Prarasti riebalus sveiką,

Dietologės patarimai, kaip paruošti ne tik skanią, bet ir sveiką vištieną

Nustokite spėlioti — pradėkite mesti nereikalimgą svorį Pirmasis žingsnis — vieną savaitę analizuokite viską, ką valgote ir geriate.

Šią savaitę valgykite įprastai. Nesistenkite pakeisti mitybos ar susilaikyti nuo valgymo.

Susijusios ligos

Išanalizuokite viską, ką valgėte ir gėrėte šią savaitę. Jokių išimčių. Taip pat užsirašinėkite kiekį. Pilna lėkštė mėsainių.

Main Navigation

Pabaigoje savaitės ateina metas skaičiavimams. Einate į vieną iš daugelių puslapių, kuriuose galite apskaičiuoti, kiek kalorijų ir baltymų suvartojate per dieną. Tai taip pat padės sužinoti, kokį kiekį angliavandenių ir riebalų turėsite suvartoti jau besilaikydami mitybos plano. Kai viską padarysite, galėsite pereiti prie antrojo žingsnio.

Ar įmanoma numesti 15kg svorio per 30 dienų?

Antrasis žingsnis — apskaičiuokite dienos vidurkius Turėdami savaitinius kalorijų ir baltymų kiekius, padalinkite juos iš septynių — taip sužinosite dienos vidurkius. Šie vidurkiai bus naudojami kaip pradiniai taškai.

  • Vištiena taip pat yra laikoma itin naudingu mūsų organizmui būtinos geležies šaltiniu.
  • Tirpstantis riebalų degintojas
  • 6 daug riebalų turintys produktai, kurie yra sveiki ir naudingi grožiui | Žmonė123nuoma.lt

Taigi, jeigu jūs praeitą savaitę suvartojote 25 tūkst. Turite suprasti, kada ir kaip valgote.

Account Options

Žinodami tai, lengvai sudarysite mitybos planą prarasti riebalus sveiką įprastus valgymo įpročius. Taigi, pridėkite kalorijų ir baltymų skaičių kiekvienam paros laiko tarpui. Turėtų atrodyti taip: Nuo 7 iki 8 ryto - suvartota kalorijų ir 50 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis. Nuo prarasti riebalus sveiką iki 9 ryto - suvartota  kalorijų ir 20 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis.

prarasti riebalus sveiką

Nuo 9 iki 10 ryto - suvartota  kalorijų ir 50 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis. Nuo 10 iki 11 ryto -  kalorijų ir 15 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis.

prarasti riebalus sveiką

Nuo 11 iki pietų - kalorijų ir gramų baltymų per savaitę tomis valandomis. Šis planas padės pamatyti ir pataisyti jūsų mitybą. Daug geriau prisitaikyti prie savo mitybos įpročių nei bandyti taikytis prie kito žmogaus valgymo plano. Ketvirtasis žingsnis — nustatykite pradžios taškus Kalorijos.

Dietologės patarimai, kaip paruošti ne tik skanią, bet ir sveiką vištieną

Sumažinkite suvartojamų kalorijų per dieną skaičių ais. Tai jūsų mitybos plano pradžios taškas. Pirmiausia, ką padarysite ryte, užlipkite ant svarstyklių nusišlapinę.

prarasti riebalus sveiką

Pasisverkite kiekvieną savaitės dieną. Nekreipkite yra kasdienius svyravimus. Geriau stebėkite, kaip keičiasi jūsų svoris per šias septynias dienas. Jeigu svoris nekrinta, sumažinkite suvartojamų kalorijų per dieną skaičių dar ais ir sekite svarstyklių rodmenis dar vieną savaitę. Jei svoris pradėjo kristi, turėtumėte suprasti, jog tai jūsų plano pradžios taškas.

Navigacija tarp įrašų

Jei ne, mažinkite kalorijų per dieną skaičių dar ais, kol svoris pradės kristi. Reikia nustatyti minimalų baltymų kiekį parai.

prarasti riebalus sveiką

Tinkamas baltymų kiekis, deginant riebalus, padės maksimaliai išlaikyti raumenų masę. Patarimas: Vyrams — suvartokite bent gramų baltymų per dieną Moterims — suvartokite bent gramų baltymų per dieną Visa kita užpildykite normaliu angliavandenių ir riebalų kiekiu.

Tiesiog reikia valgyti sveiką maistą ir nebijoti sveiko riebalų kiekio. Juk norite balansuotos mitybos. Penktasis žingsnis — pridėkite kardio Dabar, kai jau mitybos planas pradėtas, laikas daryti kardio.

Siūloma kartai per savaitę, po minučių.

Atsiliepimai

Neskubėkite su kardio ir neapsigyvenkite sporto salėje. Jis pats degina truputį riebalų. Kol kas per savaitę nedaryk daugiau kartus. Jeigu riebalų degimas sustos, pridėkite dar vieną treniruotę ir t. Kokios rūšies kardio turėtumėte daryti?

Kaip susikurti mitybos planą, kuris padėtų deginti riebalus

DIIT angl. HIIT — high-intensity interval training  ar pastovaus tempo kardio? Ryte ar po treniruotės?

prarasti riebalus sveiką

Vaikščiojimas, laiptai ar dar kas kito?

Galbūt jus domina