Deginimas riebalų oksidacija

Net ir intensyviai sportuojant pirmiausia deginami ne riebalai

deginimas riebalų oksidacija

Toggle Navigation Ką valgyti ir kaip teisingai tai daryti prieš treniruotę? Sporto profesionalai ir entuziastai visuomet ieško būdų, padedančių siekti geriausių rezultatų.

Geriausias iki: Medicininiai tyrimai parodė, kad karnitinas perneša riebalus į ląsteles ir laisvos riebalų rūgštys yra panaudojamos kaip energijos šaltinis.

Visavertė mityba gali padėti kūnui efektyviau judėti trenituotės metu ir paspartinti raumenų atsistatymą po jos. Mitybos versijų prieš treniruotę yra įvairių, tačiau, kaip iš tikrųjų derėtų maitintis, kad būtų užtikrinamos pakankamos energijos atsargos treniruotės metu?

deginimas riebalų oksidacija

Vis dėlto, deginimas riebalų oksidacija pabrėžė, jog reikėtų kreipti dėmesį ne į tai, kiek valandų iki sporto nevalgyti, bet į tai, ką reikėtų valgyti.

Kaip teigia asmeninis treneris, reikia žinoti, kokius angliavandenius rinktis.

Sveikų normalaus svorio žmonių organizmuose žalioji arbata gali paspartinti riebalų oksidaciją po sporto treniruotės ar kurį laiką po valgio. Tačiau to nepakanka, kad šis gėrimas būtų įtrauktas į efektyvius dietos ir sporto planus, rašo svetainė curejoy. Taigi kas privertė žmones manyti, kad žalioji arbata padeda lieknėti ir atsikratyti riebalų?

Prieš treniruotę derėtų vengti saldainių, sausainių ar šokolado — greitųjų angliavandenių, kurie sukelia staigius cukraus šuolius mūsų kraujyje, ir vartoti sudėtinius angliavandenius: avižas, saldžiąsias bulves ar daržoves.

Aukšto intensyvumo lygio treniruočių metu tokie angliavandeniai greitai virškinami ir užtikrina papildomas energijos ir gliukozės atsargas.

Tačiau nepatartina užkandžiauti per treniruotę, kadangi atsiranda mieguistumo jausmas. Kaip teigia treneris, paspartinti medžiagų apykaitą ir pasiekti geresnių sporto rezultatų galima ir treniruotės metu, vartojant kai kuriuos maisto papildus, pavyzdžiui, aminorūgštis. Atlikta nemažai tyrimų, įrodančių, jog prieš treniruotę vartojami baltymai atletams padeda pasiekti geresnių sporto rezultatų, todėl prieš treniruotę juos rekomenduojama vartoti kartu su angliavandeniais.

Baltymai padeda auginti raumenis — atliekant jėgos pratimus, daro juos didesnius ir stipresnius.

deginimas riebalų oksidacija

Teisingas baltymų pasirinkimas: įvairūs riešutai, kalakutiena, kietai virti kiaušiniai ar graikiškas jogurtas. Visiškai nesvarbu iš ko gausite kalorijas — jeigu bus jų perteklius, bus ir papildomas svoris.

deginimas riebalų oksidacija

Svarbu bendra suvartota dienos kalorijų norma, o ne viena ar kita medžiaga. Baltymai yra sunkiau virškinami, todėl pagrindinio patiekalo kaloringumo ~ kcal maisto porciją patartina valgyti likus valandoms prieš treniruotę.

Mažesnio kaloringumo iki kcal užkandžiais galima mėgautis ir min iki treniruotės sporto klube.

Prieš kalbėdami, apie tai, ką reiktų valgyti prieš treniruotę, pakalbėkime apie tai, kas nutinka, jei treniruojamės tuščiu skrandžiu. Iš tiesų yra įrodymu, jog treniruodamiesi tuščiu skrandžiu, padidiname riebalų oksidaciją ir taip yra sudaromos geresnės sąlygos energijai mobilizuoti riebalų atsargas. Tačiau, padidėjusi riebalų oksidacija nebūtinai reiškia, kad riebalų praradimą, nes dauguma riebalų ateina iš raumeninių ląstelių vidaus, o ne iš poodinio riebalinio sluoksnio. Kai baigiame treniruotę, riebalai, kurie nėra oksiduoti, grįžta į riebalinį audinį.

Galbūt jus domina