Valdyti svorio netekimą pagyvenusiems žmonėms

  • Šuns svorio sąlygos | Hill's Pet
  • Svorį meskime sveikai | 123nuoma.lt
  • Звонивший выдержал зловещую паузу.

Bloga mityba ir senjorai: kai giminaitis prastai maitinasi Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Taisyklinga mityba svarbi senjorų sveikatai, bet dauguma jų valgo nepakankamai gerai. Vyresni žmonės labiau linkę į nevisavertę dietą nei jaunesni, bet kartu jautresni daugumai sveikatos sutrikimų, susijusių valdyti svorio netekimą pagyvenusiems žmonėms netinkama mityba.

valdyti svorio netekimą pagyvenusiems žmonėms geriausias būdas mesti riebalus visam laikui

Taisyklinga mityba svarbi senjorų sveikatai, bet dauguma jų valgo nepakankamai gerai. Dauguma senjorų, gyvenančių globos namuose, maitinasi netinkamai. Nors tie, kuriais rūpinamasi namuose arba kurie gyvena savarankiškai, maitinasi geriau, prastos mitybos įpročiai dažniausiai įgyjami namuose.

Žmonėms, kenčiantiems nuo antsvorio, patariama daryti begales dalykų, nepagrįstų jokiais moksliniais įrodymais. Tačiau, metams bėgant, mokslininkai atrado keliasdešimt pasitvirtinusių ir tyrimais grįstų strategijų, kaip numesti svorio. Pateikiame Jums 25 moksliniais tyrimais paremtus būdus, kaip numesti svorio Mažinkite pridėtinio cukraus suvartojimą Pridėtinis cukrus yra vienas blogiausių šiuolaikinės dietos ingredientų, ir dauguma žmonių jo suvartoja ganėtinai per daug. Tyrimai rodo, kad pridėtinio cukraus ir fruktozinio kukurūzų sirupo vartojimas yra smarkiai susijęs su nutukimo rizika, taip pat ligomis, tokiomis kaip II tipo diabetas, širdies ligos ir kt. Jei norite numesti svorio, turėtumėte mažinti pridėtinio cukraus suvartojimą.

Blogos mitybos padariniai Laikui bėgant, prasta vyresnio amžiaus žmonių mityba gali sukelti nuovargį ir padidinti virškinimo, kvėpavimo ir širdies ligų riziką. Taip pat padidėja mirties rizika. Netaisyklinga mityba silpnina imuninę sistemą, didindama plaučių uždegimo ir kitų infekcinių ligų riziką.

valdyti svorio netekimą pagyvenusiems žmonėms ejercicios riebalų degintojas

Gali pasunkėti jau esami negalavimai ir psichikos sutrikimas. Ilgiau laikantis netaisyklingos mitybos, gali sumažėti raudonųjų kraujo kūnelių skaičius anemija ir susilpnėti raumenys, tai lemia nukritimus ir lūžius.

Svorį meskime sveikai apie SVORIO kontrolę Su nekantrumu sekdami orų prognozes ir vis dažniau išlendančios saulutės spindulius, pastebime ir ne tokius pageidaujamus svečius - per žiemą o gal ir per daugelį metų ant kūno susikaupusius riebalus. Tai ne tik estetinė problema - ne naujiena, kad antsvoris dažnai tampa ir įvairių negalavimų priežastimi. Ar jums jau laikas mesti svorį? Kiekvienas žmogus, norėdamas būti sveikas ir išvengti daugelio ligų, turi išlaikyti reikiamą kūno svorį.

Nevisavertė mityba taip pat gali sukelti net trombozę, pragulas, depresiją ir kitas rimtus sveikatos sutrikimus. Visavertė mityba ypač svarbi sunkiai sergantiems asmenims bei sergantiesiems demencija.

