Asmeninis riebalų deginimo vadovas

asmeninis riebalų deginimo vadovas

Vis dėlto, treneris pabrėžė, jog reikėtų kreipti dėmesį ne į tai, kiek valandų iki sporto nevalgyti, bet į tai, ką reikėtų valgyti, rašoma pranešime spaudai.

Kaip teigia asmeninis treneris, reikia žinoti, kokius angliavandenius rinktis. Prieš treniruotę derėtų vengti saldainių, sausainių ar šokolado — greitųjų angliavandenių, kurie sukelia staigius cukraus šuolius mūsų kraujyje, ir vartoti sudėtinius angliavandenius: avižas, saldžiąsias bulves ar daržoves.

Tuomet pažvelkime į 10 geriausių būdų, kaip numesti svorio nuo pilvo. Žinoma, pirmas ir pagrindinis būdas numesti svorio nuo pilvo yra pakankamas fizinis krūvis, įdealu optimalus, fizinio sporto medicinos gydytojo ar trenerio-specialisto nustatytas individualiai žmogui. Tai gali būti šiaurietiškas vaikščiojimas, bėgimiojimas, plaukiojimas, važiavimas dviračiu, spartus ėjimas, aerobika, šokiai. Taip pat labai svarbu teisingas valgymas.

Aukšto intensyvumo lygio treniruočių metu tokie angliavandeniai greitai virškinami ir užtikrina papildomas energijos ir gliukozės atsargas. Tačiau nepatartina užkandžiauti per treniruotę, kadangi atsiranda mieguistumo jausmas.

asmeninis riebalų deginimo vadovas

Kaip teigia treneris, paspartinti medžiagų apykaitą ir pasiekti geresnių sporto rezultatų galima ir treniruotės metu, vartojant kai kuriuos maisto papildus, pavyzdžiui, aminorūgštis. Atlikta nemažai tyrimų, įrodančių, jog prieš treniruotę vartojami baltymai atletams padeda pasiekti geresnių sporto rezultatų, todėl prieš treniruotę juos rekomenduojama vartoti kartu su angliavandeniais.

Baltymai padeda auginti raumenis — atliekant jėgos pratimus, daro juos didesnius ir stipresnius.

asmeninis riebalų deginimo vadovas

Teisingas baltymų pasirinkimas: įvairūs riešutai, kalakutiena, kietai virti kiaušiniai ar graikiškas jogurtas. Visiškai nesvarbu iš ko gausite kalorijas — jeigu bus jų perteklius, bus ir papildomas svoris.

asmeninis riebalų deginimo vadovas

Svarbu bendra suvartota dienos kalorijų norma, o ne viena ar kita medžiaga. Baltymai yra sunkiau virškinami, todėl pagrindinio patiekalo kaloringumo ~ kcal maisto porciją patartina valgyti likus valandoms prieš treniruotę. Mažesnio kaloringumo iki kcal užkandžiais galima mėgautis ir min iki treniruotės sporto klube.

asmeninis riebalų deginimo vadovas

Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o asmeninis riebalų deginimo vadovas sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Galbūt jus domina