Gyvatės moliūgas svorio metimui. Pigi dieta greitam svorio metimui

gyvatės moliūgas svorio metimui

Vieni siekia priaugti kuo daugiau raumeninės masės, kiti — būti kuo lengvesni.

Ką valgyti, kad ir energijos užtektų, ir kilogramai neaugtų?

Tačiau yra ir šias sporto šakas vienijanti grandis — itin didelis dėmesys sveikai mitybai. Lietuvos kultūrizmo čempionas Kastytis Gudavičius ir Lietuvos suaugusių fechtavimo rinktinės narė, daugkartinė Lietuvos čempionė Agnė Švelnienė pasidalijo asmeniniais valgiaraščiais ir patarimais mitybos tema.

jai buvo sukurta šilumos riebalų deginimo priemonė

Gudavičius — Kultūrizmo ir kūno rengybos federacijos viceprezidentas, m. Vyras dirba treneriu, todėl intensyviai sportuoja ir dabar — jei nesiruošia varžyboms, stengiasi palaikyti esamą raumeninę masę.

  • Vfs svorio metimas
  • Descubrir Online - La información es poder
  • kas yra gyvatės dieta ir ar ji saugu?
  • gyvačių vynas, fugu, lervos, žiogai, šilkverpis, rykliena, gaidžio skiauterė, kava - 123nuoma.lt
  • Natūralus svorio ir sveikatos susigrąžinimas | Sarmatai

Jei norisi priaugti masės, skaičiuoti reikia pagal tokią formulę: vienam kilogramui svorio tenka 3 g angliavandenių ir 1,5—2 g baltymų per dieną. Taigi, jei žmogus sveria apie kg, norėdamas priaugti masės, jis turėtų suvalgyti, pavyzdžiui, apie g nevirtų ryžių per dieną.

Pigi dieta greitam svorio metimui

Mityba — gražios figūros pagrindas K. Gudavičius sportuoja 5 kartus per savaitę, kiekvieną raumenų grupę treniruodamas atskirai, o artėjant varžyboms sporto salėje lankosi kasdien.

Vyro įsitikinimu, 70 proc. Vadinasi, tiek metant, tiek gyvatės moliūgas svorio metimui svorį, mityba — ypač svarbi. Jiems paprastai renkuosi angliavandenius, pvz.

svorio metimas imtynėms

Prieš treniruotę geriu baltyminius kokteilius, papildus. Po treniruotės valgau pietus: apie g mėsos kiaulieną, jautieną, paukštienąryžius ar grikius, daržoves. Vakarienei 17—18 gyvatės moliūgas svorio metimui.

riebalus deginantys karšti gėrimai

Gudavičius įsitikinęs — kad žmogus pasižymėtų sveikata, kuo dažniau valgyti — būtina. Tuomet medžiagų apykaita bus greitesnė, suvalgomas produktų kiekis — mažesnis, o vakarienės praktiškai nebesinorės.

Nesvarbu, kokiu sportu užsiimi, mityba – tokia pati?

Be to, vakare valgomas maistas turėtų būti tik baltyminis — tuomet pavyks gerai užmigti ir atsikelti žvaliam. Jaustis lengvai — būtinybė Lietuvos suaugusiųjų fechtavimo rinktinės narė, daugkartinė visų amžiaus grupių Lietuvos čempionė A.

Švelnienė teigė, kad papildoma masė apsunkintų treniravimąsi.

Pasak sportininkės, fechtuotojams svarbiausia jaustis lengvai ir aprūpinti organizmą ilgalaikiais energijos šaltiniais. Būtina, kad svoris nesvyruotų ir nebūtų vidinio sunkumo, o energijos kiekis būtų pakankamas. Esant antsvoriui, greičiau pavargstama, nėra tonuso, tačiau fechtuotojų raumenynas nėra visiškai sausas — nedidelė dalis riebalinio sluoksnio netrukdo.

Fechtuotoja kasdien dirba intensyvų protinį darbą, mažiausiai 4 kartus per savaitę treniruojasi, o savaitgaliais neretai vyksta varžybos, todėl nukrypti nuo režimo — nevalia. Pagrindinės — Pasaulio ir Europos — suaugusiųjų fechtavimo rinktinės varžybos vyksta vasarą — birželį bei liepą.

Aplink pasaulį: keisčiausi patiekalai ir gėrimai

Beje, riešutais, sezamų, moliūgų sėklomis, linų sėmenimis taip pat mėgstu pagardinti salotas. O rudenį, prasidėjus lietuviškų daržovių derliui, dažniau renkuosi kopūstų, burokėlių, morkų salotas.

Stengiuosi palaikyti balansą: kasdien aprūpinti organizmą sveikais angliavandeniais, daržovėmis, liesa mėsa. Fechtavimo varžybų specifika — ypatinga: kovojant iki finalo varžybos trunka visą dieną, o tai stipriai išsekina ne tik fiziškai, bet ir emociškai. Tai reikalauja maksimalios koncentracijos, energijos, o iki kito susitikimo būna apie 1,5 val. Nesvarbu, kokiu sportu užsiimi, mityba — tokia pati?

Galbūt jus domina