Deginimas cukrus ne riebalai

Metabolinė dieta-efektyvus ir greitas riebalų deginimas

padėti man reikia valios jėgų numesti svorio

Jis atsakingas už gliukozės pernešimą iš kraujo į kepenis ir raumenis, taip pat už svorio augimą. Kiek jo ir kada jis išsiskiria, priklauso nuo to, kaip dažnai ir kokį maistą valgome.

svorio metimo missoula

Kaskart pavalgius ar užkandus, net ir sveikų produktų, mūsų kūnas gauna daugiau energijos, nei tuo metu reikia organizmo funkcijoms palaikyti. Dalis energijos panaudojama iškart, dalis — paverčiama glikogenu, kuris deginti pilvo riebalus kaupiamas raumenyse bei kepenyse tam, kad būtų panaudotas kai prireiks.

Nuorodos kopijavimas

Visas kitas maisto perteklius paverčiamas riebalais ir laikomas riebalų ląstelėse. Insulinas šiame procese vaidina svarbų vaidmenį, nes jis siunčia signalą organizmui, kad Jūs ką tik pavalgėte ir turite deginti energiją, kurią gavote su maistu, o energijos atsargas palikti ateičiai — kai organizmas kurį laiką maisto negaus.

Laikinai kaupiama raumenyse ir kepenyse.

skirtumas tarp riebalų ir svorio netekimo

Paverčiama riebalais ir laikoma riebalų ląstelėse. Taip pat svarbu, kokį maistą renkatės. Daug angliavandenių turinčio maisto vartojimas skatina insulino išsiskyrimą organizme, kuris, kaip minėta pirmiausia siunčia signalą deginti energiją, kurią gavote ką tik, o likusią — kaupti ateičiai.

Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba. Be jokių abejonių, tam kad veiksmingai būtų deginami riebalai, privaloma stengtis nuolatos, ir tam, kad išlaikyti greitą medžiagų apykaitą, reikia valgyti kas valandas, kiekvieną dieną. Norint paspartinti savo medžiagų apykaitą ir būti arčiau tikslo turėti ryškius pilvo raumenukus, privalote rinktis tinkamą mitybą, tinkamais kiekiais. Būdas to pasiekti, tai 12 pagrindinių taisyklių. Svarbiausia iš jų yra tinkama mityba, ir treniruotės - ir dabar pats laikas to išmokti.

Tad, jis tampa tiesiogiai atsakingas už riebalinio sluoksnio didėjimą. Valgant baltyminį maistą insulino išsiskiria daug mažiau, o daug riebalų turintį — minimaliai.

svorio metimo namibija

Praėjus kelioms valandoms po valgymo, cukraus kiekis kraujyje susinormalizuoja, insulino deginimas cukrus ne riebalai nukrenta. Tuomet pradedamos deginti gliukozės atsargos raumenyse ir kepenyse.

Norite plokščio pilvo vasarą? Nesudėtingi pratimai duos stulbinamų rezultatų!

Dėl šių atsargų mūsų kūnas normaliai funkcionuoja, kai ilgesnį laiką negauname maisto, pvz. Kaip jau supratote, jeigu valgome dažnai, kad ir po nedaug, insulino lygis net nespėja nukristi, todėl visą dieną gyvenama energijos kaupimo rėžimu.

lieknėjimas išeinant į viršūnes

Jei nevalgome kelias valandas, insulino lygis sumažėja ir tai yra signalas mūsų organizmui pradėti deginti sukauptą energiją, kuri yra — laikinai saugomas kepenyse ir raumenyse glikogenas. Tik tuomet, kai šios atsargos pasibaigs, organizmas persiprogramuos iš gliukozės deginimo į riebalų deginimą ir energijai pradės naudoti riebalinį sluoksnį.

Kiek laiko trunka, kol organizmas išnaudoja gliukozės atsargas priklauso nuo Jūsų mitybos.

žmona nori, kad numesčiau svorio

Jeigu vartojate daug angliavandenių, tuomet kepenys pilnai užpildytos glikogeno atsargomis ir visas jas išnaudoti prireiks parų. Tik tuomet, prasidės riebalų deginimas jeigu per tą laiką nepapildysite glikogeno atsargų.

Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą.

Tai nereiškia, kad turite nevalgyti tris dienas, tam kad organizmas pradėtų naudoti riebalų atsargas. Svarbiausia, turite išnaudoti glikogeno atsargas, nes kol jų bus, tol organizmas degins gliukozę.

Patarimus, kaip išnaudoti glikogeną, esantį raumenyse ir kepenyse rasite mūsu KETO vadove.

Galbūt jus domina