Riebalų praradimo niša

„Sėdite“ vien ant baltymų ir riebalų?
Spausdinti Kuo riebalai yra naudingi sveikatai ir organizmui? Shutterstock nuotr. Su maistu gaunami riebalai yra svarbus energijos šaltinis. Suskaidžius 1 g angliavandenių ar baltymų išsiskiria 4 kcal energijos, o suskaidžius tokį patį kiekį riebalų — net 9 kcal.

Naujienos Nuo kalorijų ribojimo iki badavimo. Ką būtina žinoti?

riebalų praradimo niša kudzu numesti svorio

Dietos, kalorijos, angliavandenių ribojimas, badavimas… — ko tik netenka griebtis kovoje su nereikalingais kilogramais. Šiandien mūsų akiratyje kalorijų ribojimas bei badavimas.

Kaip jis dirba?

Svarbiausi niunasai, taisyklės ir naujausių mokslinių tyrimų išvados tiesiai iš mitybos specialisto Artūro Sujetos lūpų. Kiekvienos dietos pagrindas — kalorijų ribojimas, būtent kalorijų deficito dėka įmanoma mažinti kūno svorį. Kieno sąskaita jas ribosime?

riebalų praradimo niša numesti svorio mano vaikui

Klasikinės dietos paremtos didesniu baltymų mėsos, ankštinių kultūrų vartojimu yra gana veiksmingos siekiant sumažinti kūno svorį ne raumeninės masės, o būtent riebalinio sluoksnio sąskaita. Grįžkime prie praktikos… Praleisti pusryčius bei pietus nėra sudėtinga, tačiau, kaip imituoti badavimą nepakenkiant sveikatai?

Kokie riebalai yra naudingi ir kurie ne? Trumpos rekomendacijos Riebalai yra sudėtiniai organiniai junginiai, priklausantys lipidų klasei. Manoma, kad riebalai patiria tik vieną žalą ir kad jie turėtų būti įtraukti į maistą. Tiesą sakant, taip nėra, jie kartu su angliavandeniais ir proteinais taip pat yra būtini mūsų kūnui normaliam gyvenimui.

Štai keletas svarbiausių taisyklių, padėsiančių neperlenkti lazdos ir gauti naudos. Neapsiribokite vien svorio metimu, bus lengviau emociškai.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Kalorijų ribojimas bei badavimas taip pat teigiamai veikia galvos smegenis mokymasis, atmintisendokrininę sistemą mažinant II tipo diabeto susirgimo riziką.

Ir dar — tai puiki valios ugdymo treniruotė. Net ir susilaikymas nuo maisto po nakties miego iki 12 valandos dienos, taps sudėtingas.

riebalų praradimo niša svorio netekimas rocklinas

Jei planuojate praleisti tik pusryčius bei priešpiečius dvi ar tris dienas per savaitę, norėdami teigiamo poveikio šios badavimo imitavimo koncepcijos riebalų praradimo niša laikytis bent jau savaites. Dienomis, kai planuojate sportuoti ar užsiimti kita sunkia fizine veikla radikaliai neribokite kalorijų, o badaudami nesportuokite, nes tai gali atsiliepti sportiniam darbingumui — jums tiesiog nepakaks energijos.

riebalų praradimo niša riebalų deginimo šūviai

Nesileiskite į badavimo eksperimentus neturėdami pakankamai informacijos apie savo sveikatą. Per greitai metant svorį, nors jei toks jūsų dietos tikslas, teigiamo rezultato nepasieksite.

Komentuoti:

Pirma, numestas svoris neabejotinai grįš dėl sulėtėjusios bazinės medžiagų apykaitos sumažėjus didesniam kilogramų skaičiui. Antra, jūsų apetitas tikrai padidės, nes pastovus alkis — geriausias prieskonis riebalų praradimo niša.

Mitybos specialistas A. Sujeta: kodėl mūsų sveikatai reikalingi taurieji riebalai?

Greitas svorio metimas taip pat atves prie didelio raumeninės masės kiekio praradimo. Kai kalorijų vartojama nedaug, likusias būtina gauti iš kuo įvairesnio maisto — vaisiai, daržovės, turinčios antioksidantų, yra būtinos imuninei sistemai.

riebalų praradimo niša adonis svorio metimas

Jei jūsų vartojamas maistas turi mažai sveikatai būtinų medžiagų, teks vartoti vitaminus, tačiau jų poveikis dažnai nėra pakankamai veiksmingas. Nors šiuo metu auga susidomėjimas kalorijų ribojimu bei badavimu, o ypatingai jų poveikiu žmogaus sveikatai bei mąstymo procesams, nevertėtų aklai pulti riboti savo kalorijas prieš tai nepagalvojus — ko man iš tiesų reikia?

riebalų praradimo niša riebalų degintojas phd

O aktyviems, veikliems žmonėms prieš imantis radikalesnio kalorijų ribojimo vertėtų pasikonsultuoti ir su sveikatos specialistu. Tačiau šiek tiek tų pačių ketonų yra didelis pliusas mūsų galvos smegenims — sumažėjus gliukozės lygiui, smegenys gali kaip energetinę medžiagą naudoti ketono kūnus, ypač vadinamąjį β-hidroksibutiratą, o tai, anot naujausių mokslinių tyrimų, gali pagerinti galvos smegenų veiklą — taip vadinamas kognityvines funkcijas.

Dalinkitės su savo draugais.

Galbūt jus domina