Kaip deginate sočiuosius riebalus

kaip deginate sočiuosius riebalus

Sveika mityba Probiotikai - tai gerosios bakterijos, kurių mūsų žarnyne esama daugybė. Jos dalyvauja virškinant maistą ir kovojant su blogosiomis bakterijomis - ligų sukėlėjais.

Panašios bakterijos, gyvi aktyvūs mikroorganizmai, dalyvauja ir fermentuojantis rūgstant maisto produktams, pavyzdžiui, tirštėjant jogurtui ar rūgstant kopūstams.

Nobelio premija už Tiesa, ne kaip deginate sočiuosius riebalus bakterijos pasižymi probiotiniu efektu. Prie populiariausių naudingųjų priskiriamos lakto-bacilos ir bifidobakterijos.

Rusų bakteriologas Uja Mečnikovas dar prieš devyniasdešimt metų atrado, kad jogurte esančios pieno rūgšties bakterijos stiprina natūralias žmogaus organizmo gynybines jėgas, o patekusios j žarnyną, įveikia ligą sukeliančius mlkroorganizmus.

Už šį atradimą bakteriologas aisiais gavo Nobelio premiją.

Mitai apie dietas. Ar verta tikėti?

Atlikti tyrimus jį paskatino ilgaamžiai bulgarų valstiečiai. Mečnikovas įtarė, kad ilgaamžiškumui įtakos turi tradicinė Balkanų kraštų mityba- čia valgoma daug jogurto. Jogurtas gaminamas iš pieno ir vadinamųjų jogurto kultūrų -bakterijų. Šios pieno cukrų, t. Dėl to pienas surūgsta.

Beje, žodis jogurtas kilęs iš turkų kalbos kaip ir pats produktas. Pagal tą patį principą gaminami visi rauginto pieno produktai.

Mitai apie dietas. Ar verta tikėti?

Nelygu, kokia bakterijų rūšis pridedama arba ima aktyviai veikti patekusi iš aplinkos, susidaro skirtingi produktai - jogurtas, rūgpienis, kefyras, pasukos ar grietinė. Kaip jie veikia? Mūsų žarnyne gyvena bilijonai naudingųjų bakterijų.

plaučių uždegimas svorio netekimas

Tačiau jų skaičius sumažėja dėl ligos ar vartojant vaistus, pavyzdžiui, antibiotikus. Į žarnyną patekę probiotikai vėl atkuria mikrofloros pusiausvyrą. Gera naujiena ta, kad dėl šiuolaikinių maisto pramonės technologijų probiotikai iš tiesų gali patekti į žarnyną ir atkurti bakterijų pusiausvyrą. Jau išauginamos atsparios bakterijų atmainos, kurios storąją žarną pasiekia būdamos gyvos.

svorio metimas 60 metų amžiaus

Dažniausiai jogurtas papildomas dirbtiniu būdu dauginamomis žmogaus žarnyno bakterijomis - laktobacilomis ir bifidobakterijomis. Ar probiotikai gydo?

Vis daugiau studijų tvirtina, kad mažučiai gyvi organizmai įveikia virškinimo sutrikimus ir stiprina gynybinę organizmo sistemą, kuri pajėgia susidoroti su infekcijomis. Tvirtinama, kad 10 mlrd.

Apie bėgiojimą kaip apie riebalų deginimo įrankį

Be to, jau atsirado ir jogurto rūšių su specialiomis bakterijomis, kurios ne tik stiprina imuninę sistemą, bet netgi saugo nuo vėžio ir kitų rimtų ligų. Bet ar tie naujieji produktai iš tiesų tokie efektyvūs, kaip tvirtina gamintojai ir pardavėjai? Be to, probiotiniais pažodžiui -gyvybę palaikančiais vadinami produktai gerokai brangesni už paprastus pieno produktus.

