Dienos normos norint numesti svorio

dienos normos norint numesti svorio

dienos normos norint numesti svorio yra pistacijos, tinkamos svorio metimui

Šis mitybos specialistės Anitos Bean bestseleris naudingas visiems sportuojantiems ir besirūpinantiems savo sveikata. Čia gausu ne tik moksliniais tyrimais grįstų patarimų, valgiaraščių planų, bet ir paprastų, gardžių bei maistingų patiekalų receptųkurie suteiks energijos, padės subalansuoti mitybą ir skatins gyventi sveikiau.

Kiek reikia valgyti norint numesti svorio

Su COSMO skaitytojomis dalinamės Anitos patarimais, kaip apskaičiuoti tau būtinų dienos kilokalorijų normą ir kaip išsiaiškinti, kiek jų turėtum suvartoti, jeigu tavo tikslas - numesti arba priaugti svorio. Energijos gauname iš trijų sudedamųjų maisto dalių - angliavandenių, baltymų ir riebalų. Įvairūs biocheminiai procesai šią energiją kūne suskaido ir paverčia adenozino trifosfatu ATP.

dienos normos norint numesti svorio geriausias riebalų nuostolių aas

Energija gaunama, kai viena fosfato molekulė atsiskiria ir lieka adenozino difosfatas ADP. Ši energija gali būti naudojama raumenų reikmėms.

Svorio mažinimo taisyklės

BMA - tai kilokalorijų skaičius, sudeginamas palaikyti būtiniausioms kūno funkcijoms. Įprastai BMA sudaro apie proc.

Ideali dieta tai ne greitos, nesubalansuotos dietos žadančios greitą rezultatą, tai ne iškrovos dienos, kai vartojama tik kefyras, vaisiai ar ryžiai.

Jei nenori vargti su ilgais skaičiavimais, turėtum žinoti, kad 0,5 kg tavo svorio BMA sunaudoja 11 kalorijų. Taigi formulė gana paprasta: savo svorį padaugink iš 2 ir tuomet daugink iš Taigi tiek kilokalorijų tavo kūnas sunaudoja būtiniausiems gyvybiniams procesams patenkinti - kvėpavimui, maisto virškinimui ir t. Papildomai kilokalorijos sudeginamos didinant fizinį aktyvumą.

dienos normos norint numesti svorio riebalų nuostolių traduccion

Kuo daugiau aktyvumo, tuo daugiau kilokalorijų sudeginama. Įvertink savo fizinio aktyvumo lygį FAL : Neaktyvus gyvenimo dienos normos norint numesti svorio - 1,2 Vidutinis aktyvumas sportas kartus per savaitę - 1,4 Didelis aktyvumas - 1,5 Labai aktyvus intensyvus sportas kiekvieną dieną - 1,75 Išsiaiškinusi savo fizinio aktyvumo lygį, padaugink koeficientą iš sunaudojamų kilokalorijų skaičiaus. Pavyzdžiui, jei pagal pateiktą pavyzdį per dieną tavo kūnas sudegina kcal.

Visi puikiai žinome, kad norėdami numesti svorio, turime ne tik sportuoti, bet ir riboti suvartojamų kalorijų skaičių. Tačiau kaip žinoti, kokia suvartojamų kalorijų norma yra tinkama ir padės pasiekti savo tikslą? Norėdami susidaryti individualų mitybos planą ir nustatyti, kiek visgi kalorijų reikėtų suvartoti, norint sulieknėti, pirmiausia reikia apsiskaičiuoti paros energijos sudeginimo normą angl. TDEE — total daily energy expenditure.

Tiek tavo kūnas bendrai sudegina per parą laiko. Norėdama numesti svorio, kasdien suvartojamų kilokalorijų skaičių sumažink 15 proc.

dienos normos norint numesti svorio svorio vaisingumas

Tokiu būdu per savaitę atsikratysi maždaug 0,5 kg svorio. Norėdama priaugti svorio padidink kasdien suvartojamų kilokalorijų skaičių 20 proc.

Jei suderinsi tai su treniruotėmis, per mėnesį turėtum priaugti maždaug 0,5 kg.

dienos normos norint numesti svorio noomcom svorio netekimas

Galbūt jus domina