Valgau sveikai, bet neprarandu svorio

Sveika mityba: ką rekomenduoja specialistai? - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - 123nuoma.lt

valgau sveikai, bet neprarandu svorio

Sveika mityba: ką rekomenduoja specialistai? Peržiūrų skaičius: Sveikatos specialistai parengė naujas sveikos mitybos rekomendacijas. Svarbu, kad mityba būtų ne tik sveika, bet ir sveikatinanti.

valgau sveikai, bet neprarandu svorio

Rekomendacijose pabrėžiama, kad Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, mūsų sveikata didžiąja dalimi priklauso nuo gyvensenos ir mitybos. Tačiau pastarųjų dešimtmečių mitybos tyrimų duomenys rodo, kad gyventojų mityba blogėja.

Buvau gražiai apvali nuo paauglystės, nemaža krūtine, būdama 25 m. Niekada savo svorio nemačiau kaip problemos, nors ir suvokiau, kad nesu liekna. Niekada nesilaikiau jokių dietų. Tačiau po trijų vaikų gimimo priaugau maždaug 10 kg ir dabar jau jaučiuosi prastokai. Praėjusių metų gruodžio mėnesį panorau šiek tiek pakeisti gyvenimo būdą, pamaniau, kad galėčiau pradėti nuo kelių dalykų ir žiūrėti, ar tai veikia.

Ji vis dažniau sukelia nutukimą, kraujotakos sistemos ir onkologines ligas, cukrinį diabetą. Gyventojai dažnai renkasi pigesnius, biologiškai mažiau vertingus, greitai paruošiamus maisto produktus, o tai daro neigiamą įtaką jų sveikatai.

Frankenšteino maistas

Todėl Pasaulio sveikatos organizacijos priimtoje Pasaulinėje strategijoje dėl dietos, fizinio aktyvumo ir sveikatos valstybės narės skatinamos imtis visų priemonių, kad skatinti visuomenę sveikai maitintis ir sumažinti lėtinių neinfekcinių ligų ir jų rizikos veiksnių paplitimą.

Jei žmogaus mityba atitiks organizmo fiziologinius poreikius, remsis valgau sveikai mitybos principais ir pagrindinėmis taisyklėmis, jei bus laikomasi mitybos režimo, — ji bus ne tik sveika, bet ir sveikatinanti ir padės ne tik išsaugoti sveikatą, bet ir ją įtvirtinti bei stiprinti.

valgau sveikai, bet neprarandu svorio

Siekiant sveikos mitybos būtina: 1. Valgyti maistingą, įvairų, dažniau augalinės nei gyvulinės kilmės maistą.

Vaida Kurpienė: SVEIKA MITYBA I KAIP SĖKMINGAI PAKEISTI ĮPROČIUS

Kelis kartus per dieną valgyti grūdinių produktų ar bulvių, šviežių vietinių daržovių ir vaisių nors bet neprarandu svorio per dieną. Išlaikyti normalų kūno svorį kūno masės indeksas: 18, Mažinti riebalų vartojimą, gyvulinius riebalus, kuriuose yra daug sočiųjų riebalų rūgščių, keisti augaliniais aliejais ir minkštais margarinais, turinčiais nesočiųjų riebalų rūgščių.

Taip pat rekomenduojama riebią mėsą ir mėsos produktus pakeisti ankštinėmis daržovėmis, žuvimi, paukštiena ar liesa mėsa, vartoti liesą pieną, liesus ir nesūrius pieno produktus rūgpienį, kefyrą, jogurtą, varškę, sūrį.

valgau sveikai, bet neprarandu svorio

Rinktis maisto produktus, turinčius mažai cukraus, rečiau vartoti rafinuotą cukrų, saldžius gėrimus, saldumynus, 7. Valgyti nesūrų maistą, bendras druskos kiekis maiste, įskaitant gaunamą su rūkytais, sūdytais, konservuotais produktais, duona, neturi būti didesnis kaip vienas arbatinis šaukštelis 5 g.

valgau sveikai, bet neprarandu svorio

Patariama vartoti juoduotą druską 8. Riboti alkoholio vartojimą bei skatinti išimtinį kūdikių žindymą iki 6 mėn.

valgau sveikai, bet neprarandu svorio

Valgyti reguliariai ir gerti pakankamai skysčių, ypač vandens. Kasdien aktyviai judėti.

Susinervinus, nuobodžiaudama, liūdna ar kitaip veikiama emocijų — valgau ką tik sugalvoju. Anksčiau valgiau sveikai, intensyviai sportavau. Grįžus į Lietuvą — pasikeitė mityba, gyvenimo būdas, veikla. Dėl studijų negaliu dirbti ir neleidžiu sau lankyti sporto klubo.

Roma Bartkevičiūtė, centro direktoriaus pavaduotojas Albertas Barzda, Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto prof. Rimantas Stukas, prof. Algis Abaravičius, Kauno medicinos universiteto prof.

Svoris krenta, tačiau to nepastebite Jeigu manote, kad svoris nustojo kristi, pirmas žingsnis būtų nusiraminti ir apgalvoti kodėl tai nutiko. Pradėjus stresuoti ir pergyventi dėl sustojusio kristi svorio galite tik pabloginti situaciją.

Janina Petkevičienė, prof. Jūratė Klumbienė.

  1. Judita Man vienintelis dalykas kuris padėjo atsisakyti saldumynų ir numesti svorio buvo papildas.
  2. Pataria mitybos specialistė: maitinuosi sveikai, bet svoris nekrenta – ką daryti? - DELFI Maistas
  3. Riebalų nuostolių įvyniojimas
  4. Pašalinti riebalus iš plokštelės
  5. Tačiau taip pat nereikėtų pamiršti, kad dauguma dietų ir svorio metimo planų reikšmingi tik tiek, kiek politikų pažadai prieš rinkimus.
  6. Ar jūsų svorio metimo programa yra saugi ir efektyvi?
  7. Valgote sveikai, tačiau svoris nemažėja — su tokia problema susiduria daug žmonių.

Galbūt jus domina