Kūno pozityvumas ir svorio metimas, Kovai su nepageidaujamu svoriu – joga? - DELFI Gyvenimas

Norite sulieknėti? Įpratinkite kūno ląsteles nebekaupti riebalų

Publikuotas spalio 14 Vienas pažadas atsisakyti šokolado ar kassavaitinis kroso bėgimas dar neužtikrins subalansuoto kūno svorio.

svorio metimo ritualas

Iš tiesų, kiekvieną akimirką galite padaryti kažką, kas priartins prie trokštamo tikslo. Kad būtų lengviau, pateikiama svorio metimo dienotvarkė — pasisemkite idėjų, kaip ir kada galite tobulinti savo kūno formas.

KAIP NUMESTI SVORIO? 5 paslaptys iš Los Andželo grožio mokyklos…

Greičiausiai taip yra dėl to, kad jiems atsiranda laiko pasimankštinti ir papusryčiauti. Be to, ramus rytas duoda pradžią geresnei dienai, tad anksti keldamiesi užtikrinsite ir savo pozityvumą bei produktyvumą.

Taigi pabuskite anksti, nusišypsokite ir pradėkite dieną išgerdami stiklinę vandens.

Tai pažadins Jus ir užtikrins, kad skrandis bus pasiruošęs priimti maistą ir jį virškinti tad išvengsite nemalonaus pilvo pūtimo. Užkąskite ko nors, kas turi daug angliavandenių ir šiek tiek baltymų, pavyzdžiui, pusė banano ir keletas migdolų.

ar praleidimas padeda sudeginti riebalus

Taip pagreitinsite medžiagų apykaitą iš pat ryto! Jeigu tik turite laiko — būtinai pasportuokite.

Kovai su nepageidaujamu svoriu – joga?

Rytinės treniruotės taip pat užtikrina gerą medžiagų apykaitą visai dienai, o tai reiškia daugiau sudegintų kalorijų. Duše pasirąžykite ir prasitampykite. Sušildyti raumenys maloniai atsipalaiduos, pašalinsite sąstingį po nakties.

kaip numesti svorio matematiškai

Pusryčiams rinkitės sotų skaidulų ir baltymų turintį maistą. Ryte galite nevengti ir angliavandenių — valgydami juos iš ryto, turėsite dar visą dieną sudeginti šias kalorijas. Atminkite, jog šiam maistui reikėtų rinktis neriebius baltymus, skaidulas, daržoves, viso grūdo duoną, o desertui būtinai pasimėgaukite vaisiais.

Galimi kūno svorio normalizavimo metodai. Normalus svoris yra sveikatos būklė

Tad gaminkite salotas, virkite laukinius ryžius ar daržoves. Supakuokite viską į dėžutę — sveiki pietūs užtikrinti jau nuo pat ryto! Vos atvykę į darbą, nelaukite, kol pasipils užduotys ir iškart prisipilkite buteliuką kūno pozityvumas ir svorio metimaskurį galėsite nuolat gurkšnoti.

kūno riebalų nuostoliai laikui bėgant

Palaikydami skysčių kiekį išvengsite apgaulingo alkio jausmo. Apdovanokite save pertraukėle ir pasimėgaukite skaidulų turinčiu užkandžiu. Kepti ar šaldyti bananai, džiovinti obuoliai patenkins smaližius, o morkų traškučiai — pinkantiškesnio skonio mėgėjus.

O Jūsų pietūs supakuoti laukia jau nuo ryto!

Jums gali patikti

Beje, siūlome pietaujant gurkšnoti nuostabiausią nekaloringą gėrimą — vandenį. Po pietų pajudėkite: išeikite pabendrauti ir pasivaikščioti su bendradarbiu į lauką. Galų gale, tiesiog keletas mankštos pratimų, rekomenduojamų atlikti visiems dirbantiems kompiuteriu,- ir tai turės teigiamą poveikį.

Jeigu sulaukėte svarbaus skambučio — dar geriau! Vaikščiodami ir kalbėdami vienu metu kvėpuosite grynu oru, tad sklandžiau mąstysite, o kartu sudeginsite nepageidaujamas kalorijas.

Specialistai sutaria, kad tai nėra lengva.

Išnaudokite bet kokį šansą pajudėti! Riešutai, jogurtas, becukriai avižiniai sausainiai, vaisiai — viskas, kas turi mažiau nei kalorijų. Taip palaikysite gerą savijautą ir nesijausite išsekę belaukdami vakarienės. O jos sulaukę — nebūsite išbadėję, tad bus lengviau riboti porcijas. Šiek tiek kofeino pabudins, leis pasijausti žvaliau.

Norite sulieknėti? Įpratinkite kūno ląsteles nebekaupti riebalų

Žalioji arbata turi ir daugiau naudingų kūno pozityvumas ir svorio metimas. Ji sumažins alkio jausmą ir pagreitins medžiagų apykaitą. Na, bent jau atstumą nuo namų iki parduotuvės įveikite ne mašina. Taip ne tik deginsite kalorijas, bet pamiršite stresą, kurį galbūt patyrėte darbe ir pakelsite sau nuotaiką.

Grįžę pasigaminkite nekaloringą vakarienę.

Iš tiesų, kiekvieną akimirką galite padaryti kažką, kas priartins prie trokštamo tikslo. Kad būtų lengviau, pateikiama svorio metimo dienotvarkė — pasisemkite idėjų, kaip ir kada galite tobulinti savo kūno formas. Greičiausiai taip yra dėl to, kad jiems atsiranda laiko pasimankštinti ir papusryčiauti. Be to, ramus rytas duoda pradžią geresnei dienai, tad anksti keldamiesi užtikrinsite ir savo pozityvumą bei produktyvumą. Taigi pabuskite anksti, nusišypsokite ir pradėkite dieną išgerdami stiklinę vandens.

Vėlgi, tam tinka neriebūs baltymai, pilno grūdo košės, daržovės. Atraskite lęšius, bolivinę balandą, saldžiasias bulves, daržovių troškinius ir sriubas — galimybės neišsemiamos. Po gaminimo nedelsiant nutvarkykite stalą ir nepalikite maisto likučių, o kartu ir pagundos pavalgius dar pratęsti vakarienę.

Svorio metimo dienotvarkė

Taip, būtent dabar! O valydamiesi galite daryti pritūpimus. Tai bus papildoma treniruotė kojoms ir užpakaliukui, o gaivus burnos kvapas sulaikys nuo noro dar užkandžiauti. Tą patį galite daryti ir tiesiog žiūrėdami filmą, kad ir be reklamų.

riebalų deginimas esant 40 C

Praverkite miegamojo langus ir įleiskite gryno oro, ramiai juo pakvėpuokite — taip parengsite kūną miegui. Tad eikite miegoti anksčiau ir pamiegokite pakankamai — tai itin svarbu.

svorio optimizavimo priemonė

Prieš miegą prisiminkite, kokie šiandien buvote šaunūs ir užmigę su pozityvia mintimi, vėl atsikelsite gerai nusiteikę!

Galbūt jus domina