Ar riebalų degintojai ką nors daro,

Kodėl riebalų degintojai – geriausi papildai lieknėjant

L-karnitinas: riebalus deginantis anabolikas?

Naujausi komentarai

L-karnitino poveikis Ar riebalų degintojai ką nors daro — aminorūgštinė, panaši į vitaminą medžiaga, sudaryta iš dviejų aminorūgščių  lizino ir metionino , dalyvaujanti riebalų apykaitoje riebiųjų rūgščių apykaitos kofermentas.

Tai natūralios kilmės medžiaga, esanti beveik visose organizmo ląstelėse. L-karnitinas patenka į organizmą su maistu, taip pat gali būti ir sintetinamas paties organizmo. Pagrindinis šios medžiagos sintetinimas vyksta kepenyse ir inkstuose. Esant dideliems krūviams, sumažėjusią L-karnitino koncentraciją raumenyse sunku kompensuoti vien subalansuota mityba, todėl L-karnitino papildų vartojimas yra rekomenduojamas.

Riebalų degintojai

Riebalus deginančių priemonių paieškas šiuolaikiniame sporte galima palyginti su skambančio telefono paieškomis damos rankinuke. Dažnai tenka stebėti, kaip damutė krapštosi, stengdamasi perrinkti krūvą rankinuke esančių nereikalingų daiktų ir veltui stengiasi spėti laiku atsiliepti į skambutį. Ir kuo svarbesnis skambutis, tuo mažesni šansai atsiliepti laiku. Viskas labai panašiai vyksta bandant kaip galima greičiau atsikratyti bereikalingų kilogramų.

Blaškymosi daug — naudos mažai.

sekti riebalų nuostolių eigą

Kai kuriems pavyksta atsikratyti maksimumo per trumpą laiko tarpą, bet greičiau svoris prarandamas, tuo didesnė tikimybė, kad jis taip pat greitai ir sugrįš.

Pagal riebalus deginančias savybes, skirtingų preparatų poveikis nevienodas. Nuo šių savybių priklausys ir visa kita: dieta mitybos režimas kuriame figūruoja ir riebalus deginančios priemonės vartojimastreniruotės, psichologinis tonusas. Todėl kaip pati saugiausia ir viena iš efektyviausių priemonių riebalų deginimui praktikoje pripažintas L-karnitinas.

L-karnitino svarba riebalų deginimo procese L-karnitinas veikia kaip receptorius ir celiuliariniame metabolizme aktyvuotų riebiųjų rūgščių kaupiklis. L-karnitinas begalo svarbus riebalų skaidymo ir vertimo energija procesui. Iš esmės, riebalai sudaryti iš trijų riebiųjų rūgščių sujungtų izopropiline molekule. Kad pagaminti energijos iš riebalų, reikia, kad riebiosios rūgštys būtų pristatytos iš ląstelės citozolės į mitochondrijas β-oksidacijai. Nors riebiosioms rūgštims, kad įvyktų β-oksidacijos procesas reikia patekti į mitochondriją, jos pačios to padaryti negali.

Ką rinktis? Nuoroda nukopijuota aA Ar sportuojant vartoti maisto papildus?

Štai čia į pagalbą ir ateina L-karnitinas. Transportinė sistema, sudaryta iš L-karnitino bei dar trijų fermentų, įleidžia riebiąsias rūgštis į mitochondriją. Tokiu būdu, viena iš svarbiausių L-karnitino funkcijų yra riebiųjų rūgščių transportavimas į mitochondriją. Mitochondrijos viduje riebiosios rūgštys suskaidomos ir pagaminama energija.

Vadinasi, L-karnitinas būtinas riebalų metabolizmui ir energijos gamybai! L-karnitino naudojimas sąlygoja svorio sumažėjimą riebalinio audinio sąskaita. Klinikiniuose tyrimuose nustatyta, kad L-karnitinas sąlygojo bendros kūno masės, kūno masės indekso bei riebalinio audinio sumažėjimą.

Prenumeruokite naujienlaiškį

L-karnitinas taipogi efektyvus naudojant jį su kitais papildais, kaip pavyzdžiui chromo pikolinatas chromas ir dietinė ląsteliena.

Jo poveikis pasireiškia riebalų skaidymo greičio padidinimu, padidinant likutinį metabolizmo greitį greitis, kuriuo organizmas degina kalorijas, kad palaikytų organizmo funkcijasužtikrinant baltymo sintezę ir šiek tiek sumažinant apetitą. Viena iš ypač įdomių L-karnitino savybių yra tai, kad jis turi ir anabolizuojančių savybių. Anabolinės šio preparato savybės pasireiškia tuo, kad jis užtikrina geresnį baltymo sintezės proceso aprūpinimą energija.

L-Karnitinas

Be to, jis gali pristabdyti riebalų kaupimąsi po riebalus deginančių, mažai angliavandenių turinčių dietų. Kas yra Acetyl-L-karnitinas? Tai įpatinga karnitino forma, sugebanti optimizuoti smegenų veiklą. ALC pagal savo sandarą ir funkcijas gana panaši į aminorūgštį karnitiną, nes taip pat dalyvauja į organizmą patekusių maistinių medžiagų pavertime energija.

ALC daug efektyviau nei įprastas karnitinas patenka į smegenis. To pasekoje, ALC daug geriau užtikrina smegenų ląstelių funkcionavimą nei įprastas karnitinas.

Riebalų degintojai. Karnitinas. Termogenikai. Svorio metimas.

