Kur pirmiausia praradai riebalus

25 lieknėjimo triukai, kurie pakeis jūsų gyvenimą

Taigi, pristatau tobulo kūno dienoraščio 3-čiąjį epizodą: Baltymai, angliavandeniai ir riebalai. Pirmiausia turite suprasti, jog yra labai daug skirtingų mitybos sistemų jūsų tikslams pasiekti.

  1. Drivelan Ultra priedas būsena rodo.
  2. Kaip numesti svorio sulaukus 54 metų
  3. Numesti svorio su bentonito moliu

Visos tos sitemos ir mitybos principai visiems labai skirtingai veikia: tiek auginant masę, tiek deginant riebalus. Praeitame epizode kalbėjau apie kalorijas, o dabar noriu pasakyti, kad tas kalorijas gali sudaryti trys pagrindiniai MAKRO komponentai: 1. Baltymai 2.

Statybinės organizmo ląstelių medžiagos trūksta daugeliui lietuvių

Angliavandeniai 3. Riebalai 1 gramas baltymo yra 4 kalorijos. Pagrindinė užduotis išsiaiškinti kaip visą dienos kalorijų kiekį mes turime paskirstyti tarp šių minėtų trijų komponentų. Kiek gi gramais numesti svorio tik apatinė kūno dalis dieną reikia grynų baltymų, grynų angliavandenių ir grynų riebalų? Kadangi Tobulo Kūno Dienoraščio idėja gimė man ruošiantis varžyboms, o varžyboms ruošiantis paprastai pagrindinis paskutinių kelių mėnesių tikslas yra deginti riebalus.

Taigi pagrindinė idėja šių epizodų buvo Jums sugebėti papasakoti kaip viską atlikti nuo A iki Z, jog ir Jūs padarytumėte tokią transformaciją, kokią pavyko padaryti man. Tačiau šie principai, kuriuos išgirsite, teisingai suprasti, gali būti panaudojami ir masės auginimui, todėl neapsirikite ir pasistenkite viską suprasti. Taigi dabar ir sekančiuose epizoduose aš Jus mokinsiu kaip reikia išsiryškinti, kaip tai daro varžybiniai atletai, kaip kiti žmonės ir t. Taigi, pradėkime nuo Baltymų.

Kaip suskaičiuoti dienos kur pirmiausia praradai riebalus poreikį sportuojantiems vienai dienai? Yra labai daug įvairių šaltinių kiek baltymų reikia surinkti vidutiniam žmogui, tačiau žmogus nėra lygus kitam žmogui.

Pavyzdžiui, savaime suprantama, jog žmogus, kuris kilnoja svarmenis ir augina raumenų masę, turės didesnį kalorijų poreikį, kadangi dėl didesnės raumenų masės ir treniruočių principų, Jūsų raumuo patiria kur kas daugiau mikroįtrukimu.

Automatiškai tai reiškia, jog statybinės medžiagos baltymo reikės daugiau, kad sutvarkyti tai, kas yra sužalota — Jūsų raumuo.

25 lieknėjimo triukai, kurie pakeis jūsų gyvenimą

Įvairiuose šaltiniuose teigiama, jog baltymo sportuojančiam ir raumenis auginančiam žmogui reikia apie 2 gramus baltymo vienam Jūsų kūno masės kilogramui. Tiksliau gilinantis, noriu pabrėžti, kad kiekvieną atvejį reikia žiūrėti individualiai, nes tas kiekis baltymų, tenkančių vienam kūno masės kilogramui, gali keistis dėl Jūsų riebalinės masės procento.

Kadangi liesa raumenų masė skiriais, reikia ir skirtingų kiekių baltymų. Taigi, kadangi kalbu bendrai Jums visiems, likime prie 2 gramo baltymo vienam kūno masės kilogramui. Jeigu esi kg sportuojantis žmogus, tau reikia gramų baltymų per dieną.

Atsiras labai daug nuomonių, kas man norės prieštarauti, tačiau tai yra per daug metų praktikos kultūrizmo ir fitneso sporte susiformavusi taisyklė, kurios aš nenoriu ir nebandau paneigti.

kur pirmiausia praradai riebalus numesti svorio programas ios

Mano rekomenduotas baltymų kiekis bendrai paėmus netgi nėra toks didelis, nes pasaulinio mąsto kultūristai valgo kurkas daugiau. Taigi, kiek gramų ar procentų kalorijose turi sudaryti baltymai per dieną?

kur pirmiausia praradai riebalus gardenija numesti svorio

Supraskite, jog jūsų kalorijas sudaro trys komponentai, vienas iš jų yra baltymai, todėl mes jau galime suskaičiuoti, kiek kalorijų iš baltymų per dieną Jums reikės.

