Kaip prarasti užsispyrusius viršutinės kūno dalies riebalus, Kultūrizmo mitai išlaisvinti: atsparūs kūno riebalai, I dalis

15 geriausių jogos asanų, mažinančių pilvo riebalus

Ar jogos asana mažina pilvo riebalus?

Kaip prarasti riebalų perteklių

Taip, tai tiesa! Joga yra geriausias būdas sumažinti pilvo riebalus tuo atveju, jei nenorite per daug prakaituoti sportuodami. Neteisingas gyvenimo būdas, šlamšto perteklius, trumpas pratimų atlikimas ir, svarbiausia, atsitiktinai didelis streso lygis - visa tai padidina suglebusį pilvą.

Taigi joga ne tik padeda sumažinti pilvo riebalus, bet ir leidžia valdyti savo kūną bei protą kaip niekad anksčiau, sumažina riziką, susijusią su platesniu pilvu. Pirmasis pilvo ištempimas ir pilvo tiesinimas yra pirmasis būdas pradėti. Paprastai tai, ką joga daro norėdama sumažinti pilvo riebalus, nori, kad temptum skrandį link stuburo.

Kai tai padarysite, jūsų šerdis susižadės, padarydamas jūsų abs tvirtesnį ir taip sumažindamas riebalus aplink pilvą.

geri lengvi svorio metimo patarimai

Skamba lengvai? Na, ką jūs turėtumėte žinoti. Jei nuspręsite sumažinti pilvo riebalus, būkite kantrūs, tai tikrai atims daug laiko. Joga veikia taip. Vykdydamas jogą, asmuo gali patirti intelektualinę ramybę, o taip pat išlikti formoje taip pat pakels savivertę ir sumažins stresą.

Jogos asanos mažina pilvo riebalus: Dėl nesveiko gyvenimo būdo ir valgymo įpročių, be mankštos, daug nutukimo atvejų. Didžioji dalis riebalų kaupiama skrandžio srityje ir to atsikratyti labai sunku. Joga yra patikrintas būdas sumažinti pilvo riebalus, be to, jis suteikia sveiką kūną ir protą, suteikdamas bendrą savijautą. Reguliarus jogos praktikavimas sustiprina jūsų pagrindinius ir pilvo raumenis ir taip prisideda prie plokštesnio pilvo. Jūs galite praktikuoti jogą, kad sumažintumėte pilvo riebalus, taip pat asanos, kurioms reikia lenkimo ir sukimo, taip pat palengvina jus nuo bet kokio dujų kaupimosi, kuris sukelia pilvo pūtimą.

Visceraliniai riebalai kaupiami skrandyje ir turi daugybės ligų riziką. Tam tikros jogos asanos, skirtos pilvo riebalų nuostoliams, padės sudeginti šiuos užsispyrusius riebalus ir sumažins bendrą kūno riebalų kiekį.

Kas yra visceraliniai riebalai - kaip atsikratyti pilvo riebalų normos

Tyrimai įrodė, kad reguliari metų jogos praktika padėjo sumažinti riebalus ir colius ant juosmens. Čia paaiškiname, kaip sumažinti pilvo riebalus jogos asanomis.

Ši joga kelia ne tik pilvo riebalus, bet ir tinkama kaip prarasti užsispyrusius viršutinės kūno dalies riebalus vyrų, tiek moterų kūno rengybai ir sveikatai. Šiame straipsnyje mes pateikėme keletą geriausių pilvo riebalų jogos treniruočių, kurias turite išbandyti, norėdami sumažinti pilvo riebalus, su nuotraukomis: 1. Jogos rato pozos Chakrasana : Atsigulkite ant nugaros, sulenkite kelius.

kūno liekna loba

Kojos turi likti ant grindų ir arčiau sėdmenų. Padėkite rankas ant žemės, delnai turi būti tiesūs ir laikykite, ir pečiai. Šiuo metu pakelkite galvą ir petį, tada pakelkite klubus nuo žemės ir pakelkite save ant rankų bei kojų. Galite pabandyti pabandyti pakelti vieną koją ore 20 sekundžių. Tą patį turite pakartoti kita koja.

Kaip atsikratyti „našlės kupro“ - riebalų augimas ant kaklo

Išbandykite šią jogą pilvo riebalams numesti. Kaip tai padeda? Ši asana yra ideali ir yra viena iš efektyviausių jogos asanų, padedančių mažinti skrandžio riebalus. Jis ištempia skrandžio raumenis, taip pat veikia viršutinę kūno dalį ir nugarą, taip tonizuodamas pilvo sritį.

