Numesti svorio prieš bandant pastoti

numesti svorio prieš bandant pastoti

Apie vaikučius, šeimą, grožį, sveikatą ir daug daugiau Mityba bandant pastoti Administratorius vasario 7 Jei bandote pastoti, jums bus įdomu sužinoti, kokią įtaką jūsų šansams turi tai, ką kasdien valgote. Specialistų teigimu, tinkama mityba gali padidinti tikimybę pastoti bei pagimdyti sveiką vaikelį. Portalo Babycenter.

15 gudrybių nurinčioms numesti svorio

Apie tai — išsamiau… Pagerinkite savo mitybą Kuo anksčiau pradėsite gerai maitintis, tuo daugiau turėsite šansų pastoti. Tiek vyrams, tiek moterims, maistas ir vaisingumas yra susiję.

  • Vaisingumo dieta. Ką valgyti, norint pastoti | 123nuoma.lt
  • Eu yan dainavo svorio metimas
  • Suplanuoti yra daugiau nei 60 procentų nėštumų. Ką nuveikti prieš planuojant? - Mamos Žurnalas

Jums reikia laikytis subalansuotos mitybos, kad pagerintumėte savo šansus pastoti ir pagimdyti sveiką kūdikį. Valgykite kasdien vaisius, daržoves, grūdų patiekalus bei kalcio turtingus produktus — jogurtas, sūris, pienas. Kai kurie vitaminai ir maistingosios medžiagos — kaip vitaminas C ir E, cinkas, folio rūgštis — yra svarbūs sveikos spermos gamybai.

lieknėjimo taškas bhubaneswar

Maistingųjų medžiagų trūkumas gali paveikti jūsų mėnesinių ciklą, todėl bus sunku nustatyti ovuliaciją. Jos iš viso gali nebūti, jei staiga numesite daug svorio ar nutuksite.

Mityba bandant pastoti

Atsisakykite žalingų įpročių Jums, kaip ir daugeliui žmonių, teks pakoreguoti savo maitinimosi įpročius. Svarbus patarimas: nustokite arba tik retkarčiais vartokite alkoholį. Nevartokite narkotikų ir, jei rūkote, meskite. Visa tai gali pakenkti vaisiaus vystymuisi. Taip pat galite susimąstyti apie kofeino atsisakymą.

kg svorio per savaitę

Tyrimai, ar kofeinas gali daryti numesti svorio prieš bandant pastoti vaisingumui, ar ne, yra prieštaringi. Bendrai paėmus, specialistai sutinka, kad mažas kofeino kiekis mažiau nei mg per dieną vaisingumui nekenkia, tačiau jūsų gydytojas gali patarti jo atsisakyti.

Vartokite vitaminų ir mineralų papildus Nors jūs galite laikytis subalansuotos mitybos ir patenkinti visus maistingųjų medžiagų poreikius, dauguma specialistų mano, kad net sveikiausiai besimaitinantys žmonės gali pasitelkti maisto papildus.

Jums gali būti sudėtinga laikytis sveikos mitybos, jei dirbate arba prižiūrite kitus vaikus. Priešgimdyminių vitaminų vartojimas užtikrins, kad gaunate pakankamai folio rūgšties ir kitų maistingųjų medžiagų, kurios didina jūsų pastojimo šansus.

Vaisingumo dieta. Ką valgyti, norint pastoti

Tačiau atminkite, kad papildai yra tik pagalbininkai ir nepakeičia geros dietos. Kadangi kai kurie be recepto parduodami preparatai gali turėti didžiulius kiekius vitaminų ir mineralų, jie gali būti žalingi besivystančiam vaisiui.

Derėtų pereiti prie specialiai nėščioms moterims sukurtų vitaminų. Dėl tinkamų maisto papildų pasitarkite su savo gydytoju.

Kadangi ilgiau užtrukęs nėštumo planavimas ima kelti psichologinę įtampą, stresą, neretai neigiamai paveikia poros santykius, o visa tai dar labiau mažina tikimybę pastoti, porai paliekama didesnė pasirinkimo laisvė, ar kruopščiai laikytis visų simptoterminio metodo taisyklių, ar apsiriboti vien gimdos kaklelio gleivių metoduar galbūt net padaryti pertrauką, leisti sau pailsėti nuo itin atsakingo ciklo stebėjimo lentelių pildymo. Kai kurie autoriai NFPTA intensyvų kasdienį vaisingumo požymių stebėjimą rekomenduoja tęsti tik kelis mėnesius - kol moteris pramoksta atpažinti vaisingo tipo gleives ir įsitikina, jog jų požymiai koreliuoja su BKT duomenimis.

Vartokite daug folio rūgšties Įrodyta, kad šis vitaminas sumažina kūdikio riziką gimti su nervinės sistemos defektais, kaip įskilas stuburas, ir yra susijęs su mažesne tikimybe patirti širdies priepuolį, vėžį, diabetą. Dauguma kūdikių besilaukiančių moterų turėtų gauti mikrogramų folio rūgšties kasdien.

barbė tuščias svorio metimas

Jei jūsų šeimoje yra gimę kūdikių su stuburo smegenų defektais, jūsų gydytojas gali pasiūlyti padidinti šią dozę. Be to, jūs galite valgyti daugiau folio rūgšties turinčio maisto — daržoves tamsiai žaliais lapais špinatai arba lapiniai kopūstaicitrusiniai vaisiai, riešutai, ankštinės daržovės, grūdai. Folio rūgštis yra vandenyje tirpstantis vitaminas, todėl jūsų kūnas pašalins jo perteklių, jei suvartotumėte numesti svorio prieš bandant pastoti daug.

Tačiau gamindami maistą vandenyje, iš maisto produktų šį vitaminą galite tiesiog išplauti, todėl patariama šias daržoves gaminti mažame kiekyje vandens ar garuose. Raskite savo idealų kūno svorį Numesti keletą kilogramų arba priaugti, jei jūsų svoris per mažasjei bandote pastoti, yra neblogai.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Patariama priartėti prie rekomenduojamo kūno svorio. Viršsvoris arba per mažas svoris gali kliudyti pastoti. Be to, viršsvorio turinčios moterys dažniau patiria gimdymo komplikacijas, o per mažai sveriančios moterys turi didesnę riziką pagimdyti mažo svorio kūdikį.

Apie vaikučius, šeimą, grožį, sveikatą ir daug daugiau Vaisingumo dieta. Ką valgyti, norint pastoti Administratorius vasario 7 Kiekviena nauja gyvybė prasideda nuo paprastų dalykų.

Susikurkite sveikos mitybos planą. Pradėkite rutiną — jei turite viršsvorio, stenkitės numesti keletą kilogramų palaipsniui. Didelio svorio numetimas staiga geriausias būdas supjaustyti šerdį išeikvoti kūno maistingųjų medžiagų atsargas, kas nėra gerai nėštumo pradžioje.

Jums taip pat gali patikti:.

Atsakymai į tai kaip numesti svorio? Kaip sudeginti daugiau riebalų?

Galbūt jus domina