Grįžkime prie pavyzdžio su kg sveriančiu sportuojančiu žmogum. Su tokiu skaičiu paprasčiau viską paskaičiuoti. Mes jau turime viena dalį Jūsų dienos kalorijų ir baltymų poreikio. Pereikime prie sekančio komponento — Riebalai. Kokia gi yra ta auksinė taisyklė renkant riebalus iš maisto? Taigi, jeigu šiuo atveju kalbame apie kalorijų deficitą, nes mūsų tikslas yra mesti riebalinę masę, tai skaičius riebalų, į kurį turite orientuotis yra 1 gramas riebalo vienam Jūsų masės kilogramui.

Kokia ta matematika gaunasi? Juos palikau pabaigai, nes jų poreikis kiekvienam žmogui yra labai labai labai skirtingas ir čia yra žymiai daugiau darbo suprasti ir apskaičiuoti kiek gi reikia Jums.

Todėl po varžybų man yra labai sudėtinga išlaikyti gerą formą ilgą laiką, kadangi nuėjus nuo varžybinio mitybos plano, orginzmas tuoj pat viska susiurbia ir visą perteklių augina vėl naujai susidariusia riebaline mase.

Gydytoja dietologė: cholesterolio kiekis didėja ir vartojant per mažai skaidulinių medžiagų

Užtenka biški atsipalaiduoti mityboje ir pokyčiai iškarto matomi, o blogiausia, jog jie yra tikrai nelaukiami. Ektomorfai, žmonės, kurie linkę į liesumą, turintys labai greitas medžiagų apykaitas, angliavandenių per dieną paprastai gali surinkti 3 ar net 4 kartus daugiau nei renka endomorfas ir yra visiškai nesvarbu, ar ektomorfas ruošiasi varžyboms ir meta svorį ar augina masę.

Todėl Jūs turite suvokti, į kurią pusę Jūs esate linkęs ir tada daryti pokyčius savo mitybos planuose. Endomorfui atskaitos tašką angliavandeniuose, jei tikslas yra riebalų deginimas, rekomenduočiau pasirinkti maksimaliai iki 3 gramų angliavandenių vienam kūno masės kilogramui.

kur pirmiausia praradai riebalus kaip numesti svorio 1lb per savaitę

Taigi, Jūs sveriate kur pirmiausia praradai riebalus Renkate gramų angliavandenių x3 gramų angliavandenių yra kalorijų x4 Vuolia! Turime mitybos planą kilogramų sveriančiam vidutinio sudėjimo žmogui.

Kartojam: kalorijų iš baltymų, kalorijų iš riebalų ir kalorijų iš angliavandenių. Viso: kcal.

Riebalai

Sąlyga: vidutinis aktyvumas, o ne visa dieną prie kompo ar ant sofos. Taigi, susidarote mitybos planą su kalorijų, ir pirmą savaitę stebite kas vyksta.

Statybinės organizmo ląstelių medžiagos trūksta daugeliui lietuvių - DELFI Gyvenimas

Jeigu matote, jog yra pokytis masėje bent 0,5kg per savaitę, kur pirmiausia praradai riebalus gerai. Iš tikrujų verta pabrėžti, kad dažnu atveju aš net nekreipiu dėmesio kas vyksta pirmą savaitę ir kaip mano svoris pasikeitė, kadangi tą savaitę Jūs tikrojo riebalo tikrai nebūsite praradę su tokiu kiekiu kalorijų. Svorio sumažėjimas bus dėl tuštejančio žarnyno, skysčių sumažėjimo organizme, sumažėjusių glikogenų atsargų raumenyse.

Betkuriuo atveju, jeigu kritimas yra protingam intervale, kuris yra nuo pusės iki pilno kilogramo per savaitę, reiškia planas veikia.

kur pirmiausia praradai riebalus 21 metų amžiaus bando numesti svorio

Tai reiškia, jog greičiausiai jeigu valgysite papildomai kcal, ir viso bus kcal, tai svoris būtų likęs stovėti vietoje. Tačiau tai tik teorija. Jeigu Jums svoris nenukrito ir stovi vietoje, ar net paaugo — reiškia mes prašovėme su skaičiavimais iš angliavandenių ar riebalų kiekio.