Šie vyresnio amžiaus žmonės dažniau lankosi ligoninėse ar slaugos namuose ir yra jautresni pooperacinėms komplikacijoms ir kitiems negalavimams, susijusiems su prasta mityba. Sveikiems savarankiškiems senjorams taip pat reikalinga taisyklinga dieta, nes dažniausiai mitybos problemos vystosi palaipsniui.

Kuo anksčiau identifikuojamos mitybos problemos ir imamasi priemonių, tuo didesnę įtaką tai turi vėliau. Kada prasideda prasta mityba?

  1. Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai - 123nuoma.lt
  2. Islamo riebalų nuostoliai

Dažniausiai prastos mitybos priežastis yra ne viena, o problemų virtinė, kurią lemia fiziniai, psichologiniai ir socialiniai veiksniai. Vyresnio amžiaus žmones gali varginti sekinanti ilgalaikė būklė, kuri paveikia jų gebėjimą apsipirkti, ruošti maistą ar net savarankiškai valgyti.

Sunkumai, su kuriais susiduria šie žmonės, bandydami palaikyti savo savarankiškumą ir išdidumą, nežiūrint į tai, kad yra sumažėjęs judrumas, yra susiję su transportavimu, aplinkos kliūtimis ir visuomenės požiūriu. Fizinės negalės, pavyzdžiui, prasta pusiausvyra arba silpni raumenys apsunkina judėjimą, taip įtakodami kasdieninio gyvenimo veiklą, kažką nuveikti pasidaro sunkiau ir užima daugiau laiko. Kai kurie žmonės turi pakeisti savo dienotvarkę, ir, galbūt, jiems reiks atsisakyti kai kurių dalykų, kad pajėgtų susidoroti su kitaiskasdieniniais dalykais.

Be to, tiek lėtinės tiek ne lėtinės ligos mažina apetitą, net jei padidėja maistingųjų medžiagų poreikis. Demencija, insultas ir kitos ligos, kurios paveikia psichinę funkciją, turi didesnę įtaką apetitui ir gebėjimui pagaminti ir valgyti sveiką maistą.

Prižiūrėtojai, slaugydami sergantį savo artimąjį, nesirūpina savimi, todėl jiems taip pat dažnai kyla pavojus. Dantų negalavimai, įskaitant ir dantenų ligas, ertmes ir netinkamus dantų protezus, gali daryti įtaką maisto skoniui ir beveik visiškai sutrikdyti kramtymą.

valdyti svorio netekimą pagyvenusiems žmonėms svorio kritimas sergant apendicitu

Nors žmonės, kuriems yra kramtymo sutrikimų, valgo visavertį maistą, gali atsirasti virškinimo sutrikimų. Burnos sausumas — tai nepageidaujamas poveikis, kurį sukelia daugelis vaistų ir ligų, veikiančių nervų sistemą, trikdantis rijimo funkciją. Liga ar operacija gali turėti didelę žalą senjorų sveikatai.

Jos dažniausiai lemia apetito praradimą, silpnumą, svorio kritimą ir išsekimą. Kai kurie fiziologiniai pokyčiai, atsirandantys senstant, paveikia maistingųjų medžiagų absorbciją ir jų panaudojimo būdą.

valdyti svorio netekimą pagyvenusiems žmonėms geriausi natūralūs riebalų praradimo būdai

Daugumai vyresnio amžiaus žmonių silpnėja tam tikrų virškinimo fermentų ir rūgščių gamyba, trikdydama baltymų virškinimą, vitamino B12, folio rūgšties ir galbūt kalcio ir geležies absorbciją.

Vitamino B12 trūkumas gali turėti niokojamą poveikį nervų sistemai, lemiantį nestabilią eiseną, raumenų silpnumą, neaiškią kalbą ir psichozę — panašius į tų ligų simptomus, kurias lemia su amžiumi susijusios ligos, tokios kaip Parkinsono ar Alzheimerio liga.

