Valgyti nustoti valgyti riebalų nuostoliai

4 auksinės intuityvios mitybos taisyklės | 123nuoma.lt

Cista Lieknėjimas: mitai ir tikrovė Nustatyti tvarką yra daugelio moterų svajonė. Tačiau bandymai jį įgyvendinti ne visada baigiasi sėkmingai. Ir dažnai tai yra mitas apie svorio praradimą, kuris tampa kliūtimi kelyje į harmoniją.

Ar yra paprastas ir tikras būdas atsikratyti riebalų? Ar galima numesti svorį tik "probleminėse srityse"? Mes aptarsime mitus, labiausiai paplitusius tarp svorio. Mitai ir jų atsisakymai Pasninkavimas, praleidžiant maistą, pašalinant riebalus ir angliavandenius iš dietos, maisto papildų ir pagerėjusio alkoholio vartojimo režimo - šiuos metodus išbandė tūkstančiai moterų.

Tačiau prieš pakartodami savo patirtį, jūs turite suprasti, kaip atskirti mitus nuo realybės prarasti svorį. Nevalgykite po 6 valandų Pirmasis mitas apie svorio praradimą - negalima valgyti po Tačiau ankstyva vakarienė neapsaugos nuo antsvorio, jei kitu metu jūs persivalgysite, viršydami reikalingą kiekį kalorijų kūno.

Stenkitės svorio tik dėl vakaro bado, sukelia stresinę būseną, kuri galiausiai sukelia nemiga ir nakties dietos suskaidymą. Miegoti su tuščiu skrandžiu nėra lengva ir kenksminga, ypač žmonėms, turintiems problemų su virškinamojo trakto.

Žmonių, prarijusių svorį, gynėjai teigia, kad dieta "minus 60", pagrįsta maisto atmetimu pogalioja. Tačiau ši energetinė sistema, be rekomenduojamo vakarienės laiko, numato keletą valgymo apribojimų, taip pat ir ankstyvo miego dienos režimą. Tinkamas sprendimas būtų valgyti vakarienei, dažniausiai baltymui, maistui pagal jūsų gyvenimo ritmą. Normaliam virškinamojo trakto veikimui, kuris yra sėkmingo svorio sumažinimo raktas, rekomenduojama vakarieniauti 3 valandas prieš miegą.

Norėdami numesti svorio, turite numirti badą Antras mitas valgyti nustoti valgyti riebalų nuostoliai svorio netekimo - badavimas padės. Žinoma, jei jūs nevalgote - svoris sumažės. Bet tai įvyks daugiausia dėl vandens ir raumenų masės, o ne riebalų nuostolių. Be to, kuo ilgiau ar dažniau jūs atsisakote sau maisto, tuo sunkiau bus ateityje prarasti svorį.

valgyti nustoti valgyti riebalų nuostoliai fatkiller nummer

Kūnas pereis į išgyvenimo būdą - sutaupys taukus kiekvieną progą ir labai nenoriai dalinsis su sukaupta. Todėl bado nauda - tik mitas, nesukeliant stabilaus ir sveiko svorio.

Bet kokie angliavandeniai sukelia svorio padidėjimą.

valgyti nustoti valgyti riebalų nuostoliai jokio svorio metimo, kol mėnesinės

Trečiasis mitas apie svorio praradimą - numesti svorį, angliavandenių turinčius maisto produktus turėtų būti pašalintas, nes tai yra papildomos kalorijos. Bet čia viskas nėra taip paprasta. Angliavandeniai yra "greitas" ir "lėtas". Pirmieji yra lengvai paverčiami gliukozės rūgštimi ir absorbuojami, tačiau ilgai ne sočiųjų, pastarieji palaipsniui atpalaiduoja ir ilgina sotumo jausmą. Žinoma, maisto produktai, kurių sudėtyje yra didelė dalis angliavandenių, kalorijų. Tačiau jų atmetimas yra klaidingas dėl kelių priežasčių.

Pirma, be angliavandenių neįmanoma išvengti nuovargio, mieguistumo ir jėgos praradimo. Ir ateityje gali atsirasti daugiau rimtų pasekmių sutrikus virškinimo organams.

Antra, "lėtų" angliavandenių naudojimas yra visiškai suderinamas su svorio praradimu. Pakanka sumažinti porcijas ir teikti pirmenybę mažai glikemijos indeksui daržovės, pieno produktai, kiaušiniai, miežiai, grikiai ir sūrio košė, vaisiai, riešutai ir tt.

