Nusistatyti sveiko svorio metimo tikslus, Antsvorio ir nutukimo gydymas psichoterapija. Kodėl tai veikia?

nusistatyti sveiko svorio metimo tikslus

Tai nėra juoda ir balta. Ar tunelio gale bus šviesa?

Svorio metimo pagrindai

Vis dėlto, yra keletas bendrų dalykų, kuriuos mes nuolat pastebime, nesvarbu koks kūno tipas, įpročiai ar tikslai būtų metant svorį. Apklausus moteris, numetusias nuo 10 iki kilogramų, išryškėjo trys pagrindiniai bendri patarimai, susiję su judėjimu, sąmoningu valgymu ir paramos sistema.

Čia aptarsime, kaip šie dalykai padėjo siekiant tikslo ir kiek prisidėjo prie bendros sėkmės. Susiję straipsniai Teisinga vakarienė: ką valgyti vakare, kad kristų svoris? Šiuo atveju kalba eina apie štai ką — būtina judėti daugiau nei iki tol.

Pritaikykite savo strategiją sėkmingam svorio mažinimui

Pasiekiamo tikslo nusistatymas, pavyzdžiui, kasdien nueiti šiek tiek papildomų žingsnių, motyvuoja, o bėgant laikui tų žingsnių skaičių galima didinti. Tiesą sakant, tai yra vienas iš garsenybių trenerės Harley Pasternak svorio metimo patarimų, o šios moterys — gyvas įrodymas, kad šis patarimas yra veiksmingas.

Jeigu ir šiaip esate pakankamai aktyvi, taip pat svarbu dar šiek tiek padidinti savo fizinį aktyvumą.

  1. Pašalinti riebalus iš padažo
  2. Trys patarimai, kuriais dalijasi svorio numetusios moterys - DELFI FIT
  3. 10 dalykų, kurių neparodo svarstyklės | 123nuoma.lt
  4. Numesti svorio liesa virtuvė
  5. Fotolia nuotr.
  6. Kaip aš sulieknėjau: - 20 kg ir kg (nuotraukos prieš ir po) | 123nuoma.lt
  7. Svorio metimo pagrindai | Būkim Sveiki!
  8. Fitnesas pradedantiesiems: Pradžia

Todėl jeigu reikia treniruoti kojas ir sėdmenis, su drauge einame į užsiėmimus prie baleto atramos. Jeigu tvarkaraštyje kardio pratimai, einame bėgioti.

nusistatyti sveiko svorio metimo tikslus

Per savaitę treniruojuosi nuo penkių iki šešių kartų. Valgykite sąmoningai Dauguma nusistatyti sveiko svorio metimo tikslus moterų, kurioms pavyko numesti nemažai svorio, savo sėkmę sieja su sąmoningesniu valgymu ir sąmoningesniu pasirinkimu.

Trys patarimai, kuriais dalijasi svorio numetusios moterys

Žinau, kad kai pasijausiu soti, baigsiu valgyti. Kara mąsto panašiai.

nusistatyti sveiko svorio metimo tikslus

Ji pasakojo sutelkianti dėmesį į sveikesnius pasirinkimus, nors ir toliau mėgsta valgyti. Moteris paprasčiausiai stebi tai, kaip jos pasirinkimai atsiliepia savijautai.

nusistatyti sveiko svorio metimo tikslus

Todėl stengiuosi gauti pakankamai energijos arba jausiuosi blogai, tad nustojau valgyti bet ką, kas pablogins mano savijautą. Apie 10 kilogramų numetusi Taylor šias žinias panaudojo kaip privalumą metant svorį.

Fitneso pradžiamoklis

Siekti savo tikslo jai padėjo ir speciali programėlė. Bikini Body Guide — bikinio kūno programa.

nusistatyti sveiko svorio metimo tikslus

Brooke pastebėjo, kad iki susitikimo su kitomis moterimis iš šios bendruomenės ji labai gėdijosi savo svorio. Pasijaučiau laisviau suvokusi, kad nesu vienintelė tokia.

Jums gali patikti

Tai gali būti geriausia draugė, brangus žmogus, bendradarbis, kažkuris iš tėvų, šeimos narys. Tiesiog reikia susirasti žmogų, kuriam būsite atskaitingi, kuris padės jums įveikti visus sunkumus. Tos merginos buvo tokios pačios kaip aš.

Pinterest Jūsų svoris yra pusiausvyros aktas, o kalorijos tai dalis tos lygties. Kaprizinga mityba galbūt ir gali jums pažadėti, kad skaičiuodami angliavandenius bei valgydami kalnus greipfrutų numesite svorio, bet kai kalba eina apie svorio metimą — reikia skaičiuoti kalorijas. O tai padaryti galite sumažindami papildomai gaunamas kalorijas iš maisto bei gerimų ir padidindami sudegintų kalorijų skaičių fizinės veiklos metu. Kai išspręsite šią lygtį — jūs būsite pasirengę nusistatyti savo svorio metimo tikslus bei sudaryti planą kaip tą pasiekti. Atsiminkite, jums nereikia to daryti vienems — pasikalbėkite su savo daktaru, šeimos nariais ar draugais, paprašykite jų palaikymo.

Man patiko teikti paramą kitoms ir matyti, kaip merginos padrąsina mane! Tos moterys iš bendruomenės yra neįtikėtinos: jos parems, padrąsins, išklausys tavęs, kad ir kurioje savo tikslo siekimo stadijoje būtumei. Tos moterys pasidalins nėštumų, praradimų, santuokų patirtimis… Tai ne vien svoris, bet ir emociniai veiksniai, kurie paprastai palaiko mūsų blogus įpročius.

nusistatyti sveiko svorio metimo tikslus

Jaučiuosi tokia laiminga, kad dabar galiu jas pavadinti draugėmis.

Galbūt jus domina