Rūkytos austrės svorio metimui, Kinietiška dieta

Kinietiška dieta - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - 123nuoma.lt
  • Ką valgyt, kad desertui liktų seksas? - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - 123nuoma.lt
  • Kaip numesti svorio kovotojui
  • Kaip yra riebalų nuostoliai per kūną
  • Pete evans svorio metimas
  • Kinietiška dieta Peržiūrų skaičius: Kinietiškos dietos esmė — valgyti organizmui naudingas daržoves, vaisius ir grūdus bei gerokai sumažinti mėsos porcijas.

Visą pasaulį tarsi apėmė keista manija — žmonės skaičiavo ne tik kalorijas, bet ir angliavandenius, riebalus, domėjosi maistinių skaidulų nauda organizmui, cholesterolio žala ir kitokiais niuansais. Atrodė, kad valgymas tapo ne malonumu, o buhalterine apskaita.

Riebalų deginimas. Kaip numesti svorio ir susidaryti mitybos planą? Antra dalis

Situacija nelabai pasikeitė iki šių dienų Kiek kalorijų reikia? Visi žmonės skirtingi, todėl ir reikalingų kalorijų skaičius — individualus.

Didžiausią įtaką jam turi lytis, amžius, ūgis, svoris ir veikla. Todėl vienam užtenka per dieną suvartoti kcal ir sėkmingai lieknėti, o kitam — ši norma gali būti ir per didelė.

riebalų deginimo klaidos meridia praranda riebalus

Individualų kalorijų skaičių, būtiną pastoviam svoriui išlaikyti, galima apskaičiuoti pagal tam tikrą formulę. Be to, vertėtų atsiminti, kad raumeningi žmonės gali suvartoti šie tiek daugiau kalorijų, nes jas greičiau sudegina. Ramus gyvenimo būdas — nesportuojama arba sportuojama labai mažai — gautą rezultatą dauginti iš 1,2.

Aktyvesnis gyvenimo ritmas — daugiau judama, sportuojama 1—3 kartus per savaitę — gautą rezultatą dauginti iš 1, Vidutiniškas aktyvumas, sportuojama 3—5 kartus per savaitę — gautą rezultatą dauginti iš 1, Aktyvus gyvenimo būdas — intensyviai sportuojama rūkytos austrės svorio metimui kartus per savaitę — gautą rezultatą dauginti iš 1, Itin aktyvus gyvenimo būdas — fiziškai sunkus darbas, kasdien aktyviai sportuojama — gautą rezultatą dauginti iš 1,9.

Nuorodos kopijavimas

Metant svorį, reikėtų mažinti per dieną gaunamų kalorijų skaičių. Tačiau nepatariama peržengti mažesnės nei kcal per dieną ribos.

svorio metimo ankštys kulniukai praranda svorį

Vietoj kalorijų mažinimo, galima didinti fizinį aktyvumą. Tačiau geriausia, jeigu abi šios veiklos derinamos.

les mills riebalų deginimas mano svorio metimas sustojo

Siekiant priaugti svorio, gaunamų kalorijų skaičių reikėtų didinti. Ypač vartoti daugiau baltymų. Fizinio aktyvumo mažinti rūkytos austrės svorio metimui, nes tada pradės augti riebalinis sluoksnis.

Straipsniai

Į ką dar atkreipti dėmesį? Kalifornijos universiteto mokslininkai pastebėjo, kad užtenka kasdien gauti vos 19 kcal daugiau nei įprastai ir per metus žmogus priauga beveik kilogramą. Keista, kad toks nedidelis kalorijų kiekis gali turėti tiek įtakos. Kontroliuojant svorį, būtina atsižvelgti ne tik į kalorijų skaičių, bet ir į tai, iš kur jos atkeliauja. Mokslininkai pataria atkreipti dėmesį į kelis aspektus. Svarbu, kiek energijos reikia maistui apdoroti. Pavyzdžiui, maža spurga ir avižinių dribsnių sausainis gali turėti tiek pat kalorijų.

Tačiau pastarąjį kramtyti ir virškinti sunkiau, todėl organizmas naudoja daugiau energijos ir įsisavina mažiau kalorijų.

Virškinant baltymus sunaudojama 10—20 kartų daugiau energijos nei apdorojant riebalus. Todėl geriau rinktis garuose virtą vištienos krūtinėlę, o ne riebaluose keptą kiaulienos kepsnį.

  • Taisyklinga mityba padeda lieknėti - DELFI Gyvenimas
  • Svorio netekimas Aš išbandžiau viską
  • Ar numesti svorio dėl chemo
  • Lieknas kūnas
  • Ką valgyt, kad desertui liktų seksas?

Harvardo universiteto mokslininkai pastebėjo, kad virtas batatas teikia daugiau kalorijų nei žalias. Atlikę išsamesnius tyrimus, jie priėjo išvados, kad bet koks termiškai apdorotas maistas, nesvarbu keptas ar virtas, pasižymi tokia savybe.

Termiškai apdoroti produktai yra minkštesni, juos lengviau valgyti ir virškinti. Be to, suyra baltymai, kurių virškinimui įprastai sunaudojama nemažai energijos.

Mokslininkai taip pat mano, kad termiškai apdorotame maiste nelieka bakterijų arba jų skaičius sumažėja, todėl imuninė sistema neeikvoja energijos gynybai. Dėl šių priežasčių ir įsisavinama daugiau kalorijų. Taigi sveikiausia mėgautis šviežiomis daržovių salotomis, o verdant — bent jau nepervirti. Netgi tą patį maistą skirtingi žmonės įsisavina savaip, nes žarnyne kaupiasi nevienodas bakterijų kiekis.

svorio medžiotojų upelis protingas svorio metimas per 8 savaites

Galbūt jus domina