Numesiu svorio

Klientų pasiekimai - Motyvuoti atletai

By Donatas Pocius Neklasifikuota Kaip aš per metus be numesiu svorio numečiau 18 kg Pradėsiu savo ilgą rašliavą nuo to, kam šitas straipsnis skirtas ir kodėl jį parašiau. Esmė paprasta — per 12 mėnesių man pavyko atsikratyti 18 su trupučiu kilogramų nuo kg atėjau iki 89 numesiu svorio man atrodo, kad aš tai padariau taip lengvai ir paprastai, be jokių valios pastangų, kad pačiam nesitiki.

Tikiuosi, kad kažkam mano numesiu svorio padės padaryti tą patį arba dar daugiau. Nes laisvai galima ir daugiau. Yra istorijų, kai žmonės tokiu būdu numeta ir kur kas daugiau. Nors realiai svorį mesti pradėjau nuo praeitų Naųjųjų, tai nebuvo viena iš liūdnai pagarsėjusių Naujųjų Metų rezoliucijų.

Taip tik sutapo.

Klientų pasiekimai - Motyvuoti atletai

Viskas prasidėjo numesiu svorio to, kad feisbukininkas Simonas Mieliauskas, Komisaro Virgio autorius, paskelbė straipsnį, kaip be pastangų numetė 50 kg per 3 metus. Man čia atrodė kosmosas. Nebeatrodo, nes pats per metus lygiai taip pat su minimaliomis pastangomis numečiau tuos 18 kg — ir laisvai galėjau ir daugiau, jeigu pusę metų būčiau geriau žinojęs, ką darau.

Vadinasi, per 3 metus numesčiau irgi 50, jeigu reikėtų. Perskaitęs tą straipsnį susimąsčiau, kad gal reikėtų pabandyti. Bet kažkaip kurį laiką tiesiog nepradėjau, nes nebuvo kažkokio postūmio pabandyti. Tada taip jau nutiko, kad vat paėmiau ir pasigavau anginą po Kalėdų. Tokią, kur guli lovoje su 39 laipsniais ir nelabai ką valgyti apskritai nori.

Susiję straipsniai

Tai ir nelabai ką valgiau 2 savaites, o po jų jau buvau netekęs 2 kg. Na ir nusprendžiau, kodėl gi ne, va pati visata man spyrė į šikną.

numesiu svorio

Ir pradėjau. Pažįstu žmonių, kurie svorį numetė keldamiesi rytais ir bėgiodami, pažįstu, kas tai padarė pradėję laikytis vienokios ar kitokios dietos.

Visokių yra būdų, ne veltui tiek skirtingų knygų prirašyta. Tai kodėl būtent manęs turėtų kas nors klausyti? Todėl, kad aš storas buvau beveik visą gyvenimą, nuo 10 metų amžiaus ar dar seniau. Normaliai neatsimenu, ką reiškia būti nestoram. Todėl, kad aš niekada numesiu svorio ir nesu pasiruošęs pradėti bėgioti rytais ir atsisakyti saldumynų ar greito maisto. Ir vis tiek sugebėjau numesti daug kilogramų, nes to ir nereikia. Aš garantuoju, kad daug kam šitas mano metodas kirs per smegenis, nes jie sakys, kad nu blogai greitas maistas, blogai tie saldumynai, o ir daug sportuoti nu labai jau svarbu.

Kas čia per svorio metimo būdas, toliau valgant čipsus irba nedalyvaujant numesiu svorio bėgimuose? Tai iš karto užbėgu įvykiams už akių ir atsakau — svorio metimas yra geriausias dalykas, ką stori žmonės gali padaryti savo sveikatai, geriau už beveik bet ką kitą.

Sveika mityba ir daug sporto jiems dažniausiai neveikia, nes jie neturi valios to ilgai laikytis, todėl jeigu galima numesti svorio maitinantis nesveikai ir mažai sportuojant, taip ir reikia daryti. Visos tos daržovės ir gliutamatų bei druskų vengimai galės ann lepage svorio netekimas vėliau.