Kitos ligos, tokios kaip virškinamojo trakto vėžys, žarnyno uždegimas ar net viduriavimas, taip pat gali sutrikdyti absorbciją.

Dauguma vaistų, paprastai skiriamų senjorams, gali nulemti prastą mitybą mažindami apetitą, keisdami maisto skonį, sukeldami pykinimą ir vėmimą ar trikdydami absorbciją. Tokiems medikamentams priskiriami kai kurie antidepresantai, vaistai kraujospūdžiui natūralūs riebalų pašalinimo iš kūno būdai ar osteoporozei gydyti ir net paprasti be recepto parduodami vaistai, tokie kaip aspirinas.

valdyti svorio netekimą pagyvenusiems žmonėms svorio metimo ir matavimo skaičiuoklė

Problema dažniausiai sudėtinė dėl to, kad vyresnio amžiaus žmonės vartoja kelių medikamentų, kurie daro įtaką mitybai ir maistingųjų medžiagų virškinimui. Daugumai žmonių maistas svarbus tiek nusiraminimui ir džiaugsmui, tiek ir išgyvenimui, ypač tai ryškėja vyresniame amžiuje. Vis dėlto skonio ir uoslės pojūtis metams bėgant silpnėja, kartu dingstant didesnei daliai maisto skonio. Nors tam tikrų pojūčių praradimas atrodo normali senėjimo proceso dalis, kai kurie medikamentai, pavyzdžiui, antibiotikai, silpnina skonio ir uoslės jutimus, kaip ir esant tokioms būklėms, kaip Alzheimerio liga.

Kūno silpnumas dažnai vargina vyresnio amžiaus žmones. Didesnis kūno raumenų ir riebalų netekimas gali lemti apetito praradimą dėl organizmo cheminių savybių pasikeitimų, ypač vyresnio amžiaus žmonėms, kurie serga sunkiomis ligomis. Kūno silpnumas ne visuomet atsiranda dėl svorio netekimo, prastai maitinasi ir kai kurie antsvorio turintys vyresnio amžiaus žmonės. Kai kurie senjorai, kurių pajamos ribotos, būna alkani, ypač, jei vartoja brangius medikamentus.

Būna, kad vyresniame amžiuje reikia rinktis tarp vaistų ir maisto prekių, kai socialinės paramos sąskaitos stipriai suvaržytos. Nors dažnai neatpažįstama ir negydoma vyresniame amžiuje, Amerikoje depresija serga 6 milijonai vyresnių nei 65 m. Kaip ir kitų senatvės problemų, depresijos priežastys sudėtingos ir tarpusavyje persipynusios — tai sielvartas, vienišumas, gyvenimas vienumoje, blogėjanti sveikata, išėjimas į pensiją, judrumo stoka.

Kartu pasireiškiančios ligos, tokios kaip Parkinsono liga, vėžys ar diabetas, vartojami vaistai ir prastas maitinimasis, depresiją komplikuoja.

Neaišku, kiek vyresnio amžiaus gyventojams būna su alkoholiu susijusių problemų, bet skaičius yra daug didesnis nei tikėtasi net prieš dešimtmetį. Veikdamas tiek vyrus, tiek moteris, alkoholis labiausiai prisideda prie prastos mitybos: sumažėja apetitas, sunaikinamos gyvybiškai svarbios maistingosios medžiagos ir dažnai vartojamas vietoj valgio.

Vienas didžiausių prastos mitybos veiksnių — gyvenimas vienumoje, o kartu vienišumas ir depresija. Socialiniai ryšiai turi teigiamą įtaką geram maitinimuisi, pakylėja nuotaiką ir savijautą, veiksnius, kurie nulemia apetitą.

Senjorai labiau nei bet svorio metimas dėl naturopatijos kita amžiaus grupė linkę būti suvaržyti dietų, įskaitant druskos, riebalų, baltymų ir cukraus vartojimą.

