Svorio metimo žalingi įpročiai

studentai, sveika mityba, alkoholis, rūkymas, žalingi įpročiai - 123nuoma.lt

Netradiciniai būdai, padėsiantys mesti rūkyti: nuo ženšenio ar jogurto iki laikmačio LRT.

svorio metimo žalingi įpročiai

Savo sveikatos labui daugelis Naujais metais priima iššūkį — atsikratyti nepageidaujamų žalingų įpročių. Sveikatos specialistai atkreipia rūkančiųjų dėmesį, kad keičiant įpročius nereiktų daryti skubotų sprendimų ir vadovautis laipsniško nutraukimo principu, rašoma pranešime žiniasklaidai. Deja, bet kai beveik kiekvienas iš mūsų savo artimoje aplinkoje turime rūkančių giminaičių, draugų ar kolegų, rūkymo net nebelaikome žalingu įpročiu.

svorio metimo žalingi įpročiai

Tai tapo šiuolaikinio gyvenimo dalimi. Todėl labai svarbu praplėsti požiūrį į rūkymą, tabako sukeliamas sveikatos problemas, nuolat stebėti save, kaip mintys ir kūnas reaguoja į šį įprotį, suvokti, kur jis veda.

Žalingi įpročiai: kodėl atsiranda ir kaip jų atsikratyti? Autorius: Žmonės. Neretai žalingų įpročių turi tie žmonės, kurių tėvai buvo itin griežti ir kritiški arba atvirkščiai — labai paslaugūs bei suteikė per daug laisvės. Taip yra todėl, kad griežtų tėvų kontrolė ir kritika smukdė vaiką, trukdė jam formuotis kaip visavertei, savimi pasitikinčiai asmenybei.

Mesti rūkyti staiga retai pavyksta Vaistininkė dalijasi, kad dauguma rūkančiųjų — net apie 40 proc. Tačiau mesti rūkyti nėra lengva, nes dažniausiai tai ilgas ir dinamiškas procesas, susidedantis iš kelių etapų, todėl, pasak vaistininkės, didžiausia klaida, manyti, kad pavyks mesti rūkyti iš pirmo karto.

  • Ar ibs gali priversti mesti svorį
  • Įsitikinkite, kad nedarote nei vienos iš jų!
  • Palaikykite namuose idealią švarą Sūrus, riebus ir saldus maistas mums atrodo labai skanus, nes gamtoje toks aptinkamas labai retai, tačiau mums tai būtina norint normaliai funkcionuoti.
  • Netradiciniai būdai, padėsiantys mesti rūkyti: nuo ženšenio ar jogurto iki laikmačio - LRT

Supratus, kad tikrai norime atsikratyti rūkymo, reiktų kreiptis į savo šeimos gydytoją ir gauti receptą receptiniams vaistams nuo rūkymo arba atvykti į vaistinę ir pasikonsultuoti, koks nereceptinis preparatas labiausiai tiktų.

Pavyzdžiui, nikotininės kramtomosios gumos galimas šalutinis poveikis — burnos džiūvimas, žagsėjimas, virškinimo trakto sutrikimai, nikotininio aerozolio — skonio ir uoslės susilpnėjimas, nikotininio pleistro — odos sudirginimas, nikotininės pastilės — sukelia rėmenį, pykinimą, galvos skausmą.

Per 2 savaites - minus 10 kg

Žmogaus organizmas reaguoja individualiai, todėl prieš vartojant tam tikrus preparatus visada rekomenduojama pasitarti su specialistais. Jis gana nesudėtingas.

svorio metimo žalingi įpročiai

Reiktų užsistatyti laikmatį, kuris pagal iš anksto sutartą laiką nurodo signalą, kada galima rūkyti. Nerūkymo laikas vis svorio metimo žalingi įpročiai pagal paciento norą mažinti rūkymą. Dar vienas netradicinis metodas, siekiant mesti rūkyti savarankiškai, kai rūkoma kada norima, tačiau ribotą skaičių cigarečių, kuris po truputį mažinamas.

svorio metimo žalingi įpročiai

Kovoti su troškimu rūkyti čia ir dabar padeda atitolinti kramtomos gumos vartojimas. Siekant palengvinti nikotino abstinencijos simptomus galima naudoti raudonojo dobilo tinktūrą — į stiklinę vandens reikėtų įlašinti lašų ir gerti tris kartus per dieną.

Nikotinas blokuoja svarbių maistinių medžiagų tokių kaip kalcis, vitaminai C ir D įsisavinimą.

svorio metimo žalingi įpročiai

Pavyzdžiui, surūkius vieną cigaretę organizmas netenka 25 mg vitamino C, todėl rekomenduotina stengtis vartoti kuo daugiau vaisių ir daržovių, kurių dėka šios svorio metimo žalingi įpročiai medžiagos būtų atstatytos. Rūkymo žala Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, visame pasaulyje daugiau kaip 1 milijardas žmonių vartoja tabaką, todėl per metus miršta apie 6 milijonai žmonių dėl rūkymo sąlygotų ligų.

Tačiau, jei buvote užsibrėžę tikslą aisiais numesti svorio, labai tikėtina, kad iki šiol greičiausiai susidūrėte su nemenkais iššūkiais.

Vaistininkės teigimu, Lietuvoje taip pat rūko ypač daug žmonių ir didelė jų dalis kenčia nuo rūkymo sukeltų komplikacijų. Tai yra vienas iš didžiausių koronarinės širdies ligos rizikos veiksnių.

  • Kaip prarasti riebalus dugne
  • Ar yra tyrimas, nustatantis vaisiaus alkoholinį sindromą bei kaip jis gydomas?
  • Vilniuje pradėtas atliekų konteinerių ženklinimas
  • 10 netradicinių svorio metimo būdų, kurie išties padeda - DELFI Gyvenimas

Tabako produktų dūmuose esančios cheminės medžiagos sukelia trombozę, aterosklerozę, o tai didina infarkto, insulto, periferinių kraujagyslių ligų riziką. Rūkymas siaurina kraujagysles, todėl didėja arterinis kraujo spaudimas, taip pat tirština kraują, todėl formuojasi kraujo krešuliai, kurie gali užblokuoti kraujagysles, kuriomis kraujas teka į smegenis ir įvyksta insultas.

svorio metimo žalingi įpročiai

Metus rūkyti žmonės dažniausiai džiaugiasi atgavę normalaus skonio ir uoslės pojūčius, susigrąžinę geresnius ir normalius kvėpavimo įpročius, išleidę mažiau pinigų ir net šiek tiek sutaupę. Svoris, kurio priaugama metant rūkyti, paprastai susireguliuoja po trijų mėnesių. Laikui bėgant pradeda žvilgėti plaukai, oda atrodo sveikiau, o pirštai, dantys ir kvapas nebeišduoda blogų įpročių.

Apie tai rašo health. Dietologė pateikia septynis įpročius, labiausiai kliudančius numesti svorio, ir pataria, kaip su jais kovoti. Dažnas alkoholio vartojimas. Alkoholis neretai sukelia domino efektą.

Taip pat skaitykite.

Galbūt jus domina