Numesti svorio už mano nugaros, Riebalų raukšlių ant nugaros atsikratysite pasinaudoję šiuo patarimu

Pratimai nugaros riebalų deginimui ir raumenų stiprinimui

Kaip pagreitinti svorio kritimą?

Turiu stuburo patologiją - juosmeninės riebalų degintojas moteris kasdien gylią disko išvaržą. Šios patologijos pasveikimo garantas yra ištreniruoti ir stiprūs gilieji pilvo, bei nugaros raumenys. Todėl ieškojau sporto šakos, kur dominuotų statiniai pratimai, stiprinantys viso kūno raumenyną.

Duok like ir pasidalink! Ar nerimaujate dėl riebalų ant nugaros? Jei taip, būsite nustebinti, kad jūs nesate vienintelis! Nors yra daug pratimų, kurie paprastai sudegina riebalus, kai kurie pratimai, kuriuose daugiausia dėmesio skiriama riebalams ant nugaros, tikriausiai yra būtini. Daugelis žmonių mano, kad riebalai ant nugaros yra lengvai ignoruojami, nes, skirtingai nuo kitų rūšių riebalų, jis gali būti lengvai padengtas drabužiais.

Ir nenusivyliau. Lankant šiuos užsiemimus sustiprėjo viso kūno raumenys, ypač pilvo, sėdmenų, kojų. Labai sustangrėjo kojų, sėdmenų srities, rankų oda. Anksčiau atsiradę celiulito požymiai dingo be pėdsakų. Pradėjusi sportuoti, kartu su Nerijumi, iškėlėme tikslus - sustiprėti fiziškai, sustiprinti nugaros raumenis, nes dažnai jutau nugaros skausmus, pakoreguoti svorį.

Asmeninis eksperimentas: kas labiausiai padeda padailinti kūno linijas?

Po treniruočių supratau, kad pasirinkau sau tinkamą sportą - netradicinį, numesti svorio už mano nugaros ir reikalaujantį nemažai pastangų, iškeltų tikslų pasiekimui. Tai tapo mano pakeisto gyvenimo būdo dalimi - tiek pačios treniruotės, tiek pakeista ir subalansuota mityba.

Sustiprėjau fiziškai, išryškėjo raumenys, nebejaučiu nugaros skausmų.

numesti svorio už mano nugaros

Tapau dar darbingesnė ir žvalesnė. Sportuodama atsikratau neigiamų emocijų, susikaupusių per dieną.

STIPRUS STUBURAS - SVEIKAS KŪNAS

Kadangi Lietuvoje negyvenu pastoviai, užsiėmimus  lankau nereguliariai. Pradejus lankyti užsiėmimus pas Nerijų Nausėdą, turėjau tikslą ne numesti svorio, o sustangrinti bei suformuoti kūną, įgyti daugiau jėgos,sustipriti nugaros ir pilvo raumenis.

numesti svorio už mano nugaros

Esu aktyvaus būdo šalininkė, todėl išbandžiau begalę įvairių treniruočių rūsių. Sustiprėja ir dailiai išryškėja pagrindiniai kūno raumenys. Ilgainiui į gerąją pusę pasikeičia eisena, bei laikysena.

Sveikatingumo klubo šeimai "Apelsinas" tinklaraštis

Smagiausia, kad su kiekvienu užsiėmimu, pagauni vis didesnį azartą, bei sportinį interesą, kadangi sugebi atlikti imantriausius pratimus, kurie dar praeitą kartą atrodė sunkiai įgyvendinami : Be to, norėčiau pažymėti, kad man labai imponuoja Nerijaus vedamu užsiėmimų stilius, t. Giedrė Žitkienė - marketingo vadovė Šiuos užsiėmimus, man rekomendavo mano nugaros gydytojas, kaip vieną iš nedaugelio man tinkančių būdų mankštintis.

