Kaip mes prarandame savo riebalus. Ką galiu valgyti dietos metu, o ko ne?

Imuninę sistemą nepažeidžiamą padarys 3 barjerai, bet juos sustiprinti – jūsų darbas

Kaip valgyti riebalus vaidina svarbų vaidmenį jūsų fitneso veikloje 2020

Tai turbūt yra vienintelis didžiausias klausimas, kurį daugelis iš mūsų kenčia nuo kūno riebalų praradimo.

Daugelis iš mūsų, tikriausiai, atliko daugybę ab pratimų, kad gautų plokščią abs, bet labai mažai sėkmės. Sunku patikėti, kad viena kūno dalis gali sukelti tiek daug sielvarto daugeliui iš mūsų, bet tai daroma tik todėl, kad ne visada galime kontroliuoti, kaip mūsų organizmas reaguoja į fizinę veiklą ir mitybą.

Mes ne visada galime kontroliuoti, kur riebalai yra saugomi, ar kaip greitai mes jį prarandame, o tai ypač pasakytina apie midišą. Turint tai omenyje, koks yra tikras atsakymas gauti absoliutus abs? Tai padeda suvokti, ką gali jūsų kūnas ir kiek kontroliuojate, ar netekote riebalų. Faktai apie jūsų abs Daug absurdo aplink abs yra dėl dezinformacijos ir nerealu lūkesčius.

Imuninę sistemą nepažeidžiamą padarys 3 barjerai, bet juos sustiprinti – jūsų darbas

Nepaisant sunkios trenerių veiklos visur, žmonės vis dar veržiasi pasenusiomis idėjomis tinkamu būdu dirbti savo abs ir gauti daug pageidaujamą "šešių pakuočių".

Išnagrinėję savo absąsčius skirtus mitus, tai pirmasis žingsnis nustatant tinkamus tikslus sau. Abas mitas Nr. Vietos mažėjimo klaidingai daroma prielaida, kad, jei turite riebalų per savo abs, tada, naudojant ab muskuso, bus, kad riebalai išeiti.

Naudojant raumenis, gali padidėti ištvermė ar stiprumas, ta pati riebalai neišdega. Tai yra todėl, kad kūnas naudoja energiją iš viso kūno ne tik iš to darbo vietos.

Kur dingsta riebalai, kai lieknėjame? Mokslas pateikia netikėtą atsakymą

Vienintelis būdas deginti riebalus iš pilvo yra mažinti bendrą riebalų kiekį, sukuriant kalorijų deficitą. Sveikiausias būdas tai padaryti yra kaip mes prarandame savo riebalus pratimas - širdissvorio mokymas ir lankstumas bei sveika ir mažai kaloringa dieta.

kaip mes prarandame savo riebalus svorio metimas ir vaiko nuovargis

Turėkite omenyje, kad darant visa tai negarantuoja, kad prarirsite pilvo riebalus. Tai priklauso nuo jūsų genetikos, amžiaus ir hormonų tarp kitų veiksnių, kurių ne visuomet kontroliuoja.

Imuninę sistemą nepažeidžiamą padarys 3 barjerai, bet juos sustiprinti – jūsų darbas - LRT

Tai reiškia, kad daro toną pakartojimų ir dirba kiekvieną dieną? Jei taip, tu ne vieni. Pernelyg dažnai žmonės dirba savo abs kiekvieną dieną be poilsio, tikėdamiesi sudeginti riebalus daugiau pratimų. Tačiau jūsų pilvo raumenys yra lygiai taip pat, kaip ir visi kiti raumenys jūsų kūne, todėl tu turi mokyti juos taip pat, kaip tu mokytum, tarkim, tavo bicepsą ar krūtinę.

Tai kaip mes prarandame savo riebalus stiprumo treniravimą kartus per savaitę, poilsio laiką ir įvairias pratybasnukreiptas į skirtingas abs.

