Svorio metimo baimės. Trenerė V. Bražaitė: yra 3 pagrindinės taisyklės, jei norite numesti svorio

svorio metimo baimės

Tatjana: nukritę 6 kilogramai – tik pradžia

Treniruotės Atrodo retorinis klausimas, tačiau tik ne moterims varstančioms sporto klubo duris — čia svorio metimo baimės jos tiksliai žino, ko nori ir kokie jų tikslai. Mūsų pokalbis suksis ne tik apie sportuojančių moterų siekius, bet ir apie jų baimes bei dažnai daromas klaidas. Edvinas pasiruošęs ne tik pažerti patarimų, bet ir sulaužyti keletą sporto salėse populiarių mitų.

Ar galite numesti svorio, bet išlaikyti kreives 100 kg svorio metimas

Edvinai, tad  kokios priežastys dažniausiai atveja moteris į sporto klubą? Kokius dažniausiai tikslus jos sau kelia?

Priežastis verčiančias užsukti į sporto klubą galėčiau suskirstyti į dvi grupes: viena susijusi su išoriniais pokyčiais — padidėjusios apimtys, priaugtas svoris, suglebę raumenys, noras būti gražiai… Antrąją grupę atveja kur kas rimtesnės priežastys susijusios su sveikatos problemomis: prasta bendra savijauta, stresas, pasikeitusi laikysena, nugaros, sąnarių skausmai.

Šios priežastys be abejo padiktuoja ir tikslus.

avių placentos svorio metimas juokas privers numesti svorio

O yra moterų kurios sportuodamos tiesiog nori atitrūkti nuo kasdienės rutinos. Tikslai nustatyti — belieka išsirinkti tinkamiausias priemones… Ar visada jos teisingos? Ar moterys nėra sau per griežtos renkantis treniruočių programas? Pastebėjau, kad labai dažnai moterys linkusios vaikytis kraštutinumų: badauti, laikytis įvairių dietų, labai intensyviai sportuoti.

  1. Svorio metimas Filadelfijoje
  2. Žukauskaitės nuotr.

Mato problemą, nori ją išspręsti labai greitai ir mano, kad radikalios priemonės pačios efektyviausios. Tokioms moterims ir ne tik norėčiau priminti, kad badavimas ir griežtas maisto apribojimas stabdo ilgalaikius svorio metimo procesus, be abejo svoris pradžioje kis, tačiau ilgą laiką laikytis radikalios dietos neįmanoma. Tai ne tik neatneš norimų rezultatų, bet ir pakenks sveikatai.

Taip pat nevertėtų pernelyg intensyviai sportuoti kasdien po keletą valandųnes organizmas tiesiog nespėja atsigauti.

Trenerė V. Bražaitė: yra 3 pagrindinės taisyklės, jei norite numesti svorio | 123nuoma.lt

Per maži tarpai tarp treniruočių, sportavimas po labai sunkios darbo dienos neduos teigiamų rezultatų ir nualins kūną. O ko baiminasi sportuoti atėjusios moterys? Pradžioje daugeliui svorio metimo baimės tiesiog nedrąsu, nes  nežino nuo ko pradėti sportuoti, bet vienas pokalbis su treneriu šią problemą išsprendžia.

Tad ko nedaryti o gal darytikad neužsiaugintum tų taip negeidžiamų raumenų, o gražiai sutvirtėtum? Kokius stereotipus ar netgi mitus, susijusius svorio metimo baimės šia aukščiau paminėta problema, tenka paneigti?

Visų pirma, užsiauginti raumenis nėra taip lengva. O sportuojant su kg papildomais svoriais, praktiškai neįmanoma. Daugelis vyrų ilgai prakaituoja sporto salėse, kad užsiaugintų raumenis, o moterims tai fiziologiškai labai sunku, kadangi moterų organizme net kartų mažesnė vyriško hormono, testosterono, koncentracija.

