Meridianas lieknėjimas

Žmogus - mikrokosmosas visatos vandenyne

Spausdinti Svorio mažinimo mitai A. Atėjus pavasariui vis daugiau sportuojančių galime išvysti miestų stadionuose ir parkuose, sveikatingumo klubus užplūsta norintys gražiau atrodyti ir pasirengti vasaros sezonui.

Menstruacijų ciklo sutrikimai

Prisimename ir stebuklingas dietas, treniruoklius ir kitus būdus, kuo gražiau ir sveikiau atrodyti. Simona Pajaujienė teigia, kad siekis sulieknėti virsta ne tik teigiamomis permainomis, bet ir savo kūno alinimu. LSU dėstytoja pateikia keletą visuomenėje skleidžiamų mitų ir kviečia atsakingai rūpintis savo sveikata.

Pirmas mitas.

kaip numesti svorio virš 60

Svorio mažinimui geriausiai tinka dietos, nes sportuojant galima svorį ne sumažinti, bet netgi priaugti. Reiktų žinoti, kad ir kokia dieta būtų, ji veikia tik tol, kol jos laikomės. Reiktų nepamiršti, kad dietos turi ir neigiamų pasekmių mūsų organizmui: dieta gali sumažinti būtinų maisto medžiagų kiekį organizme. Ji lėtina medžiagų apykaitą, didina organizmo pasipriešinimą svorio mažinimui ir didina meridianas lieknėjimas svorio priaugimą ar atstatymą.

Todėl geriausia dieta yra ta, kurios galėsime laikytis visą gyvenimą.

Lieknėjimo dėmės

Antras mitas. Kinų žolytės ir kiti  lieknėjimo papildai. Svorio mažinimas bus lengvesnis ir veiksmingesnis tik su papildų, kokteilių ar žolelių pagalba. Dauguma reklamuojamų vaistų, papildų, kokteilių tėra tik apgaulingi fitneso sveikatingumo pramonės produktai.

patarimai, kaip numesti viršutinę kūno dalį

Papildomos dozės papildų ir vitaminų  negali padėti svorio mažinimui, nes riebalai yra mūsų kuras, kuriuos galime panaudoti raumenų darbui aktyviai judant ar mankštinantis. Ypatingai svarbu nepasiduoti reklamos spaudimui meridianas lieknėjimas įvairias žoleles ar arbatėles, kai žadama, kad lengvai neteksite kg per savaitę.

Tai dažniausiai tėra diuretikai, t. Internetu platinamų egzotiškų vaistažolių ar žolelių ypač kiniškųskirtų svoriui mesti,  pavojai sveikatai privertė mokslininkus sunerimti.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Jie ištyrė, kad vietoje vaistažolių rastos dvigubos vaistų dozės, kenkiančios visam organizmui ir turinčios negrįžtamus pokyčius ne tik fizinei, bet ir psichinei sveikatai, nes kai kurios žolelės sukelia nervinei anoreksijai būdingus požymius. Trečias mitas.

Rūbai pėdkelnės, šortai, diržai. Meridianas lieknėjimas ir celiulito mažinimui yra sukurti specialūs rūbai,  rekomenduojama naudoti liekninamuosius diržus. Tačiau tam tikrą laiką pabuvus suspaustuose ir labai aptemptuose rūbuose, kūne persiskirsto skysčių kiekiai ir atlaisvinus buvusią suspaustą ar suveržtą vietą, joje trumpam lieka mažesnės apimtys. Neapsigaukime, tai labai laikina.

Atsistačius kraujotakai, mūsų kūno formos grįš į pradinę būseną. Sportuojant su juosmenį juosiančiu aptemptu diržu, po treniruotės klaidingai atrodo, kad sulieknėjome, tai tik laikino suspaudimo ir skysčių perskirstymo padarinys.

jalapenos riebalų deginimas

Nepamirškite, kad riebalai yra kuras, kuriuos turime panaudoti aktyviai judant. Ketvirtas mitas. Įvairios procedūros, kremai ir masažai. Masažai, prabangūs celiulitą mažinantys kremai  ar kitokios kūno procedūros sumažina celiulitą ir riebalų kiekį.

milžiniški rinkiniai degina riebalus

Tikrovė: nesvarbu ar atliekamas aparatu, ar rankomis, masažas gali pagerinti kraujotaką atpalaiduoti, stabdyti raumenų atrofiją. Nepamirškime - riebalai yra kuras, kurį reikia panaudoti raumenų veiklai. Todėl būtina mažinti kalorijų suvartojimą ir didinti fizinį aktyvumą. Jei kalbėtume apie pirtis, reiktų žinoti, kad pirtyse riebalai netirpsta.

Trijų lieknėjimo fazių maistas

Karštis ir drėgmė verčia prakaituoti, bet - tai vanduo, o ne riebalai. Povandeninių srovių džakuzi poveikis yra atpalaiduojantis, bet ne riebalus mažinantis. Penktas mitas. Specialios treniruotės ar tam tikri įrengimai gali pakeisti jūsų kūno formas daug greičiau ir efektyviau.

  • Lieknėjimo dėmės Žieduoti kirminai yra tinkami įvairių ligų gydymui, be to, hirudoterapija yra plačiai naudojama svorio mažinimui.
  • Šis prietaisas apjungia pažangiausius bio informatikos, energijos, neurologijos ir kitų sričių pasiekimus.

Tikrovė: nėra jokių palengvinančių ir specialių priemonių gauti didesnės naudos mankštinantis. Reklama, kad pratimams su tokia įranga užteks 15, vietoj 30 minučių - neteisybė. Efektas priklauso nuo mankštinimosi intensyvumo ir trukmės, o ne nuo įrangos.

Reikėtų nepamiršti, kad kažkokių judėjimo formų ar pratimų didesnė reklama yra perdėta ir nepagrįsta.

sudegink man riebalus 2

Ilgalaikiam svorio mažinimui reikalingas visapusiškas fizinis aktyvumas: aerobinis krūvis ir raumenų stiprinimo bei tempimo mankštos. Šeštas mitas. Elektriniai stimuliatoriai.

Rytų medicinos pamokėlės Nuo sausio 20 iki vasario osios aktyvus tampa plaučių, arba Vandenio, meridianas tarptautinis žymėjimas P. Jis yra ING charakterio, tamsiai mėlynos spalvos. Perima energiją iš kepenų meridiano ir perduoda storosios žarnos meridianui. Šie abu meridianai žmogaus kūne atlieka svarbų atliekų pašalinimo darbą.

Šie vibruojantys stimuliatoriai gali sumažinti riebalų kiekį ir suformuoti dailias kūno formas. Tikrovė: visi elektriniai stimuliatoriai nevalingai verčia raumenį susitraukti. Jie yra tinkami gydymo tikslams, mažina raumenų atrofiją meridianas lieknėjimas, kurie negali meridianas lieknėjimas, mažina raumenų spazmus. Visiškas melas yra pažadai per kelias savaites pagerinti raumenų tonusą ir kūno formas be jokio mankštinimosi. Reiktų žinoti, kad elektriniai stimuliatoriai ant krūtinės, nugaros, pilvo gali sutrikdyti širdies ritmą net ir sveikiems žmonėms o turintiems skrandžio, kepenų, širdies problemas, venų  varikozę, išvaržą, epilepsiją - ypatingai pavojingi.

Dėvėjimas įvairių vibruojančių prietaisų, gali būti pavojinga naudojant juos pilvo meridianas lieknėjimas ir ypač nėštumo, menstruacijų metu. Jie gali padidinti nugaros problemas.

Galbūt jus domina