Nors dietinis maistas turi pagrindinę įtaką kontroliuojant daugelį medicininių būklių, jis gali būti toks prėskas ir nepatrauklus, kad vyresnieji tiesiog nebevalgo. Dėl to kai kurie mitybos ekspertai rekomenduoja permąstyti, gal valdyti svorio netekimą pagyvenusiems žmonėms ką nors įterpti į suvaržytą dietą, kad vyresnio amžiaus žmogus maitintųsi adekvačiai.

Kaip jūs galite padėti? Pasistenkite pabūti jo namuose įprastu valgymo metu, ne tik per šventes.

  • Poveikis - Įvadas 3 1 Fizinė negalĖ ir pagalbinių technologijų sprendimai 5
  • Senjorams - Sveikas Žmogus
  • -- прошептала она .

Jei vyresnio amžiaus žmogus gyvena vienas, įsitikinkite, kas ir kaip perka jam maistą. Stebėkite svorio kritimą. Turėkite omenyje, kad ne visi vyresnio amžiaus žmonės, kuriems pasireiškia valdyti svorio netekimą pagyvenusiems žmonėms sutrikimų, yra liekni. Kai kuriais atvejais prasta mityba pasireiškia antsvorio turintiems vyresnio amžiaus žmonėms.

Paskatinkite senjorą valgyti riešutus, vaisius, daržoves, daigintus kviečius su jogurtu. Pabandykite padaryti dietinį maistą patrauklesnį, vartodami citrinų sultis, žoleles, prieskonius ir paįvairindami maisto spalvą, tekstūrą ir temperatūrą.

Bloga mityba ir senjorai: kai giminaitis prastai maitinasi

Jei yra skonio ir uoslės sutrikimų, eksperimentuokite suteikdami pikantiškumo. Lėtas kramtymas gali padidinti malonumą, nes daugiau skonio molekulių kontaktuoja su skonio receptoriais.

Nepatrauklų maitą galima puošti. Tai gali būti ypač naudinga žmonėms, kurie greitai pasisotina.

Svorį meskime sveikai

Vaisius, gabalėlis sūrio ar pieno kokteilis laktozę toleruojantiems papildo maistingosiomis medžiagomis ir kalorijomis.

Nepakankamai besimaitinantys vyresnio amžiaus žmonės ypač stokoja baltymų, vitaminų B6 ir B12, folio rūgšties, niacino, vitamino D, kalcio ir cinko.

Maisto papildai gali kompensuoti maistingųjų medžiagų trūkumą, bet jie negali aprūpinti baltymais ar reikiamu kalorijų kiekiu ir neturėtų tapti maisto pakaitalu. Pakalbėkite su gydytojais apie vaistų, kurie daro įtaką apetitui ir mitybai, pakeitimą ir kaip atpažinti maitinimosi problemas namuose.

Būtinai praneškite gydytojui, jei pastebite, kad jūsų artimasis netenka svorio, ar jei įtariate depresiją. Pasikonsultuokite su stomatologu dėl burnos ertmės skausmų ir kramtymo sutrikimų.

Šie testai dažnai gali padėti rodyti, kad žmogus ilgą laiką prastai maitinosi. Tai gali tapti pačiu svarbiausiu valdyti svorio netekimą pagyvenusiems žmonėms pažabojant prastą mitybą. Senjorai geriau jaučiasi kompanijoje. Užsukite pas vyresnio amžiaus žmogų valgio metu arba pakvieskite jį pas save į namus.

Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai

Pabandykite reguliariai organizuoti valgymą mieste arba suorganizuokite pietus su jo draugais. Dauguma vyresnio amžiaus žmonių, net tų, kuriuos vargina rimti sveikatos sutrikimai, gali gauti naudos mankštindamiesi. Tai stimuliuoja apetitą, padeda išvengti depresijos ir stiprina kaulus bei raumenis. Mankšta kompanijoje taip pat didina motyvaciją.

Galbūt jus domina