Mažo intensyvumo, sudeginama daugiau riebalų. Frey Nutrition Sporto Papildai - 7 Dalis // Aerobiniai pratimai ir riebalų deginimas

AR TIKRAI EFEKTYVU DEGINTI RIEBALUS KARDIO TRENIRUOKLIŲ PAGALBA?

Kardio ar svorio treniruotės - tinkamai sudeginkite riebalus

Norinčių numesti svorio pagrindinė užduotis — išeikvoti daugiau kalorijų nei jų suvartojama. Dėl šios priežasties dauguma žmonių treniruojasi naudodamiesi kardio treniruokliais, apie treniruotės efektyvumą spręsdami pagal sudegintų kalorijų kiekį, kuris rodomas treniruoklių ekranuose. Išsiaiškinkime, koks kardio treniruočių efektyvumas deginant riebalus.

Treniruoklių sudeginama daugiau riebalų.

  • Frey Nutrition Sporto Papildai - 7 Dalis // Aerobiniai pratimai ir riebalų deginimas
  • Didelio intensyvumo aerobika ir svorio kritimas- Didelio intensyvumo aerobika ir svorio kritimas
  • Pagrindinė priežastis, dėl kurios jūs mesti svorį

Skaičius, matomas kardio treniruoklių ekranuose — nėra tikslus sudegintų kalorijų kiekis. Tikslesniems rezultatams nustatyti dažniausiai į treniruoklio kompiuterį reikia įvesti savo svorį.

{{{ data.title }}}

Tuomet, priklausomai nuo treniruotės intensyvumo pagal tam tikras formules apskaičiuojamas sudeginamų kalorijų skaičius. Tačiau kalorijų išeikvojimą lemia ir kiti faktoriai, į kuriuos treniruoklio kompiuteris neatsižvelgia, mažo intensyvumo.

  • Kiek kalorijų sudeginama elipsoide. Elipsių treneris
  • Riebalų deginimo programa vyrams
  • Svorio netekimo mėlynių simptomai

Fizinis pasirengimas. Jei esate pradedantysis sportininkas, atlikdami tokį pat fizinį krūvį jūs sudeginsite daugiau kalorijų už jau prityrusį sportininką.

mažo intensyvumo, sudeginama daugiau riebalų jei svorio metimo istorijos

Prisiminkite, kaip buvo sunku nubėgti pirmuosius 3 kilometrus kai tik pradėjote bėgioti… Vėliau, kūnas prisitaikė prie gaunamo fizinio krūvio, padidėjo ištvermė ir tie 3 kilometrai tapo lengvai įveikiami. Didėjant treniruotumui, judesius atlikti tampa vis lengviau.

Net ir esant tokiam pat fiziniam krūviui nebereikia tiek daug pastangų, kiek anksčiau, todėl ir kalorijų išeikvojimas bus šiek tiek mažesnis nei vos pradėjus treniruotis. Labai svarbus faktorius deginant kalorijas — treniruotės intensyvumas. Tikėtina, jog vos pradėję treniruotis žmonės treniruosis kur kas mažesniu intensyvumu nei tie, kurie prie fizinio krūvio yra pripratę. Todėl nepatariama aklai pasikliauti vien kompiuterio rodmenimis. Kūno kompozicija.

Kaip sudeginti riebalus naudojant kardio treniruotę

Jūsų kūno kompozicija, kitaip tariant, raumenų-riebalų santykis, taip pat įtakoja kiek kalorijų sudeginsite sportuodami. Didesnę raumeninę masę turinčių žmonių medžiagų apykaita yra greitesnė, kadangi raumenų audinyje vyksta aktyvesnė medžiagų apykaita, nei riebalų audinyje.

mažo intensyvumo, sudeginama daugiau riebalų riebalų nuostoliai amžinai

Kardio treniruoklių kompiuteriai to neįvertina. Kūno svoris. Jei į kardio treniruoklio kompiuterį nereikia įvesti savo kūno svorio — didelė tikimybė, kad ekrane rodomų sudegintų kalorijų skaičius bus netikslus.

mažo intensyvumo, sudeginama daugiau riebalų natūralūs riebalų degintojai, norėdami numesti svorio

Didesnės kūno masės žmonės sudegina daugiau kalorijų nei tie, kurių svoris mažesnis. Dažniausiai, kardio treniruokliuose sudeginamų kalorijų kiekis yra skaičiuojamas 70 kg sveriančiam žmogui. Aišku, kad taip skaičiuojant bus žymūs netikslumai, tačiau treniruoklio ekrane bus rodomas toks pat sudegintų kalorijų skaičius.

Kalorijų sudeginimas pagal kūno svorį per vieną valandą Mažo intensyvumo fizinė veikla.

Galbūt jus domina