Geriausias būdas numesti svorio namuose, 40 lengvų būdų, kaip numesti svorio

40 lengvų būdų, kaip numesti svorio | 123nuoma.lt

Ėmusios laikytis kokios nors dietos norime kuo greičiau pamatyti rezultatus. Kaip tyčia svoris tirpsta lėtai, po vieno pabėgiojimo rezultatų nepamatysime.

Laimė, žinome kelias gudrybes, kurias pasitelkusios vos per savaitę priartėsite prie svajonės. Planuokite, ką valgysite. Kuo kruopščiau suplanuosite dienos valgiaraštį ar net visai savaiteituo mažiau rizikos nejučia pasukti į arčiausiai darbo esantį greitojo maisto restoraną. Pamėginkite sekmadienį susipirkti produktus visai ateinančiai savaitei, pasigaminti sveikų patiekalų. Dalį jų galima padalinti į porcijas, sudėti į dėžutes ir užšaldyti.

40 lengvų būdų, kaip numesti svorio

Vakare išsiimkite patiekalą iš šaldiklio, o ryte nešitės į darbą pietus. Valgykite pusryčius. Pusryčiai — svarbiausias dienos valgis.

Būtent nuo jo priklauso visos dienos nuotaika, energija ir apetitas. Nevalyti grūdai, baltymai, naudingi riebalai suvartoti ryte apsaugos nuo vilko apetito apie vidurdienį. O jei ryte suvalgysite nedidelį desertą, ramia širdimi jo atsisakysite po darbo.

Turėkite po ranka sveikų užkandžių. Tarp pagrindinių valgymų kilusį alkį galima apmalšinti dietiniais užkandžiais. Jeigu žinote, kad šiandien dėl svarbaus susitikimo teks praleisti pietus, atsineškite į darbą sveiką užkandį, pvz.

Kad parduotuvėje prie kasos nepačiuptumėte šokoladinio batonėlio, nešiokitės rankinėje batonėlių iš džiovintų vaisių.

Michael Thurman 6 savaičių svorio kritimas

Automobilyje turėkite pakelį džiovintų vaisių ar nekepintų riešutų — pravers, jei užstrigsite kamštyje. Gerkite daug vandens. Seniai žinoma tiesa, bet nevertėtų jos pamiršti.

Reikiamas vandens kiekis padeda tinkamai funkcionuoti organizmui, ypač jei geriate daug vandens ryte.

kūno lieknėjimo filtrai

Stiklinė vandens likus pusvalandžiui iki valgio geriausias būdas numesti svorio namuose medžiagų apykaitą. Na o vanduo valgant praskiedžia skrandžio sultis ir lėtina virškinimą. Prieš pietus pasivaikščiokite. Pietūs darbo vietoje kenksmingi dėl kelių priežasčių.

Lengviausias būdas numesti svorio namuose

Pirma, valgydami ir tikrindami elektroninį paštą, suvalgote daugiau nei reikia. Antra, tinkamai nepailsite per pietų pertrauką. Būtini eikite valgyti virtuvėlę arba į kavinę. Ar tiesiog pasivaikščiokite. Tada atsipalaiduosite, prasivalys mintys, pajudėsite ir mažiau suvalgysite. Mažiau vartokite druskos.

Druska — ne cukrus, nuo jos nestorėjama, bet būtent joje esantis natris sulaiko organizme skysčius, nuo jo pučia pilvą. Tai vadinama skystu svoriu.

vulkaninių riebalų nuostoliai

Kad to nebūtų, mažiau vartokite druskos. Verčiau apšlakstykite salotas tik citrinos sultimis.

svorio metimas ir mažas HDL

Nepamirškite, kad druskos yra konservuotuose produktuose, padažuose, sūriuose beje kuo sūriuose mažesnis procentas riebalų, tuo daugiau druskos. Restoranuose paprašykite padavėjų, kad jūsų patiekalų nesūdytų — pati galite užsibarstyti druskos ant salotų ar apskritai apsieiti be jos. Pietus ir vakarienę pradėkite nuo daržovių Prieš pagrindinį patiekalą suvalgykite daržovių salotų ar liesos sriubos. Organizmas gaus naudingos ląstelienos, tad pagrindinio patiekalo suvalgysite mažiau.

