Deginti riebalų cincy

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Įtaką svorio ir riebalų netekimui gali daryti ne tik tinkama mityba ir sportas, bet ir daugybė kitų veiksnių.

Kaip greičiausiai deginti kūno riebalus Bal 26, Mūsų organizmas energiją gauna iš baltymų, angliavandenių ir riebalų. Daugiau iš niekur mes energijos negauname, nei iš Ci, nei iš Či nei iš Pranos.

Laimei, yra daugybė paprastų būdų, kurie padeda greitai ir lengvai paspartinti riebalų deginimą. Išmėginkite jėgos treniruotes Jėgos treniruotės — sporto tipas, kuomet reikia sutraukti raumenis esant pasipriešinimui.

Tokios treniruotės didina raumenų masę ir jėgą. Dažniausiai jėgos treniruotės apima pratimus su svoriais — tai laikui bėgant padeda padidinti raumenų masę. Tyrimai parodė, kad jėgos treniruotės sveikatai teikia didelę naudą, ypač jei reikia sudeginti riebalus.

Kaip greičiausiai deginti kūno riebalus

Viename tyrime jėgos treniruotės 78 metabolinio sindromo paveiktiems žmonėms padėjo sumažinti visceralinių vidinių riebalų kiekį. Visceraliniai riebalai — tai pavojingų riebalų tipas. Šie riebalai supa pilvo srityje esančius organus. Kitas tyrimas parodė, kad 12 savaičių trunkančios jėgos treniruotės, suderintos su aerobiniais pratimaisbuvo veiksmingesnės mažinant bendrus kūno riebalus ir pilvo riebalus nei vien tik aerobiniai pratimai. Pasipriešinimo pratimai taip pat gali padėti išsaugoti riebalų neturinčią kūno masę, o tai gali padėti padidinti kalorijų, kurios sudeginamos ilsintis, kiekį.

Pasak vieno tyrimo, 10 savaičių trukmės pasipriešinimo pratimai gali padėti padidinti sudeginamų kalorijų kiekį septyniais procentais ir gali sumažinti riebalų svorį 1,8 kilogramo.

Sportas ir fitnesas ,  Svorio kritimas Kaip deginti riebalus? Yra metodai Norėdamas atsikratyti pertekliaus, noriu, kad visi, kuriems to nepavyko, būtų gauti. Ir, žinoma, noriu palikti ne raumeningą, o riebalinę masę. Žinoma, jūs negalėsite išvengti prarasti tam tikrą raumenų kiekį, tačiau visiškai įmanoma išleisti daug riebalų. Taigi, kaip deginti riebalus?

Pratimų su svoriais atlikimas, svorių kilnojimas ar sporto klubo inventoriaus naudojimas — tai keli paprasti būdai, nuo kurių galima pradėti jėgos treniruotes. Apibendrinimas Tyrimai parodė, kad jėgos treniruotės didina ilsėjimosi energijos sąnaudas ir sumažina pilvo riebalų kiekį, ypač tais atvejais, kai jos yra derinamos su aerobiniais pratimais.

Kaip sustiprinti raumenis, bet netapti raumenų kalnu Peržiūrų skaičius: Jūs - ne vienintelė, kuri nori sustangrinti šlaunis ir užpakaliuką. Vis dėlto dažnai, pradėjus sportuoti, kūno formos padidėja, užuot sumažėjusios. Todėl neretai žmonės meta treniruotes, nes nepasiekia trokštamų rezultatų. Kodėl taip sunku sumažinti užpakaliuką ir paploninti šlaunis?

Į savo mitybą įtraukite daugiau baltymų Produktų, kuriuose gausu baltymų, įtraukimas į mitybą yra veiksmingas būdas sumažinti apetitą ir sudeginti daugiau riebalų. Daugelis tyrimų parodė, kad daug baltymų turinčio maisto valgymas yra susijęs su mažesne pilvo riebalų rizika. Vienas tyrimas taip pat parodė, jog baltymų gausa pasižyminti mityba metant svorį gali numesti svorio tacoma išsaugoti raumenų masę ir palaikyti tinkamą medžiagų apykaitą.

deginti riebalų cincy

Padidinus baltymų suvartojimą, taip pat gali sustiprėti pilnumo ir sotumo jausmas, sumažėti apetitas ir suvartojamų kalorijų kiekis — visa tai padeda numesti svorio. Jei norite paspartinti riebalų deginimą ir suvartoti daugiau baltymų, pamėginkite kasdien į savo mitybą įtraukti po kelias porcijas daug baltymų turinčio maisto. Keletas daug baltymų turinčio maisto pavyzdžių: mėsa, jūros gėrybės, ankštiniai, pieno produktai.

Svetainė neegzistuoja

Apibendrinimas Gausesnis baltymų vartojimas gali būti siejamas su mažesne pilvo riebalų rizika. Padidinus gaunamų baltymų kiekį, gali sumažėti apetitas, sumažėti suvartojamų kalorijų kiekis ir būti išsaugoma raumenų masė.

deginti riebalų cincy

Ilgiau miegokite Jei eisite miegoti šiek tiek anksčiau arba žadintuvas ryte nuskambės truputį vėliau, tai svorio metimas lėtėja padėti paspartinti riebalų deginimą ir išvengti numesto svorio sugrįžimo.