Tokiu atveju mažinčiau kalorijas iš angliavandenių ir sumažinčiau juos nuo gramų iki gramų per dieną. Ir vėl stebime kas vyksta toliau: praėjo dar viena savaitė ir ką rodo svastyklės.

Taigi, stebim ir darom korekcijas, jeigu reikia. Dažnas klausimas yra iki kiek reikia mažinti angliavandenius? Va čia jau visiems tikrai labai skirtingai. Yra žmonių, kurie puikiai susitvarko mesdami riebalus ir nevalgydami išvis angliavandenių, kitiems jau pasiekus gramų angliavandenių darosi net sunku susikalbėti su kitais dėl energijos ir kitų dalykų trūkumo.

Metant svorį, kai esate kalorijų deficite, Jūs niekada nesijausite labai energingas, o kai taip yra, prasideda ir irzlumas, nuotaikų svyravimai, kocentracijos mažėjimas ir t. Taigi, palaipsniui mažinant angliavandenius, sustokite prie Jūsų individualaus angliavandenių dugno ir daugiau Jų nebemažinkite. Tada pereikime kur pirmiausia kur pirmiausia praradai riebalus riebalus riebalų mažinimo.

Tačiau tai nėra taisyklė ir Jūs galite mažinti kartu procentaliai tiek riebalus tiek angliavandenius, svarbu kad bendras kalorijų mažinimas nebūtų didelis ir drastiškas. Visi šie skaičiavimai, paieškos tos tikrosios mitybos yra tikras menas, todėl daugumai trenerių yra sudėtinga Jums paruošti mitybos planą, kuris iškarto neštų Jums teisingus ir protingus pokyčius.

kur pirmiausia praradai riebalus 8 būdai deginti riebalus

Aišku, visada galima neadekvačiai daryti labai mažai ar labai daug kalorijų, svarstyklėse pokyčiai bus garantuoti, bet dauguma nori atrodyti gerai veidrodyje ir sąlyginai gerai jaustis, bei neprisdaryti problemų medžiagų apykaitos lėtejimas ir. Atkreipkite dėmėsį kiek Jie skiria dėmėsio Jums inidividualiai ruošdami planą, tada bus aišku, kiek tas planas yra derintas būtent Jums.

Sėdmenų didinimas - 123nuoma.lt

Taigi, iš ko rinkti tuos tris komponentus: baltymus, angliavandenius ir riebalus. Iš kokių maisto šaltinių?

  • Ankstyvieji riebalų nuostolių etapai
  • Germitox ingredientas
  • Jos reikalingos viso organizmo darniai veiklai — odai, smegenimis, kraujotakos ir kvėpavimo sistemoms.
  • Riebalai | 123nuoma.lt
  • Angliavandeniai virsta gliukoze, o ji yra svarbiausias organizmo ir smegenų energijos šaltinis.
  • Svorio netekimas nsng

Rekomenduoju paskaityti mano kitą straipsnį, kuriame būtent apie tai ir kalbama. Čia rasite praktiškai viską iš ko galite rinktis ir komplektuoti savo mitybos planą.

Nesukite galvos, jog kur pirmiausia praradai riebalus turi cukraus. Vaisiai turi ląstelieną, pluoštą, o tai reiškia, kad vaisio turinys bus virškinamas lėčiau, nesvarbu, kad ten cukraus daug. Juk skrandis virškina viską vienu metu, o ne atskirai pasiema cukrų, tada likusius angliavandenius, tada ląstelieną ir t.

Angliavandenių masę sverkite visada sausą, prieš gamybą. Žalios daržovės paprastai visos turi labai labai mažai kalorijų, todėl labai tiksliai skaičiuoti iš jų renkamas kalorijas nereikia. Mes kalbame apie žalias daržoves be jokių pridėtinių marinatų ir t.

kur pirmiausia praradai riebalus Pašalinkite riebalus patys

Jeigu norite sotume ir nenorite padaryti nuodemės, prisivalgykite kopūstų. Riebalus, kuriuos pilate į daržoves ar kepimui, irgi įtraukite į planą. Maisto papildai tam tikri irgi turi kalorijų. Įvertinkite ir jas. Ir dar daug daug kitų niuansų Laukite 4 — ojo epizodo!

Galbūt jus domina