Iškart sužavėjo tai, jog užsiėmimų metu, krūvį ir intensyvumą parenka pagal mano individualius poreikius. Su pertraukomis, užsiėmimus lankau jau 2 metus ir pajaučiau akivaizdžių pokyčių.

numesti svorio už mano nugaros

Anksčiau nuolat skųsdavausi nugaros skausmais, o šiuo metu jie aplanko labai retai. Jaučiuosi gyvybingesnė ir darbingesnė. Ir nors figūros pokyčiai ar svorio mažinimas nebuvo mano tikslas, dabar džiaugiuosi suplonėjusia talija ir stangresniu kūnu.

5 Pratimai, kurie visiškai sudegins riebalus ant nugaros

Nerijus puikiai išmano savo darbą! Marina Juralevič - įmonės vadovė Pirmus teigiamus rezultatus ir pokyčius pastebėjau jau po 2 savaičių - pasikeitė ne tik mano kūno formos kūnas sutvirtėjo, išryškėjo rankų raumenys, sumažėjo svorisbet ir maloniai praleidau laiką, gavau daug teigiamų emocijų ir energijos.

numesti svorio už mano nugaros

Nerijaus Nausėdos vedami užsiėmimai sustiprina norą keistis ir siekti vis geresnių rezultatų. Sportą, kuris po darbo dienos kartais būna sunkus, Nerijus paverčia pramoga ir tikru jėgų antplūdžio šaltiniu.

Print Viršsvoris dažniausiai ne tik išorinė išvaizdos problema, bet ir blogos sveikatos priežastis. Sutrikusi hormonų veikla, skydliaukės operacija, nugaros skausmai, refliuksas, nuolatinis nuovargis ir vangumas — visų šių negalavimų galima atsikratyti ne vaistų, o sporto ir sveikos mitybos pagalba. Iš Šilutės kilusi manikiūro specialistė Jolita Sadauskė 36 m. Atsikratė viršsvorio ir sveikatos problemų Dabar Klaipėdoje gyvenanti šilutiškė Jolita Sadauskė 36 m. Numečiau net 15 kilogramų svorio ir atsivėrė visiškai kitokios gyvenimo spalvos nei anksčiau.

Užsiėmimuose norimų rezultatų pavyksta pasiekti greičiau ir itin sistemingai. Giliųjų raumenų stiprinimą tikrai rekomenduočiau visiems, kas pasiryžo keisti ar paįvairinti savo gyvenimą sportu. Lina Gudaitė - teisininkė Pradėjusi lankyti šiuos užsiėmimus, buvau iškėlusi sau tikslą sustiprėti fiziškai, daugiau judėti, nes, dirbu sėdimą darbą.

  1. Numetus 15 kilogramų, pasikeitė gyvenimas! | Tinklaraštis
  2. Arnica montana svorio metimas
  3. Pratimai nugaros riebalų deginimui ir raumenų stiprinimui - DELFI Gyvenimas
  4. Print Medikė Olga Ignatenko 36 m.

Iš šių užsiėmimų, gavau daug daugiau nei tikėjausi. Per itin trumpą laiką jau po 3 savaičių sutvirtėjo viso kūno raumenys, žymiai pakilo bendras organizmo tonusas, tapau energingesnė, žvalesnė, fiziškai stipresnė.

Nuoroda nukopijuota aA Nusprendžiau, kad atėjo metas rimtiems pokyčiams. Užsibrėžiau per dvi savaites atsikratyti net 5 kilogramų. Į pagalbą metant svorį pasikviečiau vieną dietą ir tris sporto klases. Kaip man sekėsi sužinosite perskaitę šį straipsnį.

Tai sąlygojo moralinį pasitenkinimą, pasitikėjimą savimi ir tiesiog gerą nuotaiką. Mano nuomone, didžiausias šių užsiėmimų privalumas yra tas, jog jų metu atliekant pratimus, dirba absoliučiai visi kūno raumenys.

Galbūt jus domina