Kai tie žmonės jau bus numetę svorį. Kiti aiškins, kad aš beveik nieko nesakau apie baltymų, angliavandenių ir riebalų santykį maiste, ląstelieną ar dar kažin ką.

numesiu svorio

numesiu svorio

Visa tai svarbu, neneigsiu, bet vėlgi — aš tuo beveik nesivadovavau, ir vis tiek numečiau tuos kilogramus. Daugybė žmonių labai nori numesti lašinius ir nežino, kaip tą padaryti.

Post navigation

Ir jie skaito numesiu svorio, kurių pilni knygynai, žurnalai ir internetai. Jie skaito, kaip kokie nors jogai aiškina numesiu svorio kokius nors ten dvasinius santykius su maistu, arba kaip kokia ten savamokslė dietologė svaigsta apie produktų nemaišymą, nevalgymą po 18 valandos ir kad negalima saldumynų valgyti ryte.

Jie skaito apie svorio metimo piliules, grikių numesiu svorio agurkų dietas, susidarinėja valgiaraščius, tiki visokiais masažiniais treniruokliais, perka sporto klubų narystes, kuriomis nesinaudoja, būdami stori bando pradėti bėgioti ir netrukus meta, nes arba užsiknisa, arba net ir susigadina sąnarius. Ir žinot, ką reiškia tai, kad žmonės to kaip numesti svorio moterims žiauriai nori? Jie yra pasiryžę atiduoti daug, daug pinigų šitam dalykui.

Ir yra daug žmonių, kurie nori pasiimti tuos pinigus ir kurie tai daro. Ir tie žmonės iš tikrųjų ne visada yra suinteresuoti, kad žmonės numestų tuos kilogramus, nes jeigu visi numes, tai jiems baigsis biznis. O jeigu bandantis mesti svorį žmogus pasakys kokį nors nepasitenkinimą, taigi labai lengva atsifutbolinti — kad va gal valios neturėjai, o gal ryšio su kosmosu. Va šitaip, daug pinigų sueina, mažai naudos, ir niekas neatsakingas, ir niekam neįdomu. O aš nemokamai papasakosiu, kaip nesunku viskas iš tiesų yra.

Kadangi jau daug gumos pritempiau, iškart duodu jums trumpą sąrašą, ką daryti. Jeigu tingit skaityti toliau, bent tiek pasiimkit iš šito straipsnio. Bet jei galit, visgi paskaitykit ir toliau, nes toliau bus visas išaiškinimas, kaip ir kodėl. Kad ir ką bandot pasiekti, svarbiausia — tęstinumas, nemesti visko.

Komentuoti

O nemesti lengviausia yra tada, kai nereikia pastangų. Todėl, jeigu jaučiate, kad per sunku — pasilengvinkite užduotį. Aišku, ne iki tiek, kad svoris visai nekristų, bet iki tiek, kad beveik nebereikėtų valios pastangų. Sverkitės ir žinokite savo duomenis. Sekite, ar kyla, ar krenta.

Asmuren, senyva, prašau, aš stipriai aukojausi, nešioju, ką galiu, duosiu, ką pasiimsi. Patartina valgyti žavų vaisių ryte, nereikia daryti papildomo sąmokslo, net jei jis nepradeda veikti per 3 dienas. Metodo ypatumas yra tas, kad riebalų perteklius išnyks palaipsniui ir ne visada būna labai pastebimas per 2—3 mėnesius.

Jau vien tai yra didelis žingsnis. Galit porą savaičių tik sekti ir stebėti savo kūną, pabandyti pavarijuoti maistą ir palyginti. Žinokite, kiek suvalgote ir kiek energijos sudeginate. Kiek suvalgote, žinosite skaičiuodami kalorijas, o kiek sudeginate — pasiskaičiuokit internete pagal formulę. Stenkitės suvalgyti mažiau, negu sudeginate. Būtent taip, dirbkite su maistu, ne su sportu.

Geriausia nedarykite jokių valgiaraščių, valgykite viską, numesiu svorio norite, tik sekite ir stenkitės, kad suvalgymo skaičius būtų mažesnis negu sudeginimo.

Neprisiėskit po sporto, jeigu sportuosite. Jeigu žiauriai alkani esate po sporto ir prisiėdate  — nebesportuokit, nes suėdate daugiau negu sudeginate. Taip, jeigu mestumėt valgyti saldumynus ir greitą maistą, ir numesiu svorio pradėtumėt sportuoti, progresas būtų greitesnis. Bet aš rekomenduoju, kad jūs valgytumėt šlamštą toliau ir sportuotumėt tik tada, jeigu tikrai norite.

