Padidinti riebalų deginimo metabolizmą. Frey Nutrition Sporto Papildai - 7 Dalis // Aerobiniai pratimai ir riebalų deginimas

Riebalų deginimo programa vyrams

Metabolizmą sudaro 2 vienu metu vykstantys padidinti riebalų deginimo metabolizmą Anabolizmas - tai medžiagų įsisavinimas organizmui augti, atsinaujinti ir vystytis.

Dtg svorio rinkinys labiausiai svorio netekęs maitintojas

Katabolizmas - tai tarpinė fazė, kurios metu sudėtingos medžiaga skyla iki elementarių, o atpalaiduota energija kaupiama ląstelėse adezintrifosfato pavidalu ATF. Katabolizmas nėra vien tik raumeninio audinio ardymas, kaip kad įprasta buvo manyti.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Kai deginate riebalus — esate katabolinės būsenos. Tada katabolizmas vyksta norime linkme. O ir anabolizmas nereiškia vien tik raumeninio audinio augimo.

Kai kaupiate riebalus — esate taip pat anabolinės būsenos.

Greitesnė medžiagų apykaita ar riebalų deginimas?

Taigi, norint turėti gražią figurą, reikia kad vyktų raumeninio audinio metabolizmas bei riebalinio audinio katabolizmas. Vienas iš greitos medžiagų apykaitos privalumų yra tas, kad galite suvalgyti daugiau maisto bei mažiau sportuoti, kad pasiektumėte tuos pačius rezultatus.

kaip chelsey malonė numetė svorį užimtas mamos svorio metimo vadovas

Greitesnis metabolizmas organizmą įtakoja sudeginti daugiau energijos. Todėl, jūs galite suvartoti daugiau energijos, kurios gaunate su maistu bei išlaikyti savo kūno linijas ar net deginti riebalus.

Paprasčiausiais būdais pagreitinkite savo medžiagų apykaitą ir lieknėkite dvigubai greičiau - jokių dietų, jokių didelių fizinių krūvių!

Žemiau išvardinti keli metabolizmą greitinantys būdai. Nors vienas iš jų gali ir mažai įtakoti medžiagų apykaitos greitį, tačiau visuma gali labai daug!

Papildai pagreitinantys medžiagų apykaitą ir riebalų deginimą

Treniruokitės su svoriais Treniruotės su svoriais metabolizmą pagreitina keleta būdų. Tokios treniruotės metu, raumenų susitraukimui reikalinga energija gaminama anaerobiniu be deguonies būdu. Raumenyse tuo metu kaupiasi pieno rūgštis, kuri oksiduojasi tik darbui pasibaigus.

Tai vadinama deguonies skola. Padidinti riebalų deginimo metabolizmą žodžiais tariant, keletą valandų ar netgi dienų po treniruotės bus pagreitėjęs metabolizmas. Treniruotės su svoriais taip pat yra pagrindinis būdas stimuliuoti raumeninio audinio augimą. Raumuo yra metaboliškai aktyvus ir reikalauja daugiau kalorijų poilsio metu.

  1. Frey Nutrition Sporto Papildai - 7 Dalis // Aerobiniai pratimai ir riebalų deginimas
  2. Clarkson lieknas

Tai reiškia, kad net žiūrėdami televizorių, jūs sudegintumėte daugiau kalorijų nei tas, kurio raumeninė masė yra mažesnė. Be to, raumeninis audinys padidina riebalus deginančių enzimų skaičių organizme.

Kaip žinia, papildai sportui gali padėti jums deginti riebalus, auginti raumenis, ir pasiekti savo tikslų, belieka iš gausybės šiuo metu rinkoje esančių papildų išsirinkti tinkamus. Vienas iš labiausiai užtvindytų nišų pasaulyje yra riebalų deginimo papildų kategorija.

Vartokite geruosius riebalus Sveikieji riebalai  dalyvauja hormonų gamybai bei ląstelės membranų atstatymui. Tinkamą riebalų rūšį organizmas naudoja anaboliškai.

Šiems procesams reikalinga energija, taigi gerieji riebalai gali pagreitinti medžiagų apykaitą nepaisant papildomų kalorijų.

tai turi žinoti kiekvienas sportuojantis

Paprasčiausiai jūs galite suvalgyti daugiau sveikųjų riebalų, sumažinę angliavandenių ar baltymų kiekį. Nebijokite angliavandenių Angliavandeniai nėra priešas. Kaip yra blogi ir geri riebalai, lygiai taip pat yra geri ir blogi angliavandeniai. Tinkamų angliavandenių pasirinkimas yra puikus įrankis metabolizmui kontroliuoti. Pavyzdžiui, jūs išeikvosite daugiau energijos suvalgę 20 gramų angliavandenių iš juodos duonos, nei kad suvalgę 20 gramų angliavandenių iš cukraus.

7 Dalis // Aerobiniai pratimai ir riebalų deginimas

Balti miltai, balta duona, balti ryžiai- visa tai organizmas apdoroja labai greitai. Neperdirbtų kruopų, grūdų produktai-tokių grūdų duona, rudi ryžiai arba avižų dribsniai tik ne 1 minutės ir ne tirpstantys įsisavinami žymiai lėčiau. Rinkitės daug ląstelienos bei žemą glikeminį indeksą turinčius angliavandenius. Kalorijų kaitaliojimus Kalorijų kaitaliojimas yra vienas iš efektyviausių metabolizmą greitinančių būdų.

Štai ką šiuo klausimu išties sako mokslas.

Homeostazė apibūdina įvairių organizmo biocheminių bei fiziologinių konstantų tam tikrą dinaminį pastovumą. Sakykim jūsų paros energijos poreikis yra kcal. Vieną diena suvartokite kcal, o kitą dieną kcal. Kitas variantas, vieną ar dvi savaites suvartokite mažiau kalorijų, o kitą — daugiau.

Padidinkite baltymų suvartojimą Pats virškinimo procesas taip pat reikalauja energijos. Energijos kiekis, reikalingas bet kurios maistinės medžiagos baltymų, riebalų, angliavandenių skaidymui, vadinamas termogeniniu efektu. Termogeninis efektas yra rodiklis, parodantis, kiek kalorijų organizmas turi sudeginti perdirbdamas suvalgytą maistą.

numesti svorio iki kitos savaitės lieknėjimas iii

Galbūt jus domina