Keli tyrimai parodė, kad egzistuoja ryšys tarp pakankamo išsimiegojimo ir svorio metimo. Vienas tyrimas, apėmęs moteris, parodė, kad miegojusios penkias ar mažiau valandų per naktį buvo labiau linkusios priaugti svorio nei miegojusios daugiau negu septynias valandas per naktį.

Buvo apžvelgiamas 16 metų laikotarpis. Kitas tyrimas parodė, kad geresnė miego kokybė ir bent septynių valandų per naktį miegas sėkmingo svorio metimo tikimybę moterims, dalyvavusioms šešių mėnesių trukmės svorio metimo programoje, padidino 33 procentais. Kitas tyrimas parodė, jog miego trūkumas gali prisidėti prie alkio hormonų pokyčių ir padidinti apetitą bei nutukimo riziką.

Nors reikalinga miego trukmė kiekvienam asmeniui yra skirtinga, dauguma tyrimų rodo, kad mažiausiai septynias valandas trunkantis nakties miegas siejamas su daugeliu privalumų metant svorį.

deginti riebalų cincy

Laikykitės reguliaraus miegojimo režimo, apribokite suvartojamo kofeino kiekį ir prieš eidami į lovą apribokite naudojimąsi elektroniniais įrenginiais — taip padėsite pagerinti miego būklę.

Į mitybą įtraukite actą Actas garsėja sveikatą gerinančiomis savybėmis.

deginti riebalų cincy

Jis ne tik pasižymi teigiamu poveikiu sveikai širdžiai ir cukraus kiekio kraujyje kontrolei, bet ir, pasak kai kurių tyrimų, padidinus suvartojamo acto kiekį, gali paspartėti riebalų sudeginimas. Vienas deginti riebalų cincy parodė, kad, kasdien suvartojus vieną ar du valgomuosius šaukštus 15—30 mililitrų acto, per 12 savaičių laikotarpį sumažėja kūno svoris, pilvo riebalai ir vidutinė liemens apimtis.

Pritūpimai

Taip pat pastebėta, jog acto vartojimas sustiprina pilnumo jausmą ir sumažina apetitą. Kitas nedidelis tyrimas, analizavęs 11 žmonių būklę, parodė, kad į mitybą įtrauktas actas sumažino kasdien suvartojamų kalorijų kiekį maždaug kalorijomis.

Kaip deginti riebalus? Yra metodai

Įtraukti actą į mitybą nėra sunku. Pavyzdžiui, daugelis praskiedžia obuolių actą vandeniu ir vartoja kaip gėrimą prie valgio keletą kartų per dieną. Jeigu acto gėrimas visgi neskamba patraukliai, galite šio maisto produkto pilti į padažus ir marinatus. Deginti riebalų cincy Actas gali padėti sustiprinti sotumo jausmą, sumažinti suvartojamų kalorijų ir kūno riebalų kiekį.

Valgykite daugiau sveikųjų riebalų Nors gali atrodyti, kad toks dalykas prieštarauja logikai, iš tiesų deginti riebalų cincy suvartojamų sveikųjų riebalų kiekį galima išvengti svorio priaugimo, o sveikieji riebalai padės greičiau pajusti sotumo jausmą. Riebalams suvirškinti reikia laiko, jie gali padėti sulėtinti skrandžio ištuštėjimą, o tai gali padėti sumažinti apetitą ir alkį.

Kaip sustiprinti raumenis, bet netapti raumenų kalnu

Vienas tyrimas parodė, kad Viduržemio jūros dieta, pasižyminti sveikųjų riebalų — daugiausia alyvuogių aliejaus ir riešutų — gausa, yra susijusi su mažesne svorio priaugimo rizika, palyginus su dieta, kurioje yra mažai riebalų.

Kitas nedidelės apimties tyrimas parodė, kad besilaikę dietos ir svorio numesti siekę žmonės, kasdien suvartodavę po du arbatinius šaukštelius 30 mililitrų kokosų aliejaus, neteko daugiau pilvo riebalų nei tie, kurie vartojo sojų aliejų.

Alyvuogių aliejus, kokosų aliejus, avokadai, riešutai, sėklos — tai tik keli sveikųjų riebalų, galinčių turėti teigiamą poveikį deginant riebalus, pavyzdžiai. Tiesa, svarbu neužmiršti, kad sveikieji riebalai visgi turi daug kalorijų, todėl juos vartoti reikėtų saikingai.

deginti riebalų cincy

Užuot apskritai valgę daugiau riebalų, mėginkite nesveikus riebalus pakeisti sveikųjų riebalų variantais. Apibendrinimas Riebalai virškinami lėtai, todėl jų valgymas gali padėti sumažinti apetitą. Gausesnis sveikųjų riebalų vartojimas siejamas su mažesne svorio priaugimo rizika ir sumažėjusiu pilvo riebalų kiekiu.

Galbūt jus domina