Kaip numesti svorio vyras

kaip numesti svorio vyras

Skaitykite forume: Dalintis: Kaip rodo gyvenimo praktika ir populiariųjų žurnalų puslapiai, įvairios dietos dažniausia skiriamos moterims.

Naujausi įrašai

Ar vyrai abejingi savo išvaizdai ir sveikatai? Kada vyrai vis dėlto laikosi dietų?

  • Kmynų svorio gėrimas
  • Kiek svorio netekimas pilvo

Kodėl, Jūsų nuomone, vyrai rečiau laikosi dietų? Gal to priežastis yra genetinė moters prigimtis — būti gražiai, vilioti, patikti ne tik sau, bet ir aplinkiniams.

Vyrai ir dietos

Tačiau ar domisi dietomis vyrai? Paprastai per dieną iš dvidešimties atėjusių pacientų vyrai būna tik kaip numesti svorio vyras. Pastarieji rečiau kreipiasi į gydytojus greičiausiai dėl to, kad mažiau dėmesio skiria su kaip numesti svorio vyras susijusiems negalavimams.

svorio netekimas tara

Kaip rodo praktika, retas vyras, turintis antsvorio, traktuoja tai kaip rimtą problemą. Palyginti su moterimis, vyrai turi mažesnį polinkį tukti, kadangi vyriški hormonai androgenai skatina kaulų, raumenų vystymąsi, o moters organizme gaminasi estrogenai — lytiniai hormonai, kurie skatina riebalų kaupimąsi.

Vyrai turi apie 12 proc.

geriausia lieknėjimo nagų forma

Pavojingesnis yra vyriškasis nutukimo tipas, nes riebalų perteklius užplūsta kepenis, jų padaugėja ir kraujyje — atsiranda hiperlipoproteinemija. Ar vyrai prašo dietų? Vyrai labai retai prašo patarimų mitybos klausimais.

multi slim lene

Dauguma nesijaudina dėl savo pilvukų — jie ramūs, kad moterys mylės juos ir tokius. Tačiau atėjus į gydytojo kabinetą ir nustačius reikšmingesnį sveikatos sutrikimą pavyzdžiui, gliukozės toleravimo sutrikimą ar cukrinį diabetąkad ir kaip keista, vyrai net labiau susidomi mitybos režimu nei moterys.

Kategorijos

Tokia vyriškosios lyties reakcija tik dar kartą patvirtina, kad dauguma vyrų mažai dėmesio skiria savo išvaizdai, tačiau labai sunerimsta, kai suserga rimtai: tuomet visas dėmesys — savo sveikatai. Beje, vyrų domėjimasis savo svorio reguliavimu nemažai priklauso nuo išsilavinimo bei amžiaus. Išsilavinę žmonės skiria daugiau dėmesio kūno formoms, stengiasi aktyviai sportuoti, kad jas išlaikytų ar patobulintų. Vyresniame amžiuje vyrai dažniau lankosi gydymo įstaigoje ir dauguma jų laikosi gydytojo rekomendacijų, stengiasi koreguoti svorį, tačiau tai padaryti pavyksta sunkiau.

Ar yra dietų, kurios labiau tinka vyrams?

Mūsų draugai

Jokių ypatumų nėra. Tiek moterims, tiek vyrams galioja tos pačios gydymo, mitybos, gyvenimo būdo keitimo rekomendacijos. Svarbiausia — reikia jas nuoširdžiai vykdyti. Įvairūs papildai, skirti svoriui mažinti, dažniausiai tinka vartoti tiek moterims, tiek vyrams.

emom numesti svorio

Jų poveikis — individualus dalykas, priklausomas nuo genetinių veiksnių, amžiaus, lėtinių ligų, vartojamų medikamentų, fizinio aktyvumo režimo ir, žinoma, valios. Ką patartumėte norintiesiems numesti svorio? Pirmiausia, asmuo norintis numesti svorio, turėtų sau užsibrėžti tikslus, kurių turėtų siekti.

Category: DEFAULT

Nepatartina mesti svorį staigiai, geriausia — 2—4 kg per mėnesį. Pagal formulę galima vyrams apskaičiuoti suvartotą energiją. Amžius — metais, svoris — kilogramais, ūgis — metrais, ŠSD — širdies susitraukimo dažnis: kartais per minutę.

Valgykite dažnai, po truputį, tuo pačiu laiku.

Nuorodos kopijavimas

Maisto nekepkite, geriau virkite, troškinkite, ruoškite garuose be riebalų. Gerkite kuo daugiau vandens: po stiklinę ryte atsikėlus ir prieš kiekvieną valgį.

Mineralinį vandenį rinkitės be angliarūgštės.

ką valgau norėdamas numesti svorio

Venkite saldumynų, juos valgykite tik per šventes. Taip pat neužkandžiaukite prie televizoriaus ar skaitydami.

Kaip numesti svorio kaip vyras

Valgykite lėtai, gerai sukramtykite maistą, mėgaukitės juo ir nepamirškite, kad didžiausias maisto kiekis suvalgomas per pirmąsias penkias minutes, kol numalšinamas alkio jausmas.

Tad neskubėkite.

nauji mamos patarimai, kaip numesti svorio

Galvokite, ką valgote, ir mokykitės matyti, numesti svorio, nebandant prarasti apetito suvalgėte. Aišku, atsisakykite ilgo miegojimo ir betikslio vartymosi ant kušetės, meskite rūkyti.

Taip pat nevartokite alkoholio, aštrių pikantiškų patiekalų, nes jie didina apetitą. Išmokite gyventi aktyviai — daugiau judesio, džiaugsmo gamtoje, sporto klube ar bėgimo takelyje. Fizinis aktyvumas pagerina medžiagų apykaitą ir leidžia išeikvoti nereikalingas kalorijas.

Galbūt jus domina