Mokslininkai nustatė, kur lieknėjimo metu dingsta riebalai – nei dega, nei tirpsta (Video)

Pabandykite dinamiškus judesius, kurie sutelkti dėmesį į pagrindinę jėgą ir su jūsų stabilizatoriaus raumenimis ; raumenis, kuriuos visą dieną naudojate laikyti savo kūną. Vienas iš jų yra lentos pratimas. Norėdami tai padaryti, įeikite į "pushup" padėtį ir laikykite jį taip ilgai, kaip galite, laikydami pilvą ir tvirtai laikydami kūną. Tai galite padaryti perkelkite į alkūnės, kurios yra sudėtingesnės, arba ant kojų.

kaip mes prarandame savo riebalus numesti svorio agurkų gėrimas

Kitas puikus ab judėjimas, kuris uždega visus pilvo raumens pluoštus, yra vertikalus kritimas: Atsigulkite ant grindų kojomis tiesiai ar geriausia svorio metimo priemonė tiek išlenktos ir nukreipkite pėdas į lubas. Įsivaizduokite, kad jūs laikote kažką trapios ant jūsų kojų, pavyzdžiui, stiklinės, užpildytos vandeniu. Pakelkite "plokštelę" tiesiai į lubas, kol šlaunys nebus nuo grindų.

  1. Ketogeninė dieta: mitai ir tiesa Praėjusiais, metais, ketogeninė dieta buvo viena populiariausių, kurios laikėsi net tokios įžymybės kaip Halle Berry ir Kourtney Kardashian.
  2. Sotumo indekso svorio kritimas

Tai labai mažas, bet labai intensyvus judėjimas. Padarykite lėtai ir užpildykite rinkinius iš pakartojimų. Fizika, kuria mokosi savo abs, yra suprasti, kad stiprybės treniruotės yra svarbios, kad jūsų pagrindinis stipriasis būtų išlaikytas, bet ab pratimai nėra magija.

Įtraukti ab pratimus į įprastą yra vienintelis kelias į nuostabų šešių paketų pasaulį. Ir net jei to nepadarysite, nesijaudinkite. Dauguma iš mūsų, tikriausiai, neturi genetinės makiažo visiškai plokštiems absypač moterims. Kaip minėta anksčiau, jūsų abs yra kaip ir kiti jūsų kūno raumenys.

kaip mes prarandame savo riebalus svorio vyrai

Jūs neturėtumėte daryti bicepso garbanių, taip pat neturėtumėte daryti ritmų. Tikras raktas į stiprų ABS yra apie kokybę, o ne kiekį. Kad stiprumas padidėtų naudojant abs, turite laikytis tų pačių principų, kurie taikomi visur kitur.

5 Bendrieji mitai ir faktai apie jūsų abs

Tai reiškia, kad turite perkrauti raumenis. Tai, kodėl mes manome, kad reikia daryti daugybę pakartojimų, yra tai, kad mes jų nedirkime pakankamai sunkiai, dažniausiai dėl netinkamos formos. Jei prieš tai jaučiatės pavargę, turite sulėtinti 50 ir daugiau raukšles, sutelkti dėmesį į savo techniką ir turėti geros formos.

Ir nepamirškite, kad tolygus pratęsimas dar ne visada yra geriausias būdas siekti pažangos. Jūsų kūnas pripratęs prie pratimų ir todėl tampa jiems efektyvesnis.

Tiesą sakant, jums nereikia daryti vieno krūvio, kad gautumėte puikią treniruotę. Atlikite įvairias pratybas, kad galėtumėte nukreipti savo tiesiosios žarnos pilvą, įstrižaines ir skersinius pilvą.

  • Desi upchar svorio
  • Kaip valgyti riebalus vaidina svarbų vaidmenį jūsų fitneso veikloje
  • Mažas svorio netekimas
  • Kur dingsta riebalai, kai lieknėjame? Mokslas pateikia netikėtą atsakymą - DELFI FIT

Negalima tiesiog galvoti apie savo abs kaip būdas puikiai atrodyti Atminkite, kad jų tikslas yra paremti jūsų stuburą ir padėti jums turėti gerą laikyseną. Jei jums reikalingos sunkesnės pratybos, apsvarstykite galimybę naudotis treniruokliu ar išbandyti vieną iš šių pažangių ab pratimų.

Kaip užtikrinti, kad mes prarasti riebalų Ne raumenų

Šiame " Core Strength" treniruotėje yra daugiau idėjų, kaip tikrai iššūkis jūsų abs. Ir daugelis iš jų daro, bet tai, ko jums nereikia žinoti, yra tai, kad daugeliui žmonių fiziologiniu požiūriu neįmanoma pasiekti plokščio skrandžio. Pasitinkime: veiksniai, diktuojantys, kaip mūsų kūnai yra per daug, kad stebėtų.

Galbūt jus domina