Kaip 2 sudeginti pilvo riebalai

Reziumė: valgydami daugiau baltymų galite numesti svorį bei atsikratyti nepageidaujamų pilvo riebalų. Cukrus yra skirstomas į 2 kategorijas: Natūraliai atsirandantį — natūraliai maisto produktuose randamą cukrų, pavyzdžiui vaisiuose kaip mesti svorį lėtai ir natūraliai ar piene laktozė.

kaip 2 sudeginti pilvo riebalai kas yra riebalų deginimo būdas

Pridėtinį — maisto produktų ruošimo, gol svorio metimas ar vartojimo stadijoje įdedamą cukrų ar sirupą, dažniausiai skoniui gerinti. Pridėtinis cukrus turi daug kalorijų bei neturi jokių naudingų maistinių medžiagų. Per gausus pridėtinio cukraus vartojimas — tiesiausias kelias į svorio prieaugį.

Mosliniai tyrimai patvirtina, jog daugiau pridėtinio cukraus kaip 2 sudeginti pilvo riebalai žmonės įprastai turi daugiau pilvo riebalų   37 ,  38 ,  Jeigu fruktozė vartojama gausiai, kepenys gali pradėti versti ją į riebalus.

Šiuo atveju, pilvo riebalai tik didėtų 37 ,  40 ,  Taigi, pridėtinio cukraus ir fruktozės ribojimas — efektyvus būdas pilvo riebalams atsikratyti. Sumažinti pridėtinio cukraus suvartojimą galite tiesiog valgydami daugiau natūralių maisto produktų, tokių kaip daržovės, vaisiai, liesa kaip kaip 2 sudeginti pilvo riebalai sudeginti pilvo riebalai ar žuvis. Reziumė: pridėtinis cukrus yra nesveikas ir gali padidinti pilvo riebalus.

Pasistenk valgyti daugiau natūralių maisto produktų — tai natūraliai padės sumažinti pridėtinio cukraus suvartojimą. Ir atvirkščiai — per didelis alkoholio kiekis gali būti žalingas tavo sveikatai bei juosmens linijai. Mokslu buvo įrodyta, jog suvartodami per daug alkoholio, galite priversti savo organizmą kaupti pilvo riebalus   44 ,  Su korėjiečiais atliktas mokslinis tyrimas priėjo išvados, jog daugiausiai alkoholio vartojantys žmonės įprastai turi plačiausią liemenį Platus liemuo — vienas iš pagrindinių visceralinių riebalų požymių.

Kitas, su 87 moterimis atliktas tyrimas priėjo išvados, jog vidutinis alkoholio suvartojimas taip pat siejamas su didesniu pilvo riebalų kiekiu   Visgi, būtina pabrėžti, jog šia tema daug mokslinių tyrimų dar nėra. Siekiant visiškai patvirtinti alkoholio ir pilvo riebalų sąsają, reikėtų palaukti daugiau mokslinių tyrimų. Reziumė: reguliariai vartodami didelį alkoholio kiekį galite padidinti pilvo riebalus.

Jums gali patikti

Pasistenkite alkoholį vartoti saikingai, ar visiškai jo atsisakyti. Trans-riebalai — tai dirbtinės kilmės riebalai, išgaunami pumpuojant vandenilį į augalinį aliejų.

Trans-riebalai ilgai negenda, todėl jie ir naudojami maisto pramonėje apdorotiems maisto produktams gaminti, pavyzdžiui kepiniams ar bulvių traškučiams Moksliniai tyrimai rodo, jog trans-riebalai gali padidinti visceralinių pilvo riebalų kiekį bei sukelti kitų sveikatos problemų 49 ,  Visgi, dėl trans-riebalų jau imtasi tam tikrų priemonių.

Amerikos Maisto ir vaistų administracija FDA jau įspėjo maisto gamintojus, jog nuo metų šie turi palaipsniui išimti trans-riebalus iš maisto produktų arba prašyti specialaus patvirtinimo Reziumė: trans-riebalai yra ypatingai žalingi tavo sveikatai ir yra susiję su pilvo riebalų kaupimusi.

kaip 2 sudeginti pilvo riebalai laikas numesti 5 kūno riebalus

Pasistenk vengti trans-riebalų turinčio maisto. Visgi, daug žmonių miega nepakankamai. Štai kas trečias amerikietis tinkamai neišsimiega Mokslas teigia, jog miego trūkumas gali padidinti pilvo riebalų kaupimosi riziką 54 ,  55 ,  56 ,  Ir atvirkščiai, didindami miego trukmę ar jo kokybę galite sumažinti pilvo riebalus.

Jeigu sunku užmigti ar išmiegoti ilgesnį laiko tarpą, pabandyk prieš miegą atsipalaiduoti ar išbandyk magnį.