Nes kažkada jūs užsinorėsite saldumynų ir greito maisto ir jus užknis sportas, ir jūs viską mesite, ir numesiu svorio būsite stori. Aišku, kad negerai tas greitas maistas ir saldumynai.

Bet saikingas jų vartojimas labai, labai padidina šansus, kad jūs nemesite viso reikalo. Dabar truputį plačiau apie visa tai, ką jau sakiau, jeigu sudominau. Mokslas kaip žvakė tamsoje Štai tokią frazę kažkada pasakė Carlas Saganas, vienas iš ryškiausių visų laikų mokslo populiarintojų.

Taip, tik mokslas gali išaiškinti tai, kas neaišku — ar tai būtų gamta, ar žmonių santykiai, ar dar kas. Mokslas yra ir labai plačiai pritaikomas, norint išspręsti visokias problemas — jis gydo ligas, leidžia jums turėti visą pasaulio informaciją kišenėje, ir siunčia žmones į kosmosą.

Lukas, 24 m., JAV

Todėl ir mesti svorį reikia tik remiantis mokslu. Jis sprendžia problemas, remdamasis aiškiai patikrinamais realybės principais. Ir, pasak Sagano, tik mokslas gali nušviesti demonų apsėstą pasaulį. Svorio metimo atveju — nušviesti tikrąjį kelią visokių šarlatanų, piliulių, topšopinių treniruoklių ir stebuklingų dietų tamsybėse.

O mokslas čia septintos klasės fizikos vadovėlio lygio. Pirmasis Newtono termodinamikos dėsnis — paprastai tariant, energija niekur nedingsta ir iš niekur neatsiranda.

Marija, 28 metai

Žmogus valgo maistą ir energiją pasiima iš jo. Ta energija yra panaudojama įvairiems dalykams — pvz. Jūsų kūno dalys turi svorį, aplinkiniai daiktai turi svorį, fizikos dėsniai sako, kad reikia energijos ir jūsų kūno dalims, ir tiems daiktams pajudinti.

  • Kaip numesti svorio guzas
  • Ar vaikščiojimas tikrai padės numesti svorio? | 123nuoma.lt

Jeigu energija niekur nedingsta, tai kur ji pasideda, jeigu jos suvartoji mažiau negu pasiimi? Teisingai, į lašinius. Tada logiškai — kaip sumažinti lašinius? Teisingai, suvartoti daugiau energijos, negu pasiimi iš išorės. Va tokia yra teorija.

Nieko čia naujo, šitą beveik visi supranta, ir stori, ir ploni.

  • Yra rūgšti varškė, tinkama svorio metimui
  • Kaip aš per metus be pastangų numečiau 18 kg | Donato Pociaus blogas.

Bet išaiškinu, nes kas nors kartais ir tiek nesupranta. Arba sako, kad čia genetika ar kažkas, visi pas mus giminėje stori, storumą genai davė. Nu ne, visi giminėje pas jus yra stori, nes turi įpročius valgyti daugiau negu sunaudoja, ir tie įpročiai eina iš kartos į numesiu svorio. Arba dar variantas — galvoja, kad padės kažkokios magiškos piliulės, kokie nors ten pilvą stangrinantys pratimai arba vieno patiekalo valgymas arba nevalgymas.

Tačiau dažniausiai teorinio supratimo neužtenka, kad galėtum numesiu svorio pritaikyti tai, ką žinai. Reikia žinoti, kaip tai daryti. Didžioji svorio metimo paslaptis Išaiškinau visus mokslinius principus, bet didžioji svorio metimo paslaptis iš kaip sudeginti storus riebalus numesiu svorio kita.

Irgi mokslinė šiaip jau, bet tas mokslas jau nebe fizika, o psichologija. Jums yra įprasta daug prisivalgyti, mažai judėti, pirkti čipsus ir pyragus, dasidėti antrą porciją.

Daugelis visokių dietologų ir fitneso konsultantų, net ir ne iš blogos valios, iškart pasakytų, kad jums reikia keisti gyvenimo būdą, ir įstatytų jus į vėžes, kur jums reikėtų kažką keisti.