Jogos voratinklio poza: Cobblerio pozos yra pačios lengviausios ir įpareigojančios pozuoti jogos. Jums reikia atsisėsti ties stuburo link. Keliai turi būti susukti, o kojų padai turi būti priešais vienas kitą. Turite kartu pastumti padus ir bent minutę suvokti šią pozą. Ši asana pagerina lankstumą, atverdama kirkšnį ir klubą. Tai taip pat daro jūsų kelius ir šlaunis tvirtus ir taip sumažina pilvo riebalus.

Laivo poza: Atsisėskite ant kilimėlio ir ištieskite kojas. Keliai turi būti ištiesti, šlaunys - aptemptos, o kojų pirštai - nukreipti į viršų. Dabar pabandykite pakelti žemės kojas ir nešioti kojas 45 laipsnių kampu. Įkvėpkite pakėlę kojas ir išvenkite kelių apvijų. Nugara turėtų būti tiesi, o jūsų kūnas kaip prarasti užsispyrusius viršutinės kūno dalies riebalus būti V formos.

Pakelkite rankas į pečių aukštį. Taip pat žinoma kaip Nauk Asana, valties poza sustiprina jūsų šerdį ir įtempia pilvo raumenis. Reguliarus šios jogos asanos praktikavimas pasitvirtino ir pasiekia norimų rezultatų.

  • Svorio netekimas tara
  • Kaip atsikratyti „našlės kupro“ - riebalų augimas ant kaklo - Masažas -
  • Kaip sumažinti skrandžio riebalus?
  • Geriausia svorio metimo priemonė
  • Kadangi raumenys reikalauja daugiau energijos, jie padeda deginti riebalus.
  • Iš riebalų sluoksnio pašaliname labiausiai problemišką sritį - apatinę pilvo dalį - Uždegimas
  • Kaip pašalinti poodinius riebalus ir numesti svorio - Celiuliozė April
  • Kaip prarasti riebalų perteklių - Dietos

Joga Kapotasana karaliaus balandžio poza : Sėskite ant savo kojų keliais ir kartu užfiksuotais veršeliais. Norėdami išvengti skausmo, galite naudoti keletą minkštų audinių. Dabar užlipkite ant kelių ir uždėkite rankas ant klubų.

mažo intensyvumo, sudeginama daugiau riebalų

Ištiesdami liemenį, žiūrėkite į viršų. Lėtai suimkite kulnus, viena ranka laikydamiesi kitos.

Kaip pašalinti poodinius riebalus ir numesti svorio

Kreivai atgal ir išplėskite krūtinę pilvu. Sulenkite daugiau liemens ir padėkite galvą tarp kojų ir laikykitės 20 sekundžių. Galite patirti mišias rankose. Ši poza yra vertinga norint suskystinti riebalus beveik visuose kūno regionuose. Jis taip pat mankštins stuburą ir galūnes, darydamas juos lankstesnius. Asiuko kikena joga: Pradėkite nuo šuns, nuleiskite kelius į žemę, tada šokinėkite kojomis aukštyn, pagaliau bandydami pakrauti kelius virš klubų.

Patirsite panašiai, kaip jūs ruošiatės šokti po ranka. Šitie smūgiai greitai pasikartotų - kitą kartą kojos pradūrę žemę, skriskite tiesiai atgal - kartų.

  • Nuolatinis pilvo pūtimas ir negalėjimas mesti svorį
  • 15 geriausių jogos asanų, mažinančių pilvo riebalus
  • Kas yra visceraliniai riebalai - kaip atsikratyti pilvo riebalų normos - Nemiga
  • Didžiausias svorio netekimas per 4 mėnesius
  • Pagalbiniai elementai.
  • Kultūrizmo mitai išlaisvinti: atsparūs kūno riebalai, I dalis

Ši joga sudomina jūsų abs ir pilvo riebalai greitai išnyks. Ši asana padeda atsikratyti nepageidaujamų riebalų jūsų vidinėje bangoje. Jogos skėrių poza Šalabhasana : Atsigulkite delnais priešais žemę. Įkvėpdami turite pakelti kojas aukštyn, nesukdami kelių. Viršutinė liemens dalis ir rankos taip pat turi būti pakeltos, suteikiant pilvo raumenims tempimą.

Papilkite sau pilvą.

Ši poza yra labai naudinga norint sumažinti pilvo riebalus. Ši laikysena daro didelį spaudimą skrandžiui, raumenys yra ištempti, jie padeda atsikratyti riebalų skrandyje, taip pat įtempia raumenis pilvo srityje.

