Numesti svorio tikėjimu

numesti svorio tikėjimu

Tačiau ne taip akivaizdu, kad dažniausiai mūsų santykis su maistu tampa sveikos mitybos kliūtimi. Labai daug žmonių susiduria su persivalgymo, besaikio valgymo, nepasitenkinimo savo kūnu, antsvorio ir kt.

Kaip numesti 18 kg neribojant savęs?

Nemaža dalis jų, nepaisant to, kad laikosi teisingos dietos, gali prarasti savo gerus mitybos įpročius, padarydami keletą labai paplitusių klaidų. Ir kurias gali efektyviai ištaisyti kelios pagrindinės valgymo psichologijos pamokos.

Dabar jūs žinote, kokia turėtų būti tinkama mityba per savaitę. Svarbu išgyventi šį periodą, tada jums bus lengviau, nes skrandyje sumažės apimtis, o jūs priprasite prie naujos dietos. Pagal pateiktą savaitės pavyzdį jau galite įsivaizduoti, kokia bus tinkama mityba mėnesį. Svarbiausia - neįtraukite į meniu kenksmingų produktų ir laikykitės visų aukščiau pateiktų rekomendacijų. Taigi, kokios slaptos žinios gali būti jums naudingos bandant išsaugoti sveikatą, harmoniją ir grožį?

Ką valgome yra tik dalis teisingos mitybos. Kita dalis yra apie mus pačius, kaip valgytojus — tai, ką mes galvojame, jaučiame, mūsų stresas arba atsipalaidavimas, malonumas, mūsų įsitikinimai apie maistą, valgymo procesą, vidinės istorijos, kuriomis gyvename, turi didžiulį poveikį medžiagų apykaitai.

Svorį galima kontroliuoti ir be dietų, arba 7 paprastos valgymo psichologijos taisyklės

Naujausi tyrimai įrodė tai, numesti svorio tikėjimu senovės išmintis sakė deginant riebalus ar cukrų — kad protas ir kūnas glaudžiai susiję ir daro didžiulį poveikį vienas kitam. Taigi, gera žinia yra paprasta: galite pakeisti savo sveikatą ir mitybą nekeisdami nieko, ką valgote, o keisdami save, kaip valgytoją. Taigi, septynios paprastos valgymo psichologijos taisyklės: 1.

Stresas padeda augti svoriui, o atsipalaidavimas padeda jo numesti. Stresas, baimė, nerimas, pyktis, kitų smerkimas ir netgi negatyvi kalba su savimi sukuria stresines reakcijas mūsų kūne. Tai reiškia, kad organizme gaminasi daugiau kortizolio bei insulino — hormonai, kurie signalizuoja kūnui, jog būtina sustabdyti raumenų auginimą ir pradėti kaupti papildomas riebalų atsargas.

deginti riebalus teisingu būdu ar sulėtėja medžiagų apykaita sulėtėjus svoriui

Stresuodami mes beveik tiesiogiai pakeičiame riebalų deginimo pajėgumus. Tačiau įdomu tai, kad kai mes išmokstame daugiau šypsotis, į viską reaguoti lengviau ir paprasčiau, kvėpuoti giliau, kūnas į tai irgi reaguoja ir atsipalaiduoja.

„Per mėnesį numečiau 20 kg”

Ir taip mes susikuria aptimali medžiagų apykaita. Taigi, nors ir laikysitės pačių geriausių dietų, jei galvoje bus chaosas ir nerimas, proto galios visais būdais neleis jums svorio prarasti. Labai daug žmonių, norėdami numesti svorio, imasi per daug radikalių būdų — dietų, su itin mažu kalorijų skaičiumi, kurių sunku laikytis, siaubingai sunkių sporto programų, beskonio maisto.

Visa tai sukuria ištisą streso sistemą, kuri skatina svorį laikytis.

kokie gėrimai padeda deginti riebalus kūno plonas logotipas

Todėl prieš metant svorį nepamirškite atsipalaiduoti! Laimės jausmas — geriausias virškintojas. Pamenate, kas nutinka, kuomet pavalgote streso ar nerimo būsenoje? Daugumai žmonių pasireiškia, deginimo jausmas, rėmuo, dujų kaupimasis ar virškinimo sutrikimai. Ši nuostabi nervų sistemos reakcija išsivystė per milijonus metų kaip apsaugos nuo rimtų pavojų mechanizmas.

