Kaip numesti svorio, kai tavo 59

kaip numesti svorio, kai tavo 59

Kai kurioms tam ryžtis reikia didelio įkvėpimo. Pasisemk jo iš moterų, kurių kiekviena numetė po keliasdešimt kilogramų. Perskaičiusi šiuos 29 patarimus iš asmeninės patirties, pajusi didžiulę motyvaciją! Shanna Fichera, 28 metų, Kalifornija. Svėrė: kg.

  1. Kaip nepersivalgyti?
  2. Tačiau taip pat nereikėtų pamiršti, kad dauguma dietų ir svorio metimo planų reikšmingi tik tiek, kiek politikų pažadai prieš rinkimus.
  3. Vaistininkė atskleidė populiariausių dietų keliamus pavojus Pasakė, kokia dieta sveikiausia LRT.
  4. M. Bagdonavičius numetė 50 kilogramų: niekam nelinkiu to, ką patyriau | 123nuoma.lt
  5. Kad sulieknėtumėte, privalu laikytis dietos.
  6. Jos numetė bent po 45 kilogramus ir tau pataria, kaip mesti svorį | 123nuoma.lt
  7. Dietos. Kaip numesti svorio | 123nuoma.lt
  8. Račkus Čekiškė, —, Čikaga — žinomas kaip gydytojas, numizmatas, visuomenininkas, kolekcininkas.

Atsikratė: numesti svorio prieš bandant pastoti kg 1.

Pradėk mažais žingsneliais. Iš pradžių pradėjau labai palengva mankštintis. Praėjus pirmiems dviem mėnesiams kasdien bėgiojau po 15 minučių. Tada krūvį padidinau iki 30 minučių vaikščiojimo arba bėgiojimo per dieną. Kas kelis mėnesius krūvį iš lėto vis didinau. Procesas vyko labai pamažu. Nepasiduok, kai svoris nustoja kritęs.

Kai man atveža pacientą, visas mano dėmesys sutelktas į jo tos akimirkos būklę, ar tai būtų širdies priepuolis, ar insultas. Šios kelios minutės agonijoje — tik pragaištingų sprendimų kupino gyvenimo padarinys. Tu kasdien žudai save, jeigu kiekvieni tavo pietūs — priemonė nudžiuginti savo vidinius riebalus. Susiję straipsniai Kaip sumažinti pilvą be sporto   31 Knygos autorius, tikėdamasis padėti pasiekti didelių pokyčių gyvenime, ragina nebijoti — tai nebus kančia.

Negali nuleisti rankų. Būk realistė: įvardink žalingus įpročius ir jų atsižadėk. Tokia mityba tikrai negalėjo skatinti kristi svorį.

Sekite mus:

Todėl tris sočius valgius per dieną pakeičiau šešiomis mažomis maisto porcijomis — dažniausiai valgiau šviežių daržovių salotų su liesa mėsa bei riešutais. Ir jokios baltos duonos! Atsikratė: 68 kg. Išsirink patinkantį sveiką patiekalą ir nuolat jį valgyk.

Apsistojau ties sumuštiniu su kalakutiena, šviesia visadalių grūdų duona ir garstyčiomis. Valgiau tokių sumuštinių kone per kiekvienus kaip numesti svorio ir vakarienę — taip buvau susitelkusi pasiekti tikslą, kad tas patiekalas nė kiek neįkyrėjo.

Atsikratė: 47 kg 5.

kaip numesti svorio, kai tavo 59

Pradėk nuo vieno nedidelio pokyčio. Po vienos sėkmingos savaitės mečiau sau kitą iššūkį — mažiau vartoti angliavandenių. Valgiau tik rupių miltų duoną ir tik ruduosius ryžius. Pasiruošk sveikesnę mėgstamo patiekalo versiją.

Sočiau valgyti ruoškis iš anksto. Svėrė: kg Atsikratė: 59 kg 8. Mano naujieji užkandžiai — baltyminiai batonėliai arba baltymų kokteiliai, pistacijos, salierų stiebai su mažesnio riebumo riešutų sviestu ir lieso sūrio lazdelės.

