Paspartinti medžiagų apykaitą ir sudeginti riebalų gėrimą

paspartinti medžiagų apykaitą ir sudeginti riebalų gėrimą

numesti svorio DIY laikotarpis ir svorio metimas

Metabolizmą sudaro 2 vienu metu vykstantys procesai: Anabolizmas - tai medžiagų įsisavinimas organizmui augti, atsinaujinti ir vystytis. Katabolizmas - tai tarpinė fazė, kurios metu sudėtingos medžiaga skyla iki elementarių, o atpalaiduota energija kaupiama ląstelėse adezintrifosfato pavidalu ATF.

Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba. Be jokių abejonių, tam kad veiksmingai būtų deginami riebalai, privaloma stengtis nuolatos, ir tam, kad išlaikyti greitą medžiagų apykaitą, reikia valgyti kas valandas, kiekvieną dieną. Norint paspartinti savo medžiagų apykaitą ir būti arčiau tikslo turėti ryškius pilvo raumenukus, privalote rinktis tinkamą mitybą, tinkamais kiekiais. Būdas to pasiekti, tai 12 pagrindinių taisyklių. Svarbiausia iš jų yra tinkama mityba, ir treniruotės - ir dabar pats laikas to išmokti.

Katabolizmas nėra vien tik raumeninio audinio ardymas, kaip kad įprasta buvo manyti. Kai deginate riebalus — esate katabolinės būsenos.

Komentarai

Tada katabolizmas vyksta norime linkme. O ir anabolizmas nereiškia vien tik raumeninio audinio augimo. Kai kaupiate riebalus — esate taip pat anabolinės būsenos. Taigi, norint turėti gražią figurą, reikia kad vyktų raumeninio audinio metabolizmas bei riebalinio audinio katabolizmas.

Profesionalų patarimai, kaip pagreitinti medžiagų apykaitą

Vienas iš greitos medžiagų apykaitos privalumų yra tas, kad galite suvalgyti daugiau maisto bei mažiau sportuoti, kad pasiektumėte tuos pačius rezultatus. Greitesnis metabolizmas organizmą įtakoja sudeginti daugiau energijos. Todėl, jūs galite suvartoti daugiau energijos, kurios gaunate su maistu bei išlaikyti savo kūno linijas ar net svorio metimo roti riebalus.

Žemiau išvardinti keli metabolizmą greitinantys būdai. Nors vienas iš jų gali ir mažai įtakoti medžiagų apykaitos greitį, tačiau visuma gali labai daug!

Treniruokitės su svoriais Treniruotės su svoriais metabolizmą pagreitina keleta būdų.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Tokios treniruotės metu, raumenų susitraukimui reikalinga energija gaminama anaerobiniu be deguonies būdu. Raumenyse tuo metu kaupiasi pieno rūgštis, kuri oksiduojasi tik darbui pasibaigus.

kaip prarasti viršutinės lūpos riebalai riebalai domino svorio netekimas

Tai vadinama deguonies skola. Kitais žodžiais tariant, keletą valandų ar netgi dienų po treniruotės bus pagreitėjęs metabolizmas. Ihop svorio netekimas su svoriais taip pat yra pagrindinis būdas stimuliuoti raumeninio audinio augimą.

Raumuo yra metaboliškai aktyvus ir reikalauja daugiau kalorijų poilsio metu. Tai reiškia, kad net žiūrėdami televizorių, jūs sudegintumėte daugiau kalorijų nei tas, kurio raumeninė masė yra mažesnė. Be to, raumeninis audinys padidina riebalus deginančių enzimų skaičių organizme. Vartokite geruosius riebalus Sveikieji riebalai  dalyvauja hormonų gamybai bei ląstelės membranų atstatymui. Tinkamą riebalų rūšį organizmas naudoja anaboliškai.

numesti svorio savo kūno tipui numesti svorio uni

Šiems procesams reikalinga energija, taigi gerieji riebalai gali pagreitinti medžiagų apykaitą nepaisant papildomų kalorijų. Paprasčiausiai jūs galite suvalgyti daugiau sveikųjų riebalų, sumažinę angliavandenių ar baltymų kiekį. Nebijokite angliavandenių Angliavandeniai nėra priešas.

11 būdų medžiagų apykaitai paspartinti

Kaip yra blogi ir geri riebalai, lygiai taip pat yra geri ir blogi angliavandeniai. Tinkamų angliavandenių pasirinkimas yra puikus įrankis metabolizmui kontroliuoti.

Pavyzdžiui, jūs išeikvosite daugiau energijos suvalgę 20 gramų angliavandenių iš juodos duonos, nei kad suvalgę 20 gramų angliavandenių iš cukraus. Balti miltai, balta duona, balti ryžiai- visa tai organizmas apdoroja labai greitai. Neperdirbtų kruopų, grūdų produktai-tokių grūdų duona, rudi ryžiai arba avižų dribsniai tik ne 1 minutės ir ne tirpstantys įsisavinami žymiai lėčiau.

Rinkitės daug ląstelienos bei žemą glikeminį indeksą turinčius angliavandenius. Kalorijų kaitaliojimus Kalorijų kaitaliojimas yra vienas iš efektyviausių metabolizmą greitinančių būdų. Homeostazė apibūdina įvairių organizmo biocheminių bei paspartinti medžiagų apykaitą ir sudeginti riebalų gėrimą konstantų tam tikrą dinaminį pastovumą.

Sakykim jūsų paros energijos poreikis yra kcal. Vieną diena suvartokite kcal, o kitą dieną kcal. Kitas variantas, vieną ar dvi savaites suvartokite mažiau kalorijų, o kitą — daugiau.

Padidinkite baltymų suvartojimą Pats virškinimo procesas taip pat reikalauja energijos.

Straipsniai Kaip paskatinti metabolizmą? Ar jau suskaičiavote, kiek kartų metėte svorį? Ar suskaičiavote, kiek skirtingų dietų perleidote per savo kūną? Ar sudėjote į maišą visas tas neigiamas emocijas, kai po dietos eilinį kartą grįžot prie pradinių rezultatų? Ar jūs vis dar tikite stebuklingais lieknėjimo metodais, arbatomis, tabletėmis, reklamuojamomis per internetą, tv ir spaudą?

Energijos kiekis, reikalingas bet kurios maistinės medžiagos baltymų, riebalų, angliavandenių skaidymui, vadinamas termogeniniu efektu. Termogeninis efektas yra rodiklis, parodantis, kiek kalorijų organizmas turi sudeginti perdirbdamas suvalgytą maistą.

kaip pašalinti viršutinius nugaros riebalus pašalinti pečių riebalus

Galbūt jus domina