Stresas reiškia pavojų, todėl streso metu įvyksta kai kas svarbaus — virškinimo sistema išsijungia. Suvirškins gi vėliau, dabar reikia energiją skirti pabėgimui nuo laukinio žvėries, gyvybės išsaugojimui, o ne švaistyti pusryčių virškinimui. Taigi, galite valgyti patį sveikiausią maistą pasaulyje, tačiau jei nesate tinkamoje virškinimui būsenoje — kitaip tariant, nesate atsipalaidavę — jūsų organizmas nepasisavins visos pilnos maistinės vertės.

Su persivalgymu yra viskas paprasčiau, nei įsivaizduojate.

svorio netekimas 64 m svorio genimo al

Daugelis žmonių galvoja, kad persivalgymas yra tiesiog valios ar jos neturėjimo problema. Taigi, geros žinios — valios problemų greičiausiai neturite. Kitaip tariant, jų dėmesys būna sukauptas ne į maistą, jo skonį, kramtymą ar tiesiog pasisotinimą.

Jie kalba, žiūri į televizorių ar telefoną, skaito ir pan. Taip smegenys, kurioms reikia skonių ir pasitenkinimo, negauna valgymo patirties, todėl signalizuoja, kad maisto negavo arba jo dar neužtenka ir šį signalą mes suprantame kaip alkio jausmą. Taigi, jei esate nuolatinis persivalgytojas, tiesiog sutelkite daugiau dėmesio į maistą ir persivalgymų ženkliai sumažės.

Dietos Patarimų kraitė.

Lėtesnis valgymas — greitesnė medžiagų apykaita. Atsakykite, koks esate valgytojas: greitas, vidutinis ar lėtas? Paprasčiausiai žmogaus kūnas biologiškai nėra prisitaikęs greitam valgymui. Taigi, kuomet valgome greitai, kūnas dar kartą generuoja streso reakciją, kuris reiškia pablogėjusį virškinimą, maisto medžiagų įsisavinimą, silpnesnį kalorijų deginimą ir padidėjusį apetitą.

Taigi, paspartinti savo medžiagų apykaitą galite tiesiog sulėtindami valgymą. Įdomu tai, kad greitiems valgytojams sulėtinti numesti svorio tikėjimu būna didžiulis iššūkis.

svorio netekimas varžovas ji liesų riebalų degintojų šalutinis poveikis

Bet tuomet pasistenkite bent jau valgyti sąmoningiau ir sutelkę dėmesį į maistą. Įsitikinkite, kad gaunate pakankamai vitamino P — Pasitenkinimo! Daugelis žmonių mano, kad pasitenkinimas arba malonumas yra kažkas nerimto, nebrandaus.

pašalinti riebalus mokslinis riebalų deginimo procesas

Tiesa yra ta, kad to mums reikia biologiškai. Visi organizmai planetoje, nesvarbu, liūtas tai, driežas, ameba ar žmogus, yra užprogramuoti mėgautis malonumu ir vengti skausmo. Taigi, jei valgote nedėmesingai, smegenys vers jus patirti malonumą persivalgant.

Kokybės trūkumą kompensuos kiekybe. Blogiausia, kad jei valgydamas patiriate stresą, išsiskyręs kortizolis sumažina gebėjimą jausti malonumą nes kam pavojaus būsenoje malonumas?

5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų

Esmė yra tokia: jei norite gauti daugiau malonumo iš maisto, jums nereikia valgyti daugiau ledų. Tiesiog kvėpuokite, atsipalaiduokite, pašalinkite stresą, mėgaukitės ir atkreipkite dėmesį, o kūnas natūraliai patirs malonumą, kurio siekia.

numesti svorio adata svorio metimas per mudras

Puiki žinia yra ta, kad malonumas stiprina atsipalaidavimo reakciją, o tai skatina virškinimą ir įsisavinimą 6. Emocinis valgymas nėra jūsų priešas.

Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai

Iš esmės mes esame emocinės būtybės — turtingos, sudėtingos, nenuspėjamos, jausmų kupinos būtybės. Mes mylime, švenčiame, juokiamės, verkiame, nurimstame, kylame aukštyn … Taigi kaip gi numesti svorio tikėjimu negalėtume būti emocingi valgytojai?

Mes mylime maistą. Mes turime savo mylimą restoraną.

Galbūt jus domina