Vandens sąmokslas (skaitykite prieš miegą)

Jeigu jus gerai prižiūrės, tai jūs labai greitai pasieksit savo tikslų ar bent jau prie jų priartėsit. Bet iš to nebus jokios ilgalaikės naudos, nes kai tik jūsų niekas nebeprižiūrės, iškart numesiu svorio grįš atgal. Primeskit — 90 procentų ir daugiau svorį numetusių žmonių vėl sustorėja. O kiek bandančių pradėti mesti svorį pasiduoda po savaitės ar mėnesio, tai jau išvis niekas nežino. Turbūt 90 procentų bandžiusių.

Tie fitneso ir dietos konsultantai yra teisūs, sakydami, kad reikia keisti gyvenimo būdą. Bet jie per daug optimistiškai mano, kad dauguma žmonių turi tiek valios arba gali jos tiek išsiugdyti. Kai kurie turi, bet tai retenybė.

Dar kai kurie turi, bet tik metams ar dvejiems, o tada vėl grįžta prie senų įpročių.

numesiu svorio

Dar kiti turi tik savaitei. Dabar numesiu svorio paprastai, kur aš lenkiu. Dvi strategijos: 1. Nuo dabar visiškai nebevalgysiu saldumynų, jokio greito maisto, jokių užkandžių nelaiku, jokių antrų porcijų, daugiau daržovių, nevalgysiu po 6 vakaro, ir dar pradėsiu bėgioti rytais. Pradėsiu kasdien svertis. Pasiskaitysiu kiek maždaug kalorijų galiu suvalgyti, pradėsiu tikrinti kalorijų skaičius ir rinktis tuos produktus, kur jų yra mažiau.

Stengsiuosi dažniausiai neviršyti reikalingo skaičiaus, bet jeigu ir viršysiu — nieko tokio, kitą dieną atsigriebsiu. Bet valgysiu viską, saldumynus, užkandžius, greitą maistą ir t. Ir tai darysiu nors ir kasdien.

O sportuosiu tiek, kiek bus noro. Kuri strategija greičiau nuves prie rezultato? Kurios lengviau laikytis ilgą laiką? Ir būtent tai yra svarbiausia. Minimalios pastangos, kurioms susidedant atsiranda rezultatas ilguoju laikotarpiu.

Kai jūs kažkam pasakysit, kad numetėt kilogramą per mėnesį — taip, niekam tai įspūdžio nepadarys.

Sulieknėti norite pakoregavę vien tik mitybą: Sujeta įspėja, kuo rizikuojate taip darydami   21 Metant svorį, nori nenori tenka grįžti prie suvartotų ir sudegintų kalorijų santykio: suvartokite mažiau nei sudeginate ir sulieknėsite. Laikantis dietos, kurią sudaro nedaug angliavandenių turintys maisto produktai, galima greitai numesti perteklinį vandens svorį, tačiau jos laikytis nerekomenduojama. Vadovaujantis šia dieta, galima lengvai apsigauti ir greitai susigrąžinti prarastus kilogramus vėl pradėjus valgyti daugiau angliavandenių turinčius maisto produktus.

Bet 12 kg per metus padarys. Nes tas, kuris jums kažkada numesiu svorio, kad numetė per mėnesį 6 kg, bus jau juos atsiauginęs atgal.

numesiu svorio

Nes jo mąstymas buvo trumpalaikis. Pokyčiai buvo dideli, nes jis tikėjosi didelių rezultatų iškart. Ir tuo pačiu jis neplanavo, kas bus po metų ar dvejų. Daryk mažus, bet ilgalaikius pokyčius.

Lenktynės čia yra tokios, kad reikia ne Usaino Bolto, o Mo Farrah. Va, nors ir mažesnis ir lėtesnis, bet ilgai bėgant Farrah pavarytų kur kas geriau. Va, pakartoju, nes čia ir yra didysis svorio metimo įsakymas: daryk mažus, bet ilgalaikius pokyčius. O dabar apie tai, kokius. Kiekvieną siūlomą pokytį iškart ir įvertinsiu, ar tai toks pokytis, kurį kiekvienas gali įgyvendinti ilgam laikui. Numesiu svorio moksle prasideda ir baigiasi duomenimis Kaip remiantis mokslu yra sprendžiamos problemos?

Galbūt jus domina