Geras pavyzdys yra svorio sumažėjimas grūduose. Gaukite riebalų Priešingai nei populiarus mitas, maisto produktai, kuriuose yra riebalų, nėra priešiški svorio netekimui.

Jie yra gerai prisotinti ir, vartojami protingai, nesikiša į svorio praradimą. Didelis kaloringumo riebalinis maistas iš dalies kompensuojamas energijos suvartojimo jų virškinimo.

Šių maisto produktų svorio praradimas galimas, jei valgysite tinkamas riebalas, esančias žuvyje, Ar treniruotės leidžia numesti kūno riebalus, augaliniame aliejuje, sėklose, avokaduose ir riešutuose. Jie yra daug sveikesni ir saugesni nei "greiti" angliavandeniai, taip pat reikalingi moterų sveikatai. Jums reikia valgyti tik be riebalų maisto.

Valgyti nustoti valgyti riebalų nuostoliai svorio tik be riebalų maisto yra dar vienas mitas - triukas gamintojams, kurie nori pasinaudoti žmonių noru tapti plonas.

Riebalai, išgauti iš produktų, turi būti pakeisti kitais priedais, siekiant išlaikyti patrauklų skonį. Dažnai tokiuose produktuose yra mononatrio glutamato, dirbtinių saldiklių ir skonių.

Jų naudojimas užkrečia apetitą ir skatina žmogų padidinti porcijas, o tai nėra naudinga svorio praradimo procesui. Yra maisto produktų be riebalų, bet tik tuo atveju, jei nėra pašalinių priedų, o ne reguliariai.

Priešingu atveju organizmas negalės gauti minimalaus reikalingo riebalų kiekio, o tai reiškia odos problemas, hormonų disbalansą ir medžiagų apykaitos sutrikimus. Reikia praleisti maistą Mitas apie pusryčių, pietų ar vakarienės nebuvimą yra vienas labiausiai klastingiausių.

Praleidus maitinimą, jūsų apetitas bus ištvermingas, o jūs rizikuojate persivalgyti. Be to, stiprus badas, bet kuris maistas atrodys labai skanu, o smegenys ir skrandis paprašys "kompensacijos" už kančias. Mitybos specialistai atsisako šio mito apie svorio praradimą ir rekomenduoja valgyti mažomis porcijomis reguliariai, kad išvengtų bado ir gedimų.

Staigaus apetito atveju turėtumėte pasimėgauti sveikais užkandžiais - grūdų krekeriais arba barais, riešutais, vaisiais. Blogai padeda numesti svorio be mitybos ir fizinio aktyvumo pataisymų Reikia išsamiai apsvarstyti pavojingą mitą apie galimybę prarasti svorį be pastangų su maisto papildais įvairūs papildai ir abejotini narkotikai. Jie parduodami kokteilių, arbatos, kavos, tablečių, pusryčių, purškalų ir kt.

valgyti nustoti valgyti riebalų nuostoliai trishala svorio metimas

Tokie maisto papildai gali veikti keliomis kryptimis: slopinti apetitą; mažinti svorį diuretiką, vidurius ir tt ; pakeisti maistą. Jie visi yra nesveika ir gauna rezultatą, sukuriant maisto medžiagų trūkumą organizme.

valgyti nustoti valgyti riebalų nuostoliai acxion svorio netekimas

Tarp šalutinių dietinių papildų, susijusių su svorio netekimu, yra dehidratacija, drebulys, burnos džiūvimas, regos sutrikimas, širdies ritmas ir virškinimas, kepenų ir inkstų disfunkcija.

Be to, kai kurie iš šių vaistų yra priklausomi. Taupymo rezultatas nuo mitybos papildų naudojimo amžinai - dar vienas mitas apie svorio praradimą. Atsisakius papildyti svorį grįš ir ligos, įgytos dėl "svorio", gali išlikti. Padidėjęs vanduo padeda numesti svorį Mitas, susijęs su padidėjusio vandens suvartojimo veiksmingumu svorio mažėjimui, atsitiko neatsitiktinai. Vanduo tikrai yra būtinas organizmui ir padeda svorio mažinimui, bet tik tokiu kiekiu, kuris atitinka kasdienį žmogaus poreikį 30 ml 1 kg svorio.

