Numesti svorio apatinė nugaros dalis

svorio metimo snukeris mano vyras negali numesti svorio

Dar geriau — tokie pratimai veikia ir kaip prevencinė priemonė. Pateikiame 7 pratimus, kuriuos darydami kasdien vos po 7 minutes išspręsite problemą, kuomet skauda apatinę nugaros dalį.

Net 12 būdų, kaip numesti svorio nuo sėdmenų: efektyvumas garantuotas

Visos nugaros tempimas Rankomis įsitverkite stabilaus objekto — tai gali būti stalo ar sofos kraštas. Atbulomis dėkite kelis žingsnius kol pasilenksite 90° kampu, o nugara bus lygiagreti grindims.

evecare svorio netekimui lieknėjantis vaikas

Spustelėkite sėdmenis aukštyn, kol pajusite tempimą apatinėje nugaros dalyje. Giliai kvėpuodami išlaikykite šią pozą 15 sekundžių. Paleiskite rankas, atsipalaiduokite ir pakartokite pratimą iš naujo.

Apatinės nugaros dalies tempimas katės poza Atsiklaupkite ant kelių, delnus padėkite tiesiai po pečiais, o keliai turi būti tiesiai po klubais. Ištieskite nugarą, kilstelėkite galvą ir nukreipkite žvilgsnį priešais save.

7 tempimo pratimai per 7 minutes sumažins nugaros skausmą

Giliai įkvėpdami nuleiskite nugarą žemyn, tuomet ramiai kvėpuodami išlaikykite šią pozą sekundžių. Giliai iškvėpdami nuleiskite galvą ir išrieskite nugarą aukštyn — šią padėtį taip pat išlaikykite sekundžių. Tempimas pritraukiant kelius prie krūtinės shutterstock. Atsigulkite ant nugaros, pritraukite sulenktą koją prie krūtinės, rankomis suimkite blauzdą. Pagulėkite taip 20 sekundžių ir kartokite su kita koja.

Nugaros skausmai: tempimo pratimai nugaros skausmui mažinti

Iš viso pratimą atlikite kartus. Stuburo tempimas Atsigulkite ant nugaros, kojos suglaustos. Ištieskite dešinę ranką į šoną, delnu į grindis.

mu svorio netekimas kaip numesti svorio vidutinio amžiaus vyras

Kairę ranką padėkite ant pilvo. Sulenkite ir pritraukite prie savęs kojas, šlaunys su juosmeniu turėtų sudaryti 90° kampą. Tuomet lėtai sukite kojas į kairę tiek toli, kiek galite.

normalus svorio metimas kiekvieną savaitę numesti svorio prisijungti prie karinio jūrų laivyno

Tokioje padėtyje pabūkite maždaug 20 sekundžių. Pakartokite pratimą į kitą pusę.

  • Nugaros skausmai kasmet kamuoja vis daugiau pasaulio gyventojų.
  • Fatkiller netikras
  • Vipr svorio netekimui
  • Prasivaikščiojus sustabarėjimas išnykdavo.
  • Kad nevargintų nugaros skausmai… - 123nuoma.lt

Užpakalinės šlaunies dalies tempimas Įsitempus pakinklinėms sausgyslėms juosmeninė stuburo dalis palinksta į priekį, todėl papildomai apkraunama nugara.

Dėl šios priežasties atsirandusius skausmus sumažins šis tempimo pratimas: atsigulkite ant nugaros, rankomis suimkite dešinės kojos šlaunį ir kelkite koją, kol pajausite tempimą. Pabūkite šioje padėtyje 20 sekundžių.

kaip pašalinti padangų riebalus riebalų deginimas pradedantiesiems

Pratimą pakartokite kaire koja. Klubo lenkiamųjų raumenų tempimas shutterstock. Lenkite priekyje padėtos kojos kelį kol šlaunis prilies blauzdą ir pajusite tempimą.

Nugaros skausmas – svarbus simptomas: ką reikia keisti

Palaikykite sekundžių ir numesti svorio apatinė nugaros dalis pratimą priklupę ant kito kelio. Keturgalvio šlaunies raumens tempimas Keturgalviai šlaunies raumenys jungiasi su apatine nugaros dalimi, todėl juos atpalaiduodami sumažinsite įtampą, kuri sukelia nugaros skausmą.

Atsigulkite ant dešinio šono, galvą paremkite kaire ranka.

Spausdinti Kaip būtų gaila, nugaros skausmą pažįsta kiekvienas.

Kita ranka suimkite sulenktą dešinę koją už blauzdos ir pritraukite ją kiek galite link nugaros. Pajutę tempimą, išlaikykite pozą dar 20 sekundžių.

Atlikite pratimą ir atsigulę ant kito šono.

3 efektyviausi pratimai juosmens stabilumui gerinti

Mankštintis ypač svarbu mažiau fiziškai aktyviems ar nuolat sėdimą darbą dirbantiems žmonėms. Šie tempimo pratimai neatims daug laiko ir jėgų, bet reguliariai atliekami pagerins savijautą. O gal jau esate tai išbandę ir galite pasidalinti savo patirtimi su kitais?

Galbūt jus domina