Deginti riebalus ant apatinės kūno dalies,

deginti riebalus ant apatinės kūno dalies

Nuorodos kopijavimas

Pilvo presas Shutterstock nuotr. Garsi sporto trenerė Jillian Michaels teigia, kad tobulinant savo kūno linijas svarbiausia kelti sau du tikslus: stiprinti raumenis ir deginti kalorijas.

hw 2 numesti svorio per savaitę

Jei darysi tik vieną arba tik kitą — norimo efekto nesulauksi. Trenerė atkreipia dėmesį, kad dauguma pradedančiųjų daro esminę klaidą galvodami, kad žino savo problemines vietas ir atėję į sporto salę renkasi pratimus būtent konkrečiai kūno vietai tobulinti.

Pavyzdžiui, norėdami turėti pilvo presą, jie daro pilvo raumenis stiprinančius atsilenkimus, tačiau rezultatų nematyti nei po kelių savaičių, nei po kelių mėnesių. Tai tik viena sudedamoji viso proceso dalis, juk pirmiausia turite sudeginti virš raumenų susikaupusius riebaliukus, tik tuomet jūsų raumenys pradės ryškėti.

Norint atsikratyti riebalų pilvo srityje ar kitose kūno vietose, turite deginti kalorijas. Ir geriausiai šiuo atveju padeda pratimai, skirti skirtingų raumenų treniravimui vienu metu.

Spencer svorio netekimas

Anot Jillian, būtent tokio tipo pratimai geriausiai degina kalorijas. Sporto trenerė išskiria du veiksmingiausius pratimus, kuriuos turėtum daryti kiekvieną dieną.

  1. Kaip atsikratyti nuo sėdimo darbo atsiradusių riebalų?
  2. Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens | 123nuoma.lt
  3. Luvox cr svorio netekimas

Pirmasis iš jų — plankingas, stiprinantis praktiškai visą tavo kūną. Antrasis pratimas — atsispaudimai, stiprinantys ne tik pilvo, bet ir daugumą kitų kūno raumenų.

miesto svorio metimas

Galbūt jus domina