Pilvo riebalai: 11 praktiškų būdų jų atsikratyti

Pasistenk miegoti bent 7 valandas. Stresas ir nerimas padeda išsiskirti streso hormonui — kortizoliui Per didelis kortizolio kiekis gali padidinti visceralinių riebalų kaupimąsi 63 ,  numesti svorio esant 70 Be to, pastovus stresas gali paskatinti persivalgymą, o tai dar labiau padidina pilvo riebalų problemą Moterų organizmai, ypač tų, kurios natūraliai turi platesnį juosmenį proporcijoje su klubais, įprastai streso metu išskiria dar daugiau kortizolio Štai keli paprasti būdai streso ir nerimo mažinimui: Reguliari fizinė veikla Meditacija Laiko leidimas su draugais ar šeima Reziumė: mokslininkai įrodė, jog nuolatinis stresas siejamas su pilvo riebalų kaupimusi.

  • Vestuvių svorio metimo sėkmės istorijos
  • Gydytojas Morozovas: 4 gajūs mitai apie cholesterolį ir ko dar apie jį nežinojote   73 Nemažai sveikatos organizacijų naudoja KMI kūno masės indeksąkad pagal svorį nustatytų medžiagų apykaitos ligų riziką.

Siekdami sumažinti stresą, pasistenkite daugiau mankštintis, išbandykitei jogą, meditaciją ar tiesiog daugiau laiko praleiskite su draugais ir šeima. Probiotikų galite gauti valgydami jų turinčius maisto produktus, plačiau apie tai skaitykite straipsnyje apie probiotikus.

20 veiksmingų, moksliškai pagrįstų būdų, kaip atsikratyti pilvo riebalų

Kita alternatyva — probiotikų maisto papildas. Mokslas teigia, jog tam tikri probiotikai gali padėti numesti svorį ir pilvo riebalus. Probiotikai gali sumažinti riebalų įsisavinimą žarnyne ir atitinkamai padidinti riebalų pasišalinimą iš organizmo Mokslas įrodė, jog tokios bakterijos kaip Lactobacillus fermentum, Lactobacillus amylovorus ir ypač Lactobacillus gasseri gali sumažinti pilvo riebalus 71 ,  72 ,  Pavyzdžiui, buvo atliktas mokslinis tyrimas su sveikų japonų, kurie 12 savaičių vartojo Lactobacillus gasseri bakterijas.

Visgi, nustoję vartoti bakterijas, visus tuos pilvo riebalus susigrąžino per mėnesį Iš kitos pusės, ne visi moksliniai tyrimai teigia, jog probiotikai padeda numesti svorį. Štai keli tyrimai priėjo išvados, jog tam tikri probiotikai, pavyzdžiui Lactobacillus acidophilu, atvirkščiai, gali padidinti svorio prieaugį 74 ,  Probiotikų ir visceralinių riebalų sąryšyje mokslas nėra smarkiai pasistūmėjęs, todėl reikėtų luktelti daugiau tyrimų.

Išbandžiusieji žino, kad atsikratyti pilvo riebalų arba dar kitaip vadinamų "gelbėjimosi ratų" būna itin sunku, o kartais atrodo - "misija neįmanoma".

Reziumė: probiotikai, ypač Lactobacillus gasseri, gali padėti sumažinti pilvo riebalus. Visgi, visiškam užtikrintumui, reikėtų palaukti daugiau mokslinių tyrimų. Protarpinis badavimas — tai valgymo modelis, nusakantis kada reikia valgyti, o kada pasninkauti. Skirtingai nei dietos, protarpinis badavimas neapsiriboja tam tikrų maisto produktų atsistatymu.

DIETOLOGĖ: STEBUKLINGŲ PRODUKTŲ AR PRATIMŲ PILVUI SUMAŽINTI NĖRA

Protarpinio badavimo metu akcentuojamas valgymo laikas. Protarpinio badavimo veikimo principas yra toks, jog suvalgoma mažiau patiekalų ir atitinkamai suvartojama mažiau kalorijų.

Mokslas patvirtina, jog protarpinis badavimas gali padėti sumažinti pilvo riebalus 76 ,  Reziumė: protarpinis badavimas — tai valgymo strategija, galinti sumažinti pilvo riebalus.

kaip 2 sudeginti pilvo riebalai geriausias gėrimas, padedantis numesti svorio

Visgi, šiame straipsnyje sužinojai net 11 veiksmingų ir mokslu pagrįstų būdų kovai su pilvo riebalais. Išbandyk sau priimtiniausias strategijas ir turėtum pastebėti teigiamą rezultatą.

Pasirūpink savo sveikata! Turi klausimų?

Drąsiai klausk komentaruose! Gali pasidalinti savo gyvenimiška patirtimi?

Kaip Per 8 Judesius Gauti Presa!

Brūkštelk komentarą, nesidrovėk!

Galbūt jus domina