Valgyk vertingesnių salotų.

kaip numesti svorio, kai tavo 59

Tarkim, anksčiau valgydavau mėsainių, skrudintų bulvyčių, kukurūzų traškučių takųo dabar paprašau salotų be skrudinto batono ir su neriebiu užpilu.

Ruošk maistą namie. Valgau šparaginių pupelių, morkų, salierų, liesos varškės, pistacijų, alyvuogių, neriebaus jogurto, vynuogių ir mandarinų. Dažniausiai alkana tikrai nesijaučiu.

Padvigubink daržovių porciją, jei pavalgiusi nesijauti soti. Jei darbe gali tekti naktinėti, pasiimk užkandžių.

Dabar į darbą nešuosi savo ruošto maisto, kad grįžusi namo nesijausčiau alkana kaip vilkas ir nešveisčiau visko paeiliui.

Kartais jais tikrai piktnaudžiaudavau. Dabar renkuosi vandenį, o kaip numesti svorio atsisakiau.

40 lengvų būdų, kaip numesti svorio | 123nuoma.lt

Atsikratė: 67 kg Nelaikyk namuose gundančio maisto. Dabar jų užsimaniusi esu priversta eiti į parduotuvę.

kaip numesti svorio, kai tavo 59

Jei nusprendžiu pasilepinti, stengiuosi apsiriboti tik kai tavo 59 porcija. Per pietų pertrauką pajudėk.

KAIP NUMESTI SVORIO? 5 paslaptys iš Los Andželo grožio mokyklos…

Nuolat po ranka turėk užkandžių. Tokiu būdu nuveju alkį, kad vėliau neprisivalgyčiau be saiko. Valgyk dažniau. Restorane ar kavinėje maistu dalinkis su draugais. Jei valgau viena ir neturiu su kuo pasidalinti patiekalu, pusę jo porcijos iškart sudedu į dėžutę, skirtą maistui išsinešti, ir prisiekiu jo neliesti mažiausiai dvi dienas. Atsikratė: 43 kg Kilok svarmenis, kad numestum svorio. Praėjus maždaug keturiems intensyvių treniruočių mėnesiams, sugebėdavau daryti pritūpimų su kg štanga, o tai yra 11 kg daugiau, nei pati treniruočių pradžioje svėriau.

Mankštinkis net ir poilsio dienomis. Prisiimk atsakomybę už savo žalingus įpročius.

Nuorodos kopijavimas

Mažiausiai kartą per savaitę pakeliui į mokyklą sustodavau prie riestainių kioskelio, užsisakydavau riestainį su sūriu, tada kumpio, kiaušinio ir sūrio sumuštinį, dar vieną riestainį su dešra, kiaušiniu ir sūriu — specialiai pirkdavau tris gėrimus, kad pardavėjai manytų, jog perku pusryčių rinkinius trims žmonėms.

Tada sėsdavau į automobilį ir ten viską sušveisdavau. Vadinau tai priklausomybe, tačiau tai buvo tik pasiteisinimas. Tegu mankštinimasis netampa pretekstu prastai maitintis. Maitinkis paprastai.

Jei tik įmanoma, stengiuosi vartoti ekologiškus maisto produktus, minimaliai apdirbtą maistą.

Pranešti klaidą

Maisto prekių parduotuvėje pirk tikslingai. Vengiu vaikštinėti be tikslo po kitus skyrius, nebent ieškočiau tokių specifinių produktų kaip bolivinės balandos ar kitos retesnės kruopos.

kaip numesti svorio, kai tavo 59

Ruošk maistą iš anksto. Kartą per savaitę pasilepink. Žinoma, darau tai su protu — stengiuosi neperlenkti lazdos ir nenuklysti nuo teisingo kelio. Gerk daug vandens. Tąsydamasi tokį jo kiekį po universiteto teritoriją gal ir kvailai atrodau, bet man nesvarbu. Atsikratė: 63 kg Paleisk muziką, kai neturi noro mankštintis sporto klube. Svarbiausia yra judėti ir deginti kalorijas.

Vaišėms namuose — ne vieta. Kasdien tokio maisto nevalgau, bet retsykiais leidžiu sau juo pasilepinti, tik labai saikingai, nedidelėmis porcijomis.

Galbūt jus domina