15 patarimų, kaip greitai ir saugiai numesti svorio: jais vadovautis galima nedelsiant

Tai dėl jo poveikio raumenų masė vyrams auga žymiai sparčiau. Be abejo, kiekvienas žmogus individualus ir būna atvejų, svorio metimo indirapuramas kai kuriom merginom raumenys vystosi šiek tiek greičiau.

Tačiau tam reikia įdirbio, pastangų ir laiko — pažadu, kad ryte po sunkios vakarykštės treniruotės tikrai nenubusite su kultūristės raumenimis. Jei sportuojant ima ryškėti ne tas trokštamas rezultatas, būtina peržiūrėti ir pakoreguoti sporto programą. Tad nustokite daryti pratimus vien tik su rožiniais 2 kg svareliais!

Tokius svarelius rekomenduoju tik pradedančiosioms, mokantis pratimo technikos. Kodėl gi nepaėmus didesnio svorio kai to reikia, kai norisi ryškesnio progreso? Juk merginos organizmas taip pat prisitaiko prie krūvių ir palaipsniui jį būtina didinti norint pasiekti norimų rezultatų. O jūs nesiekiate turėti liekną ir stangrų kūną?

Lieknėjimo dienoraštis: baimė dėl svorio metimo pasekmių | 123nuoma.lt

Vengdamos jėgos pratimų tiesiog bėgate nuo savo tikslo. Sportuojant su savo kūno svoriu taip pat yra ką veikti, tačiau paimkite ir papildomą svorį, kai to reikia. Papildomi svoriai naudojami tam, kad padėtų išvystyti subalansuotą kūną, Kai kuriuos pratimus be papildomo svorio atlikti tiesiog sunku. Treniruodamos vien tik problemines vietas greičiau išvystysite viso kūno raumenų disbalansą nei atsikratysite riebalų konkrečioje vietoje.

Būtina treniruoti visas raumenų grupes, bet nepamirškite jog tokiu būdu jūs tik sustiprinsite po riebalų sluoksniu esančius raumenis, o riebalai pasiliks tol, kol nesureguliuosite savo mitybos.

natūralūs būdai, padedantys mesti svorį svorio rutina deginti riebalus

Norite atsikratyti riebalinės masės? Kokias dar klaidas daro moterys sporto salėje? Viena pagrindinių klaidų, be abejo, vien tik probleminių vietų treniravimas tikintis riebalų atsikratyti tik konkrečioje vietoje.

Klientų pasiekimai - Motyvuoti atletai

Tačiau taip tik vystomas raumenų disbalansas. Taip pat dažna dar mano, kad tik gausus prakaitavimas padės greičiau sulieknėti. Prakaituojant iš organizmo atsikratoma tik skysčių deja ne riebalųo ir pats prakaitavimas labai individualus dalykas. Nemažai nusivylimo sukelia klaidingas rezultatų matavimas.

Sulieknėti norite pakoregavę vien tik mitybą: Sujeta įspėja, kuo rizikuojate taip darydami   21 Metant svorį, nori nenori tenka grįžti prie suvartotų ir sudegintų kalorijų santykio: suvartokite mažiau nei sudeginate ir sulieknėsite. Laikantis dietos, kurią sudaro nedaug angliavandenių turintys maisto produktai, galima greitai numesti perteklinį vandens svorį, tačiau jos laikytis nerekomenduojama.

Būtina žinoti, kad vien svarstyklės nesuteikia objektyvios informacijos apie jūsų rezultatus. Reikia atlikti kūno sandaros analizę su specialiu prietaisu, parodančiu, kaip pasikeitė riebalų, raumenų ir skysčių santykis.

Reikia stebėti save veidrodyje, apimtis ir progresą atliekant tam tikrus pratimus. Telefonai, pokalbiai, knygų skaitymas neleidžia susikoncentruoti pagrindiniam darbui sporto salėje — sportui.

Pratimus būtina atlikti ne automatiškai, juose reikia būti mintimis, klausytis savo kūno. Koncentracija ir susitelkimas didina motyvaciją ir padeda tobulėti — nepamirškite to!

Galbūt jus domina