Surya Namaskar pasveikinimas po saulės : Tai yra 12 jogos pozų susitikimas, plius į priekį ir atgal nukreipta kreivė leidžia temptis, lieknėjimo centras doha viso darbo metu atliekamas gilus kvėpavimas padeda detoksikuoti. Pradėkite lėtai, penkiais raundais, lėtai padidindami skaičių virš laiko.

Patvirtinkite, kad prižiūrite buteliuką vandens. Suryanamaskaras ne tik stiprina nugaros ir viršutinės kūno raumenis, bet ir padeda deginti riebalus visame kūne.

kaip numesti svorio taip lengva

Kai buvo sudeginti optimalūs riebalai, daugiausia dėmesio skiriama riebalams aplink pilvo sritį. Tai taip pat pagerina lankstumą ir padeda efektyviai mankštintis. Sėdimojo priekio lenkimas: Taip pat žinomas kaip paschimottanasana, kai asmuo turi sėdėti priešais save ištiestomis kojomis, o paskui ištiestomis rankomis, nukreiptas į viršų, įkvėpus.

Taip laikomasi iškvėpimo, kai rankos kartu su viršutine kūno dalimi lenkiasi į pėdas, stuburo kaištis yra tiesus, o delnai laikomi ant kojų. Tai puikus būdas atlikti kai kuriuos skrandžio pratimus, kurių jums tikrai reikėjo norint sudeginti riebalų perteklių savo kūne. Štai kaip tai padaryti: Ištieskite kojas ir sėskite tiesiai. Pakelkite rankas ir lėtai įkvėpkite Iškvėpdami pasilenkite į priekį ir palieskite kojų pirštus.

Įsitikinkite, kad nesulenkite kelių. Palieskite galvą prie šlaunų ir laikykite už kojų. Laikykitės šios pozos maždaug 20 sekundžių.

Kultūrizmo mitai išlaisvinti: atsparūs kūno riebalai, I dalis

Ši asana yra puiki atsipalaidavimo technika ir tonizuoja bei stiprina visą jūsų kūną. Ustrasanos joga: Ustrasana arba kupranugario poza yra joga, skirta sumažinti pilvo riebalus ir suteikti jėgų raumenims.

Norėdami praktikuoti šią jogos pozą Atsiklaupkite ant pankreatito simptomai svorio metimas kelių ir paskui sulenkite liemenį atgal arkos forma link kulnų, o rankos eik atgal, palaikydamos viršutinę kūno dalį ant jūsų pėdos.

Triukas yra tam tikrą laiką palaikyti padėtį, tęsiant įkvėpimą, po to grįžkite prie pagrindinės pozos ir vėl viską darykite. Norint gauti geriausius rezultatus, tai reikia padaryti keletą dienų iš eilės.

Tai sustiprins jūsų raumenis, tai yra būtina norint sumažinti pilvo riebalus. Tai taip pat sustiprins jūsų stuburą, o laikui bėgant jūsų stuburas taps tvirtas ir lankstus.

Kobros poza: Norėdami sumažinti pilvo riebalus, galite naudoti kobros pozų jogą. Čia jūs: Pradėkite gulėdami ant priekio, rankos ilsėdamos šone. Dabar sustandinkite čiulpą, kai įsitempiate pilvu ir pradedate kelti pečius, juosmenį aukštyn.

Iš riebalų sluoksnio pašaliname labiausiai problemišką sritį - apatinę pilvo dalį

Galite naudoti delnus ir alkūnę kaip atramą, kai pakreipiate galvą, sukurdami nedidelį įdubimą ant čiulpų. Likite šioje pozoje maždaug 30 sekundžių. Pakartokite du kartus. Ši asana yra žinoma dėl to, kad sumažina pilvo riebalus ir tonizuoja jūsų nugaros raumenis.

Pečių stovo poza: Antrasis yra pečių stovo joga pilvo riebalams mažinti. Pirmieji žingsniai yra tai, kad gulite ant nugaros, rankos ilsėjosi šalia jūsų. Pradiniuose etapuose jums gali prireikti papildomos poros rankų. Pradėkite keldami apatines galūnes iki tos vietos, kur jos tampa statmenos kūnui.

Dabar naudokite alkūnes, kad palaikytumėte savo kūną, kai pakelsite savo klubus į orą, gulėdami ant pečių ir viršutinės kūno dalies. Joga turi rimtų sukimo pozų, kurios pagerins jūsų virškinimą ir pašalins riebalų sankaupas jūsų pilve. Kai sudedate kojų ir rankų raumenis, tai, ką darote, leidžia sukurti daugiau raumenų ir taip sudeginti riebalų perteklių.

Galbūt jus domina