Dailyom svorio metimas,

dailyom svorio metimas

Po ies mūsų medžiagų apykaita sulėtėja.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Kaip kovoti su šiuo nereikalingu svoriu? Keiskite meniu po truputį ir kasdien suvartokite ne mažiau kaip kcal. Tai tikrai nėra sunku.

  1. Ievutė Nai (@ievute_nai) | Instagram photos, videos
  2. svorio metimas - išsamiai 123nuoma.lt

Vartokite mažiau paprastųjų angliavandenių. Kitaip tariant — stenkitės apriboti suvartojamus cukraus, kepinių, duonos, rafinuotų baltųjų ryžių kiekius.

Skaitant šio autoriaus tekstus, gana greitai suvoki, kieno tai stilius. Net jei nematytum autoriaus inicialų ant viršelio. Trumpai tariant — įtraukia, užburia — tekstas lengvai liejasi į kasdienybę, tačiau tuo pačiu ir jos unikalumą, ta kasdieniška rutina įgauna naujus pavidalus, spalvas, išlaiko eleganciją. Viskas kaip visada. Drąsiai imkite skaityti.

Susidarykite tokių produktų sąrašą ir išbraukite iš jo produktus, kurių jums gaila mažiausiai. Pereikite prie nekaloringos mitybos. Venkite majonezo — geriau pakeiskite jį trupučiu alyvuogių aliejaus.

Koreguokite receptus — tegul jūsų patiekalai bus lengvesni. Valgykite kartus per dieną, nedidelėmis porcijomis po kcal. Taip jūs nejausite alkio ir pradėsite lieknėti. Jeigu anksčiau užkandžiavote krekeriais, skrebučiais ir šokoladukais, dabar geriau užkąsti sumuštinuku su gabaliuku liesos mėsos arba žuvies, daržovėmis ir pilno grūdo duona, neriebia varške su vaisiais, jogurtu ir pan.

dailyom svorio metimas

Gyvenimas yra judėjimas Sulaukę ies mes pilnėjame ir dėl to, kad mažiau judame: nuo namų iki darbo nueiname vos kelis žingsnius užtat daug važinėjame automobiliu ar viešuoju transportudirbame sėdimą darbą ir pan. Galų gale raumenys praranda elastingumą.

Ir apskritai, po jo pasikeitė beveik viskas. Čia niekas nebevyksta Pamiršo numerį altruistai Čia niekas, niekas nebevyksta Nebepadlaižiauja artistai Instrumentai nebedera Bendradarbiai nebegeria Nebėra dėl ko lentynose dulkėt parfumerijai Čia niekas nebevyksta Čia vykt nėra kam Nėra bėgt nuo ko Skrydžiai be atgalinio Nebeliko priežasčių prisigerti Berlyne Nėra bėgt nuo ko Taip gražiai aidi kai tu ploji Taip gražiai aidi tik tuštuma. Susižvalgėm, greit pasiėmėm lapelius, ir rašėm. Labai rekomenduoju pasitikrinti save, pabandyti! Tekstai kasmet kiti ir visada įdomūs

Net jeigu jūs staiga sugalvosite pradėti sportuoti, pastebėsite, kad vargiai susidorojate su pratimais, kuriuos be ypatingų pastangų galėjote atlikti prieš 5 metus. Tačiau judėti ir mankštintis vis tiek būtina.

dailyom svorio metimas

Ką rinktis? Viena vertus — reikia deginti riebalus.

Iš kitos pusės — pratimai turi būti saugūs, nekelti pavojaus jūsų kelių sąnariams ir stuburui. Pradėkite nuo pasivaikščiojimų, važiavimo dviračiu arba riedučių. Jaučiate dailyom svorio metimas Pradėkite lankyti baseiną.

@ievute_nai

Norite į sporto salę? Pirmyn tačiau stangų ir svarmenų kilnoti nereikia. Saugiau būtų treniruokliai — pavyzdžiui, elipsiniai. Prieš treniruotę nepamirškite pasimankštinti. Jūsų amžiuje labai svarbu, kad sausgyslės ir raiščiai gerai apšiltų — taip sumažinsite traumų tikimybę.

Na, o tempimo pratimai po treniruotės padės susigrąžinti raumenų elastingumą ir tuo pačiu juos sustiprinti. Pastaba: kad ne taip greitai pavargtumėte, būtina vartoti daugiau skysčių.

Prieš kiekvieną treniruotę išgerkite 1 ar 2 stiklines vandens. Ir dar šis tas Motyvacija mesti svorį yra būtina — ir visai nesvarbu, kiek jums metų.

dailyom svorio metimas

Kad ją rastumėte, užduokite sau tris klausimus: Kam jums šie tegul ir visai nedideli apribojimai? Jūsų įsivaizduojamas jūsų pačių atvaizdas turi tvirtai stovėti ant žemės ir būti apsuptas jūsų gyvenimo realijų. Pavyzdžiui, viena pradinių klasių mokytoja ėmė lieknėti tik tada, kai suvokė, kad jai svoris kliudo patogiai atsisėsti teatre, kur ji riebalus deginančių maišyklių gėrimai vedžiojosi savo auklėtinius.

Visas mūsų gyvenimas sudarytas iš tokių detalių, kurios ir tampa pačiu geriausiu stimulu kažko siekti. Kiek kilogramų jūs norite numesti? Nekelkite sau sudėtingų ir didelių tikslų pavyzdžiui, sverti 50 kg, jeigu jūsų ūgis — cm.

Dailyom svorio metimas jums reikia rezultato?

svorio metimas

Jokia jėga išskyrus jūsų pačių neryžtingumą negali sukliudyti jums pasiekti tikslo. Labai svarbu, kad motyvas ir pasirinkta data būtų tinkama tai gali būti, pavyzdžiui, vestuvės, jubiliejus, svarbus susitikimas, kelionė prie jūros ir pan.

Būkite sveiki!

Galbūt jus domina