O bakterijų pavadinimai paprastam pirkėjui ne daug ką sako -jis skamba kaip koks magiškas burtažodis, geriausiu atveju prisimenamas matytas reklaminis siužetas. Tikrai žinoma, kad bakterijomis papildyti pieno produktai - gera viduriavimo profilaktika, sumažina sveikatai kenksmingųjų medžiagų apykaitos atliekų kiekį ir gerina pieno cukraus, laktozės, skaidymą.

Medžiagų apykaita

Airijoje atlikti tyrimai patvirtino, kad dirgliosios žarnos sindromo varginami žmonės, kasdien gavę probiotikais papildyto gėrimo, kur kas rečiau skundėsi pilvo raižymu, vidurių užkietėjimu ir pūtimu. Probiotinės bakterijos gali padėti gydant alergijas, pavyzdžiui, egzemą. Tačiau probiotikai tikrai neišgydys nuo visų ligų. Dar nėra iki galo ištirta, kokios bakterijos ir ką gero gali nuveikti. Be to, kiekvieno žmogaus žarnyną okupavusios bakterijos bei jų santykis - unikalūs.

Reguliarus probiotinėmis bakterijomis papildytas produktų vartojimas sveikam žmogui tikrai nekenkia, o ligoniai ir tie, kurių imuninė sistema nusilpusi, turėtų pasitarti su gydytoju. Gyvas organizmas - jautrus Pieno produktai - bene geriausias "transportas" probiotikams. Jogurto ir kefyro sudėtinės dalys virškinamuoju traktu keliaujančias probiotines bakterijas apsaugo nuo skrandžio rūgšties ir tulžies.

koldūnai svorio metimas

Be to, šiuose produktuose dar yra ir vadinamųjų prebiotikų - medžiagų, kurios padeda gerosioms bakterijoms daugintis. Skrandžio rūgštis ir tulžis turi labai stiprios griaunamosios galios bakterijoms, nesvarbu, ar šios žalingos ar naudingos.

Kai kurios pieno rūgšties bakterijos, pvz. Papildytų bakterijomis jogurtu bei gėrimų gamintojai tvirtina, kad po kelionės virškinimo traktu išlieka bent 40 proc.

Žinoma, niekas tokio teiginio tiksliai nepatikrins, tačiau kur kas svarbiau, kad tie organizmai būtų gyvi dar prieš juos suvalgant.

Vokiečių mokslininkų testai parodė, kad kai kurių probiotinių jogurtų galiojimo laikui artėjant į pabaigą, juose buvo labai mažai gyvųjų bakterijų.

Regis, dabar egzistuoja šimtai skirtingų būdų sportuoti.

Viena priežasčių - temperatūros svyravimai. Jei produktas laikomas per šiltai, bakterijos iš pradžių labai smarkiai dauginasi, o šaldytuve dar greičiau žūva. Probiotikams reikia ir prebiotikų Prebiotikų yra daugelyje maisto produktų. Kaip vaistinis preparatas jie specialiai ko nevalgyti norint numesti svorio iš augalų pvz.

Prebiotikai skrandžio sultyse nesuyra ir neabsorbuojami virškinimo trakte - tai maistas žarnyno mikroflorai, kuri prebiotikus fermentuoja. Beje, prebiotikai stimuliuoja su sveikata ir gera savijauta siejamų žarnyno bakterijų augimą ir aktyvumą. Tokių medžiagų yra sveikuose grūduose, svogūnuose, bananuose, česnakuose, meduje, poruose, artišokuose.

Kiek kalorijų reikia būtent jums?

Be visų kitų gerųjų balastinių medžiagų savybių, yra dar viena, itin svarbi moterims - prebiotikai padeda pasisavinti kalcį. Probiotinės bakterijos kartu su prebiotikais, skatinančiais jų augimą, sudaro simbiozę- kaip grybas su medžiu. Su prebiotikais probiotikų poveikis kur kas didesnis kaip deginate sočiuosius riebalus ir atvirkščiai.

Taip pat skaitykite:.

Galbūt jus domina