Jei, vadovaudamiesi rekomendacijomis internete, pradėsite gerti litrus, viršijant normą, jūsų apetitas gali sumažėti dėl skrandžio pilnumo vandeniu, bet ne ilgai. Svorio mito įkūnijimas dėl stebuklingo vandens poveikio neturės reikšmingo poveikio svoriui, jei mitybos įpročiai ir fizinis aktyvumas išliks tokie patys.

Tačiau nepageidaujamas "premijas" bus riebalų nuostolių kombinuotas rezginys, padidėjęs spaudimas, vandens ir druskos pusiausvyros pažeidimas, mineralų ir vitaminų trūkumas.

Jūs galite tiksliai numesti svorį vienoje vietoje Ir paskutinis mitas, kuris labiau tikėtina moteriškos svajonės, svorio tik tam tikrose kūno dalyse. Daugelis žmonių nori išlaikyti savo krūtines sultingą, bet pašalinti riebalus iš savo pilvo, kojų ar šlaunų.

Mityba neturi būti tokia sudėtinga. Daugybė maisto produktų, kuriuos žmonės laiko netinkamais sveikatai, iš tikrųjų nėra tokie blogi ir gali būti netgi naudingi, rašo businessinsider. Valgo picą ©  Shutterstock Pagrindinė taisyklė skamba taip: maistas — tikras maistas, kuris yra kuo mažiau perdirbtas ir supakuotas — nėra blogas.

Jei tikslas yra prarasti svorį, turėsite priimti nuostolius visose vietose. Riebalai, kaip taisyklė, palieka kūną netolygiai, bet kurios dalys susikaupia pirmiausia, priklauso lieknėjimo medžiaga asmeninių savybių.

Deja, daugumai žmonių, kurie numesti svorio, skrandį ir klubus mažėja, o tai susiję su moterų fiziologija.

Specialistė pataria, kaip valgyti norint nepriaugti svorio

Pasirinkimas yra tik dar vienas mitas apie svorio praradimą. Žinoma, raumenų reljefas probleminėse srityse yra įmanomas, kai atliekamas fitnesas, o kai kurios procedūros gali sumažinti celiulito atsiradimą.

Tačiau be dietos ir svorio visose vietose tai neturės didelės įtakos tome. Jei jums reikia tiksliai pasverti svorį - tai yra plastikos chirurgų darbas.

  • Idealus svoris, kurį reikia numesti kiekvieną mėnesį
  • 11 prastos reputacijos maisto produktų, kuriuos tikrai galima valgyti - DELFI Gyvenimas
  • Specialistė pataria, kaip valgyti norint nepriaugti svorio | 123nuoma.lt

Greitas rezultatas be pastangų yra tik mitas, o tiesa apie svorio praradimą - nuolatinis darbas sau, jūsų mitybos įpročių pakeitimas ir individualios mitybos sistemos pasirinkimas. Autorius: Yana Semich, 30 mitai apie svorio praradimą: riebalų praradimo kvapas ir veikti Siekdamas idealaus svorio, asmuo gali daug. Tačiau vienintelis dalykas, kurio žmonės nėra pasiruošę, - tai darbas, kurį reikia taikyti.

Norint prarasti 10 kg per savaitę, jie tiki daugybė mitų apie svorio praradimą. Kūnas laukia bado streiko, tablečių ir sunkiausių sporto režimų. Toks požiūris kenkia organizmui ir pakerta sveikatą. Ir vis dėlto ne mažiau kaip mitai ir toliau gyvena žmonėms, kurie nori momentinių rezultatų. Jei valgote valgyti nustoti valgyti riebalų nuostoliai, tada greitai numeskite svorį Šis principas gali sukelti tik ligoninės lovą.

Kadangi organizmui reikalinga dienos energija, kuri susidaro iš absorbuoto maisto. Taigi turėtumėte skirti daug dėmesio tiems produktams, kurie kasdien pateikiami ant svorio netekusio asmens.

Energijos režimas yra svarbus. Tačiau tai neturėtų būti vienkartinis, bet atvirkščiai. Maistas turėtų būti padalintas į kartus per dieną. Tik mažos porcijos, kuriomis palaikomas aktyvus metabolizmas per dieną, ir racionalus riebalų, baltymų ir angliavandenių rinkinys duos realų rezultatą.

Valgyti nustoti valgyti riebalų nuostoliai padeda greitai prarasti svorio Šiuo metu yra begalinis maisto papildų skaičius. Visi jie turi augalų sudėtį ir kitokią veiklos kryptį. Tarp maisto papildų, skirtų svorio netekimui, yra tie, kurie neabejotinai lems svorio netekimą.

