Sudeginti 2 kg riebalų

10 būdų, kaip sportuojant sudeginti daugiau kalorijų - DELFI Gyvenimas

Fotolia nuotr.

Per 2 savaites - minus 10 kg

Ar jau viską žinome apie medžiagų apykaitą? Kalorijosgaunamos valgant, suteikia energijos - ši reikalinga medžiagų apykaitai ir fiziniam aktyvumui.

SVORIO METIMAS. MITAI IR REALYBĖ

Medžiagų apykaita - procesų, būtinų gyvybei išsaugoti, visuma: tai raumenų tonuso ir kūno temperatūros palaikymas, kraujo apytaka, širdies darbas, kvėpavimas. Su maistu gaunama energija ir maistinės medžiagos panaudojamos šioms organizmo reikmėms.

Medžiagų apykaitą mes menkai galime paveikti.

  • Lieknėjimo kojinės Japonija
  • Ne visuomenės, ne vietinės kebabinės, bet TAVO.
  • Kad talija būtų gražesnė, reikia daryti šoninius pasilenkimus.

Nuo jos priklauso, kiek kalorijų sudeginame, vadinasi, ji turi įtakos ir tam, kokiu greičiu kaupiame riebalus ar jų atsikratome.

Kai šio hormono yra mažiau, tai ir energijos, reikalingos medžiagų apykaitai, sunaudojame mažiau.

kaip prarasti pilvo apatinius riebalus

Jų, deja, nepakeisime. Nuolat sportuodamos ją pagreitiname, nes riebalus pakeičia raumenys.

žyma numesti svorio

Pradedant mečiu, kas dešimt metų mūsų medžiagų apykaita sulėtėja procentais. Taip yra dėl to, kad sumažėja raumenų masė. Griežtos dietos - taip pat.

Nuorodos kopijavimas

Juk organizmas ima taupyti energiją ir aktyviai kaupti maistines medžiagas net iš salotų lapų. Bent iš 20 visiškai vienodo ūgio, svorio, amžiaus žmonių energijos reikės porą kartų daugiau nei likusiems.

Kaip pagreitinti riebalų sudeginimą? Riebalų kaupimo ir sudeginimo procesas priklauso nuo skirtingų faktorių. Šį procesą įtakoja fizinis aktyvumas, emocinė būklė, medžiagų apykaita, cukraus kiekis kraujyje ir t. Atitinkamai yra būdų, kaip padidinti riebalų sudeginimo intensyvumą.

Miegant medžiagų apykaita sulėtėja ir neatsibunda tol, kol neužkandate. Tad ignoruojant pusryčius organizmas iki pietų sudegina daug mažiau kalorijų.

Sekite mus:

Geriausia valgyti 5 kartus per dieną gaunant po kcal. Rekomenduojama nedaryti ilgesnių nei 4 val. Be to, išvengsime alkio sukeliamų persivalgymo priepuolių. Tačiau tai nereiškia, kad turite nuolat kramsnoti: tai šokoladuką, tai saldainiuką, tai pyragaitį Pasak gydytojos dietologės Editos Gavelienės, kai kurie maisto produktai turi įtakos medžiagų apykaitai.

Tačiau tai dažniausiai yra hipotezės. Tiesa, ne šiaip sau sugalvotos, o paremtos tyrimais.

Ar aš galiu numesti svorio, kai daugiau

Dabar madinga kalbėti apie vadinamąsias fitochemines medžiagas. Tai biologiškai aktyvios maisto sudedamosios dalys, skatinančios riebalų apykaitą, kitaip sakant, jų pašalinimą iš ląstelių.

kaip numesti svorio, jei jūsų išsipūtęs

Tokių medžiagų yra manguose, salieruose, cikorijose, kartokų rūšių salotose. Medžiagų apykaitai įtakos turi ir kofermentas Q O kofeinas, deja, kalorijoms įtakos nedaro, tik skatina širdies susitraukimų dažnį.

omni svorio netekimas

Įprotis valgyti ne namuose gerokai gadina figūrą. Mitybos specialistai teigia, kad per pastaruosius dvidešimt metų porcijų dydis restoranuose ir kavinėse padidėjo vidutiniškai du kartus. Nors mūsų šalyje porcijos nėra didžiulės, vis dėlto išimčių pasitaiko O žmogus labai dažnai laikosi nuostatos: sumokėjau, vadinasi, turiu suvalgyti. Todėl kasdien galime gauti kcal daugiau Jei nespėjame jų sudeginti, apie svorio kontroliavimą galime pamiršti Porcijos dydį lengviausia kontroliuoti valgant namuose, tačiau ir kavinėje juk niekas neverčia išlaižyti lėkštės.

Kad nepersivalgytumėte, bandykite užsisakyti pusę porcijos.

Sota svorio metimo įkūrėjas

Jei tokios galimybės nėra, galima pasielgti dar paprasčiau - užsisakykite vieną porciją dviem ir paprašykite antros lėkštės. Sudeginti 2 kg riebalų tolimą spintelės kampą nugrūskite visas milžiniškas lėkštes ir didelius dubenis.

Galbūt jus domina