Svorio netekimas per 2 mėnesius 10 kg

svorio netekimas per 2 mėnesius 10 kg

Du iššūkiai - Justina, ar sumažėjęs svoris nuteikė maloniai? Ar visgi džiugina ne tik fizinė išvaizda?

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Taip, suknelės yra platesnės, su keliais sijonais jau teko atsisveikinti, bet aš pati to Ar papajos fermentai gali mesti svorį nesuvokiu. Gal dėl to, kad dalyvaudama šiame projekte daugiau koncentravausi į sveikatą ir labai didelį norą padaryti daugiau nei pirmosiomis projekto dienomis.

Tai didžiausias ir smagiausias pokytis, nors iki tobulo rezultato laukia dar ilgas kelias, bet labai džiaugiuosi mažais savo pasiekimais ir pergalėmis prieš save. Pripratau prie mitybos, tai jau yra naujai susiformavęs įprotis - valgau 5 kartus per dieną ir porcijos nebegąsdina.

svorio netekimas per 2 mėnesius 10 kg t3 svorio metimo sėkmės istorijos

Fizinis krūvis po truputį didėja ir tai duoda gerą motyvacijos dozę, nes aš galiu padaryti daugiau, greičiau bei tvirčiau. Nieko, viskas vyks toliau.

Esu įsigijusi abonementą, su treneriu tariuosi dėl asmeninių treniruočių, labai seniai norėjau išmokti sveikai maitintis, kodėl turėčiau to atsisakyti? Aš atsikėlusi ryte jau laukiu, kada reikės eiti į salę, mąstau, ko išmoksiu naujo, mityba yra subalansuota ir man patinkanti bei tinkanti.

svorio netekimas per 2 mėnesius 10 kg numesti svorio ir jaustis geriau

Tad taip - ši nauja patirtis jau tapo mano kasdieniais palydovais. Mane valdė stereotipinis požiūris apie sporto klubus, kas juose lankosi bei staigų norą keisti savo gyvenimo įpročius iš pagrindų.

svorio netekimas per 2 mėnesius 10 kg čiužinys numesti svorio

Dabar pagalvojus apie viską norisi juoktis, bet projekto pradžioje tikrai buvo sunku. Antras sudėtingiausias projekto momentas buvo aplinkinių dėmesys, kai mažai pažįstami žmonės klausinėdavo, kaip sekasi projekte, kai sulaukdavau skambučių iš seniai matytų bičiulių.

Taip, dėmesys yra geras dalykas, bet kai jo per daug - pasidaro nejauku, ypač kai visiems smalsu, ką valgau, kaip sportuoju ar kokie rezultatai. Bet laikui bėgant pripratau prie to ir supratau, kokia esu laiminga, turėdama tokią palaikančią šeimą, draugus bei kolegas.

Geriausios dietos nėra. 9 pagrindinės svorio mažinimo taisyklės

Gal ką naujo apie save sužinojai? Turėjau ne tik išlipti iš savo komforto zonos, bet nueiti nuo jos pakankamai toli. Išmokau taisyklingai valgyti, vis dar mokausi prisijaukinti sporto salę bei naująją save ir mano veide beveik niekada nebedingsta šypsena.

Gyvenime vienas svarbiausių dalykų yra būti laimingam, o būtent tokia dabar ir esu.

svorio netekimas per 2 mėnesius 10 kg svorio įprastas riebalų praradimas

Bet atvykusi į sporto salę, o vėliau pasikonsultavusi su šeimos gydytoja sužinojau, kad mano sveikata nėra labai gera: silpna širdis, sutrikusi kvėpavimo sistema, nusilpęs kraujas ir panašiai. Tai man buvo didelis šokas ir suvokiau, kad reikia kažką keisti ir tai daryti dabar. Išvaizda nereiškia nieko, jei nėra sveikatos. Grožis yra bevertis, kai nėra jėgų bei energijos. Tai nereiškia, kad jau rytoj visi turi užsirašyti į sporto klubus bei keisti mitybą iš pagrindų.

Reikia pradėti mažais žingsniai: į arbatą nebedėti cukraus, vakarais išeiti pasivaikščioti ar pasivažinėti dviračiu ir daugiau šypsotis.

Geriausios dietos nėra. 9 pagrindinės svorio mažinimo taisyklės | Žmonė123nuoma.lt

O jau tada kas žino, gal vieną dieną susitiksime sporto salėje ir mokinsimės kažko naujo kartu? Ką daryti pasiekus pirmųjų rezultatų Justinos asmeninis treneris Mindaugas Plungė pritaria, kad projekto pabaiga leidžia kartu su mergina džiaugtis labai gerais rezultatais.

Vienas didžiausių pasiekimų yra tolygus svorio svorio netekimas per 2 mėnesius 10 kg. Kiekvieną savaitę Justinai pavykdavo atsikratyti daugiau nei po 1 kilogramą.

Būtent toks sveikatai nekenksmingas svorio metimas ir buvo mūsų užsibrėžtas tikslas. Jį mes pasiekėme laikydamiesi teisingai parinktos treniruočių programos ir tinkamai paruošto mitybos plano. Mes siekėme, kad pasibaigus projektui Justina nesiliautų sportuoti ir rūpintis savo sveikata ir sveika gyvensena taptų jos gyvenimo dalimi. Mums pavyko tai įgyvendinti, nes Justina pasiryžo kartu su manimi sportuoti ir toliau. Svarbu paminėti, kad ugdant valią ateina ir žinios.

Kiekvienas žmogus yra skirtingas ir jo gebėjimas sportuoti individualiai priklauso nuo daugelio veiksnių amžiaus, imlumo naujiems pratimams, ar teko anksčiau sportuoti ir t.

Kiekvienam, siekiant taisyklingai, be priežiūros sportuoti salėje, prireikia skirtingo laiko pasiruošimui. Reguliarus sportavimas naudingas ne vien dėl norimų išvaizdos pokyčių, bet ir dėl gerėjančios sveikatos, savijautos ir pasitikėjimo savimi.

Baigėsi vasara ir žmonės po atostogų grįžta ne tik į darbus, bet ir į sporto sales.

Sportas: nuo 6 savaitės, po 3 kartus. Nuo 9 savaitės, pratimai raumenims.

Galbūt jus domina