Reikia tik suprasti - kokia kaina tai pasiekta? Tokių priedų sudėtyje yra paslėptų cheminių elementų, kurie, be bado centro blokavimo, pažeidžia sveiką širdies darbą.

Kodėl metant svorį mityba yra svarbiausia dalis

Asmens psichologinė būsena tampa depresija ir depresija. Žmogus negauna džiaugsmingų emocijų net ir dėl svorio praradimo. Svarbiausia yra tai, kad šis procesas numesti svorį, žmogus nesimoko tinkamos mitybos kultūros. Jam viskas daro tabletes. Tai reiškia, kad, kai tabletes imamasi, svorio netekęs asmuo grįš į valgymą daug neteisingo maisto. Dėl to greitai prarandami kilogramai. Valgyti nustoti valgyti riebalų nuostoliai maistą visada geriau svorio. Kitas mitas, kuris sulėtina kilogramų atsikratymo procesą.

Dažnai gamintojai pasiekia "nuriebalinimą", pakeisdami natūralias medžiagas - sintetinius. Tai bus įvairūs saldikliai, dažikliai ir skonio stiprikliai.

Tačiau rezultatas jie duoda priešingai. Smegenys gauna informaciją "mažo kaloringumo", o vietoj vienos porcijos ji reikalinga dešimčiai.

Kadangi susidaro impulsas - "jie nepakenks". Rezultatas yra persivalgymas, dėl kurio kūno svoris nustatomas.

Lieknėjimas: mitai ir tikrovė

Dabar apie riebalų vaidmenį žmogaus kūne. Siekiant apsaugoti nuo mechaninių pažeidimų, žmogaus organai yra padengti plonu sluoksniu riebalų. Normalioms smegenų funkcijoms pakanka 1 g riebalų per 1 kg svorio per parą. Esant nepakankamai riebalų pusiausvyrai, sutrikusi smegenų funkcija ir sukelia sutrikimus - autizmas, migrena, išsėtinė sklerozė. Svarbu suprasti, kad atsikratyti nepageidaujamų riebalų tai neįmanoma pašalinti ir pasirinkti tinkamus produktus.

Mėsos ir pieno produktams draudžiama sverti. Jokiu būdu neturėtumėte pašalinti mėsos ir pieno produktų iš savo dietos.

11 prastos reputacijos maisto produktų, kuriuos tikrai galima valgyti

Tai baltymai, kurie padės sumažinti svorį ir išlaikyti rezultatą. Iš baltymų yra žmogaus kūnas. Tai reiškia, kad žmogus turi vartoti baltymą, kad išlaikytų raumenų masę. Koks mėsos ir pieno produktų vaidmuo svorio netekimui? Vienas iš pagrindinių. Kai mėsa patenka į kūną, ji virškiama skrandyje.

valgyti nustoti valgyti riebalų nuostoliai gali karščiu priversti mesti svorį

Baltymų skilimas yra ilgas procesas. Taigi ilgai trunkantis asmuo nebus patyręs bado jausmo, kuris yra svarbus svorio praradimo metu.

  • Gali pyktis priversti mesti svorį
  • Legalūs streoidai, suplementai masei, testosteronui didinti. Raumenų auginimas, ryškinimas
  • Lieknėjimas: mitai ir tikrovė - Cista -

Pieno produktams yra baltymas - kazeinas. Visi sportininkai žinojo teigiamą kazeino poveikį kūnui. Valgyti nustoti valgyti riebalų nuostoliai dalis varškės sėkmingai pakeičia sumuštinius su dešra. Kūno prisotinimas bus lygiavertis. Galų gale, riebalai kūne nėra iš baltymų, bet iš pertekliaus kiekio suvartotų kalorijų. Jei norite numesti svorio, tada nevalgykite po 6 val Tai neturi nieko bendra su tiesa.

valgyti nustoti valgyti riebalų nuostoliai evo svorio metimas

Jei asmuo dirba visą dieną, tada jis vakarienēs a priori po 18 val. Jūs neturėtumėte atšaukti vakarienės, nereikia gulėti ant sofos, valgydami šį patiekalą. Gauta produkcija virsta riebaliniu audiniu, jei nenaudosite iš jų pagamintos energijos.

Miegui reikia judėti dar valandas.

Galbūt jus domina