Nuorodos kopijavimas

Be to, jei iš pradžių valgote salotas, mažesnė tikimybė, kad pabaigoje jas pamiršite. Daugiau judėkite Automobilis, metro, kompiuteris, kinas, kava, vėl transportas, vakarienė prie televizoriaus ar su knyga. Paskui — užtarnautas miegas. O reikėtų sportuoti, eiti pasivaikščioti, kas valandą ar pusvalandį biure bent jau pasirąžyti, užuot kilus liftu lipti laiptais.

Žodžiu, naudokitės kiekviena proga pajudėti. Galite parsisiųsti specialią programėlę į išmanųjį telefoną, kuri parodys, ar nueinate per dieną 10 tūkst.

One Comment

Gerkite kavos Neįprastai skamba, tiesa? Bet kava, tiksliau kava be kofeino su liesu pienu puikiai atstoja desertą, be to, yra pasitenkinimo šaltinis be žalos sveikatai ir figūrai.

  1. Dietos pagrindas turėtų būti šviežios daržovės ir vaisiai, neriebi žuvis ir balta mėsa, javai, išskyrus baltuosius ryžius.
  2. Pagrindiniai svorio metimo principai
  3. Numesti svorio Richmond va
  4. Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui
  5. Svorio netekimas knoxville
  6. 5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų - DELFI Gyvenimas

Tiesa, piktnaudžiauti nereikėtų. Valgykite namuose Jei gaminate valgį namuose, tuomet tiksliai žinote, kokia patiekalo sudėtis. Tuo pačiu neliks nuogąstavimų dėl paslėptų kalorijų, kurios ima ir prasmunka net į sveikiausius restoranų patiekalus. Kai valgote, visą dėmesį skirkite maistui. Atsikratykite įpročio valgyti skaitant knygą, žiūrint televizorių ar įkišus nosį į išmanųjį telefoną.

Visa tai atitraukia nuo svarbiausio — nuo skonių pojūčių, nuo sotumo signalo iš skrandžio į smegenis.

Tačiau yra geresnis būdas sulieknėti.

Todėl suvalgote daugiau nei reikia. Rezultatas — sunkumas pilve, kaltės jausmas ir nereikalingi kilogramai. Nevalgykite baltų produktų. Balti produktai — ne tik druska ir cukrus, tai ir baltoji duona, bulvės, riebūs pieno produktai.

Pranešti klaidą

Tokių dalykų atsisakyti savaitę ne taip jau sunku. O ilgalaikėje perspektyvoje stenkitės išvardintų produktų vartoti kuo mažiau, keisti juos įvairiaspalvėmis daržovėmis, neskaldytais grūdais, sveikais baltymais ir vertingais riebalais.

Valgykite vaisių ir daržovių, kuriuose yra daug vandens. Viskas labai paprasta — kuo daugiau vandens vaisiuose ir daržovėse, tuo juose mažiau kalorijų. Palyginkite bananą 89 kalorijos ir žalią obuolį 52 kalorijos arba agurką 14 kalorijų ir saldų burokėlį 4 kalorijų. Vitaminų daug turinčios sultys greitai suteikia liekninantys veidrodžiai, nekenkia figūrai. Be to, jos yra papildomas skysčių šaltinis odai ir visam organizmui.

Lyderiai — visos žalios lapinės daržovės, pomidorai, arbūzai, melionai, citrusiniai vaisiai. Nesvarbu, ką darote, svarbiausia — prakaituoti. Penkiolika minučių aktyvių pratimų per dieną — bėgiojimo, šuoliukų per šokdynę, važinėjimo dviračiu ar šokių prieš veidrodį. Pradėkite nuo trupučio ir išsiugdykite sveiką įprotį.

Stebėkite laikyseną. Tiesi nugara, tiesūs, nuleisti pečiai, kiek įtrauktas pilvas bent vizualiai sukuria pasitempimo, lieknumo įspūdį. Be to, tinkama vertikali padėtis geriausias būdas numesti svorio namuose geresnį virškinimą, taigi — ir efektyvesnį kalorijų deginimą.

Subalansuota mityba efektyviam lieknėjimui

Meditacija ir joga padeda užmegzti ryšį tarp proto ir kūno. Tai nuramina, padeda surikiuoti mintis. Užsibrėžkite realius tikslus. Jei iki vėlumos dirbate, nežadėkite sau 22 val.

5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų

Geriau planuokite sportuoti ryte prieš darbą ar savaitgalį. Taip pat su dieta — nereikia stengtis per savaitę atsikratyti 7 kilogramų ir marinti savęs badu, geruoju tai nesibaigtų. Užsibrėždami realius tikslus pasieksite realių rezultatų.

Galbūt jus domina