Svorio metimo klaidų, kurių reikia išvengti

Metate svorį? Šių klaidų nedarykite | Žmonė123nuoma.lt

Dalinamės 6 mitybos klaidomis, kurių niekaip nepavyksta išvengti dėl visuomenėje sklandančių mitų: 1. Baltymų trūkumas Siekiant atsikratyti antsvorio ir laikytis sveikos mitybos plano, baltymai šioje situacijoje yra maistingųjų medžiagų karaliai.

Dietos papildymas baltymais yra paprasčiausias, efektyviausias ir skaniausias būdas atsikratyti svorio, įdedant mažiausiai pastangų. Tyrimai rodo, kad baltymai spartina metabolizmą ir padeda sumažinti apetitą.

svorio metimo klaidų, kurių reikia išvengti

Baltymų sudeginimui reikia energijos, todėl baltymų dieta gali padidinti sudeginamų kalorijų kiekį nuo 80 iki kalorijų per dieną. Dar viena gera žinia — baltymai yra vieni ilgiausiai sotumo jausmą suteikiančių medžiagų. Atliktas tyrimas, kuriame žmonės 30 proc.

  • Descubrir Online - La información es poder
  • 6 dažniausios mitybos klaidos | Riešutai
  • Kaip lieknėti, kad oda nesuglebtų? - DELFI Gyvenimas
  • Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui
  • Metate svorį?

Paaiškėjo, kad jie automatiškai per dieną suvalgė kalorija mažiau. Kitaip tariant, galima lengvai kontroliuoti kalorijų sudeginimą ir suvartojimą vien tik pakeitus suvartojamų baltymų kiekį. Be to, baltymai padeda kovoti ir su alkio priepuoliais, kurie yra pats pikčiausiais besilaikančiojo dietos priešas — vartojant baltymus, įkyrios mintys apie valgymą tiesiog sumažėja.

Angliavandenių perteklius Sumažinti angliavandenių vartojimą — vienas efektyviausių žingsnių, siekiant numesti antsvorį.

Dažniausiai taip pasielgus, apetitas šiek tiek sumažėja, todėl natūraliai suvartojama mažiau kalorijų. Jei vis dėlto atsisakyti angliavandenių sunku — didelės bėdos nėra, tiesiog tuomet reikia atidžiau kurių reikia išvengti mitybą — valgyti kokybišką, daug skaidulų turintį maistą. Iš tiesų, šis patarimas paremtas keliomis studijomis, kurių metu buvo stebimi ir atliekami eksperimentai su gyvūnais, taip pat įtaką informacijos plitimui visuomenėje darė ir kai kurie politiniai sprendimai.

Per daugelį metų buvo atlikta daugybė tyrimų, rodančių, kad dieta, kuri vis dar dažnai rekomenduojama, iš tiesų neveikia.

Metate svorį? Šių klaidų nedarykite

Nors šios dietos gali iš dalies tikti sveikiems žmonėms, jos gali pakenkti nutukusiems, metabolinį sindromą ar diabetą turintiems žmonėms — dieta gali neigiamai paveikti kai kuriuos pagrindinius veiksnius, sukeliančius metabolinį sindromą ir širdies ligas. Nuomonė, kad sultys yra sveika Vaisių sultys, parduodamos kartoniniuose pakeliuose, dažnai įvardijamos kaip sveikas gėrimas.

svorio metimo klaidų, kurių reikia išvengti

Net jei pavyksta rasti ir proc. Problema atsiranda todėl, kad nors jos ir yra vaisių atitikmuo, iš sulčių išimta tai, kas vaisiuose svarbiausia. Grynuose vaisiuose yra šiek tiek cukraus, tačiau jis jungiasi prie pluoštinių ląstelių sienelių, todėl sulėtėja cukraus patekimas į kraują. Sultyse skaidulų nėra, nėra ir ką kramtyti, todėl niekas nestabdo skrandį pripildyti didžiulėmis cukraus dozėmis vos per kelias sekundes.

Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Viena stiklinė apelsinų sulčių turi beveik tiek pat cukraus, kiek du apelsinai. Be to, sultyse esantis cukrus labai kurių reikia išvengti į cukrumi paskanintus gazuotus gėrimus. Taigi, valgykite grynus vaisius, tačiau venkite sulčių, jei siekiate numesto svorio. Niekas nenori padidinti cholesterolio kiekio kraujyje, todėl šis mitas — itin gajus. Vis dėlto, didžioji dalis jų prideda ir mintį, kad iš tiesų kiaušinių suvalgyti galima ir daugiau, tereikia į šiukšliadėžę išmesti trynius.

Iš tiesų tai bene blogiausias dalykas, kurį įmanoma padaryti kiaušiniui, kadangi trynyje kaupiasi beveik visi kiaušinio naudingieji elementai. Kiaušinio baltymo dalis yra tiesiog proteinų šaltinis.

Kaip lieknėti, kad oda nesuglebtų?

Daug studijų tyrinėjo kiaušinio kurių reikia išvengti ir cholesterolio lygį kraujyje — paaiškėjo, kad 70 proc. Kitiems 30 proc. Buvo tirtas ir tiesioginis ryšys tarp kiaušinių trynių suvartojimo bei širdies ligų rizikos sveikiems žmonėms, tačiau jokių asociacijų nerasta.

Nuoroda nukopijuota aA Atsikratyti nepageidaujamų kilogramų — didelis ir sunkus darbas. Tačiau, deja, ne visada rezultatai būna tokie, kokių tikėtasi.

Tai kodėl gi tryniai nusipelnė būti valgomi? Juose gautu kokybiškų baltymų, sveikųjų riebalų, vitaminų, mineralų ir antioksidantų — beveik visko, ko reikia žmogaus organizmui. Taip pat — cholino, smegenų maistinės medžiagos, kurios net 90 proc.

Juose gausu ir liuteino, zeaksantino, veiksmingų antioksidantų, kurie efektyviai saugo akis. Nuomonė, kad viskas slypi kalorijose Dėmesio sutelkimas tik į kalorijas yra viena blogiausių mitybos klaidų.

Tai, kad svarbiausia yra riebalai aplink vidutinio svorio metimą maisto kalorijas maiste, o ne patį maistą — mitas.

Taip, kalorijos yra svarbu, tačiau tai nereiškia, kad jas reikia skaičiuoti nuolat. Žmonės buvo sveiki ir liekni dar kur kas prieš tai, kol prasidėjo kalorijų skaičiavimo bumas.

6 dažniausios mitybos klaidos

Svarbu suvokti, kad skirtingas maistas hormonams ir smegenų centrui, kontroliuojančiam ką ir kiek mes valgome, daro skirtingą įtaką. Dalinamės dviem pavyzdžiais, kai kalorija ne visada prilygsta kalorijai.

Baltymai: laikantis baltymų dietos, metabolizmas paspartėja ir sudegina kalorijų per dieną daugiau, sumažėja apetitas ir alkio priepuoliai.

svorio metimo klaidų, kurių reikia išvengti

Šis baltymų efektas — skirtingas nei angliavandenių ar riebalų kalorijų. Sotumas: daugelis studijų parodė, kad skirtingas maistas turi įvairius efektus sotumo jausmui.

Pasijausti sočiu nuo kiaušinių ar virtų bulvių prireiks kur kas mažiau kalorijų nei nuo spurgų ar ledų. Tokių pavyzdžių — gausybė, todėl skaičiuojant tik kalorijas, sveikatai ir svorio metimui naudos bus mažai.

Tai yra vienintelis realus ir efektyvus būdas numesti svorio, nes nesukuriant kalorijų deficito svoris kristi negali. Arba mes suvalgome daugiau kalorijų nei sudeginame, taip skatindami svorio prieaugį, arba suvalgome tiek, kiek išjudame, taip išlaikydami esamą svorį. Jei kalorijų suvalgome mažiau nei sunaudojame paros metu, svoris pradeda kristi žemyn. Tačiau reikia nepamiršti ir kitų faktorių, kurie padės lengviau sukurti reikalingą kalorijų deficitą ir efektyviau naudoti maistines medžiagas organizme. Sportas — tai antras jūsų ginklas, padedantis siekti tikslo.

Produktai, susiję su šiuo straipsniu Energetinė vertė, kcal.

Galbūt jus domina