Kaip mes galime numesti svorio namuose

kaip mes galime numesti svorio namuose

kaip mes galime numesti svorio namuose

Tačiau taip pat nereikėtų pamiršti, kad dauguma dietų ir svorio metimo planų reikšmingi tik tiek, kiek politikų pažadai prieš rinkimus. Taigi, norime pasiūlyti keletą patarimų, kurie leis pamažu atsikratyti antsvorio be ypatingų pastangų. Gisele Bundchen nuotr.

40 lengvų būdų, kaip numesti svorio

Geriausia — rasti keletą paprastų dalykų, kuriuos galėtumėte daryti kiekvieną dieną ir kurie jums leistų nuolat artėti prie trokštamo tikslo. Mėgaukitės maistu, kuris leidžia pajusti sotumą ir nepriklausyti nuo kaloringų produktų. Pavyzdžiui, štai kurie produktai turi mažiausiai kalorijų: Vaisiai: gramų arbūzų yra 32 kcal, gramų obuolių - 40 kcal, gramų greipfrutų - 44 kcal, gramų apelsinų - 47 kcal.

kaip mes galime numesti svorio namuose

Mėsa: gramų liesos kiaulienos — kcal, gramų liesos jautienos — kcal, gramų kalakuto krūtinėlės — kcal. Kalorijų gausius produktus vertinkite kaip brangakmenius karūnoje.

kaip mes galime numesti svorio namuose

Šaukštas ledų gali puikiai papuošti dubenį vaisių ne atvirkščiai! Mažą porciją sūrio taip pat vartokite su daug salotų. Po pusryčių pirmiausia išgerkite vandens.

Sekite mus:

Jei valgydama gėrėte sultis ar saldžią arbatą, vėliau jų atsisakykite. Nusipirkite žingsniamatį, prisisekite jį prie diržo ir stenkitės kiekvieną dieną nueiti žingsnių daugiau nei įprastai o reikia mažiausiai nueiti 10 Sėdimą darbą dirbantys žmonės paprastai per dieną nueina tik 2—3 tūkst.

Kas dieną valgykite po 5—6 kartus mažomis porcijomis vietoje trijų gausių valgymų. Per dieną vaikščiokite mažiausiai 45 minutes.

kaip mes galime numesti svorio namuose

Susiraskite asmenį, kuris taip pat meta svorį ir galės jums palaikyti kompaniją. Stenkitės pamėgti mėlyną spalvą: mokslininkų teigimu, ji mažina apetitą. O didina raudona, geltona ir oranžinė spalvos. Atsikratykite jums nebetinkančių drabužių, kai tik pasieksite norimą svorį.

Mintis, kad priaugus svorio vėl teks pirkti daug naujų drabužių, stipriai motyvuos išlaikyti naująją figūrą. Rinkitės smulkesnes lėkštes. Tyrimai rodo, kad kuo mažiau maisto matysite prieš save, tuo mažiau suvalgysite, nepriklausomai nuo to, ar esate labai alkana, ar ne. Ta pati taisyklė galioja ir stiklinėms bei puodeliams. Serviruokite stalą pagal restorano taisykles.

Nedėkite pilnų dubenėlių ir puodų — kai kaip mes galime numesti svorio namuose tai, kas lėkštėje, vakarienė ar pietūs baigti. Ant stalo dėkite ir lėkštę su daržovėmis.

  • Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui
  • Skamba juokingai ar net kaip anekdotas, bet tai tiesa tiesiogine ir perkeltine prasme, nes  antsvorio  priešai yra judėjimas ir saikinga mityba, o draugai — sėdėjimas darbe arba namuose prie televizoriaus ar kompiuterio, automobilyje ir greitas valgymas ypač maisto su skonio stiprikliais.
  • Numesti svorio nieko nedarydami
  • Tai yra vienintelis realus ir efektyvus būdas numesti svorio, nes nesukuriant kalorijų deficito svoris kristi negali.

Pensilvanijos valstijos ištyrė, kad tokie daug vandens turintys produktai kaip cukinijos, pomidorai ir agurkai sumažina suvartojamų kalorijų kiekį. Dviguboje salotų su makaronais ir daržovėmis porcijoje yra tiek pat kalorijų, kaip ir makaronų salotose vien tik su majonezu.

Motyvacija sportui - būtinas elementas

Daržovės taip pat tinka pasigaminti lengvesnę ir sotesnę kiaušinienę nenaudojant daugiau kiaušinių. Jei negalite apsieiti be sausainių ar saldainių, per dieną suvalgykite vienu saldumynu mažiau.

Didelis paprastųjų angliavandenių kiekis, gaunamas iš cukraus ir miltų, gali neigiamai pakeisti cukraus balansą kraujyje ir lemti svorio augimą. Tačiau nepamirškite vartoti pakankamai produktų su nesmulkintais grūdais ir rudųjų ryžių.

Pranešti klaidą

Rinkitės paprastą kavą. Jei atsisakysite kavinėse siūlomo riebaus pieno, plaktos grietinėlės, cukraus ir saldžių sirupų, išvengsite kelių šimtų kalorijų. Sumažinkite porcijas. Nesvarbu, ar valgote restorane, ar namuose, iš karto sumažinkite porciją trečdaliu.

kaip mes galime numesti svorio namuose

Užsisakinėkite tik mažiausias porcijas. Stenkitės valgyti namuose. Nustatyta, kad lankantis restoranuose ar kavinėse paprastai pasirenkamas riebesnis ir kaloringesnis maistas nei namuose.

Galbūt jus domina