Su metais, natūraliai smegenyse esančio ALC kiekis mažėja, todėl iškyla poreikis vartoti jo papildomai. Tiems, kam jau virš keturiasdešimties, ALC labiau tinkanti karnitino forma. Acetyl grupė, esanti ALC sudėtyje, dalyvauja neurotransmiterio acetylcholino sintezėje. Klinikiniai tyrimai įrodė, kad ALC pristabdo Alsheimerio ligos vystymasi ir pagerina atmintį.

ALC apsaugo nuo smegenų funkcijų pažeidimų esant dideliam stresui. ALC rekomenduojamas jaučiantiems nuovargį. Jis gerina senstančių smegenų veiklą. ALC taipogi apsaugo nervines ląsteles esant deguonies trūkumui smegenyse. Acetyl-L-Karnitinas visiškai saugus ir netoksiškas. Tik labai retais atvejais gali atsirasti odos pabėrimų arba gali padidėti apetitas. Kadangi tai grynesnė L-karnitino forma, jo reikia suvartoti mažiau, tačiau atitinkamai brangesnis produktas.

L-karnitino vartojimas L-karnitino papildus rekomenduojama vartojami ryte prieš pusryčius, esant tuščiam skrandžiui, taip dienos metu prieš pietus arba treniruotes. Nerekomenduojama L-karnitino papildus vartoti prieš naktį, nes paspartėjusi energijos gamyba gali trikdyti miegą.

Tyrimai parodė, kad L-karnitino papildai yra visiškai saugūs vartoti, net ilgalaikis didelių L-karnitino porcijų vartojimas nesukėlė jokių šalutinių simptomų. Kokios dydžio porcijos turėtų būti vartojamas, priklauso nuo poreikio: siekiant atsikratyti bereikalingo svorio bei sustiprinti imunitetą vartojama mg L-karnitino; esant kraujotakos sutrikimams, kepenų bei inkstų ligoms, ūmioms infekcijoms pakanka mg; profesionaliame sporte — mg, priklausimai nuo sporto rūšies, sportinio pasirengimo ir individualių organizmo savybių; dirbantiems sunkų fizinį ar riebalų degintojai ką nors daro, kariams, patiriantiems didelį stresą — mg.

Siekant maksimalių rezultatų, kaip ir bet kuris kitas papildas, taip ir L-karnitinas turi būti vartojamas kartu su gerai subalansuota mityba ir tinkama treniruočių programa. Prie L-karnitino nepriprantama, tačiau, kaip ir kitus papildus, taip ir jį rekomenduojama vartoti cikliškai.

L-karnitinas turėtų būti vartojamas  savaites, daroma dviejų savaičių pertrauka, po kurios L-karnitinas vėl gali būti vartojimas. Pertrauka reikalinga dėl paprastos priežasties — organizme egzistuoja dvi karnitino formos, D ir L, kurios kontroliuoja viena kitos aktyvumą.

Kam reikalingi riebalų degintojai?

Būtent L-karnitinui priskiriamos visos teigiamos savybės. L-karnitino vartojimas ilgiau nei 6 savaites gali iššaukti proporcingą D formos karnitino kiekio padidėjimą kraujyje, kas sumažins L-karnitino teikiamą naudą. Su kuo derinti L-karnitiną? Riebalų deginimas gali vykti dviem būdais: neutralaus riebalų skaidymas ir riebiųjų rūgščių, esančių kraujyje naikinimas.

L-karnitinas dirba antruoju principu, todėl L-karnitino kombinacija su termogeniniais papildais nėra gera, nes pastarieji pagrinde veikia per lipolizę — neutralaus riebalo skaidymą, padidindami laisvų riebiųjų rūgščių kiekį kraujyje.

Tuo tarpu L-karnitinas veikia priešingai, jis ar riebalų degintojai ką nors daro laisvųjų riebiųjų rūgščių kiekį kraujyje. Geriausia L-karnitiną derinti su tokiais pat lipotropikais, sustiprinančiais jo poveikį: cholinas, chromo pikolinatas, kambodžinė garcinija. Cholinas viena iš pagrindinių taip vadinamų lipotropinių medžiagų, blokuojančių arba mažinančių riebalų infiltraciją kepenyse.

Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z

Cholinas — panaši į vitaminą medžiaga. Randamas lecitino ir tulžies rūgščių sudėtyje. Cholinas paspartina riebalų metabolizmą, normalizuoja tulžies išsiskyrimą, tuo palengvindamas maisto pasisavinimą.

Piruvatas gamtoje randama medžiaga, kuri esant intensyvioms apkrovoms greitai pristato papildomą energiją organizmui. Jis suteikia tiek pat energijos kaip ir angliavandeniai, tačiau patenka į ląsteles be insulino pagalbos ir neturi neigiamos įtakos riebalų apykaitai, kas paprastai vyksta suvartojus didesnius kiekius angliavandenių. Piruvatas sąlygoja amoniako kiekio sumažėjimą raumenyse, kas leidžia padidinti aerobinį ištvermingumą.

Chromo pikolinatas sugeba padidinti ląstelės membranos pralaidumą, ko pasekoje L-karnitinas ir kiti lipotropikai lengviau patenka į mitochondrijas. Kambodžinė garcinija randama kelete augalų, ypač gausiai medžio Garcinia cambogia vaisiuose. Ši medžiaga nėra termogeninis agentas, tačiau įtakoja trigliceridų sintezę kepenyse, blokuodama citrat-lipazės fermentą.

Nuorodos kopijavimas

Kada citrat-lipazės aktyvumas prislopintas, gliukozės lygis plazmoje išlieka pakilęs ir to pasekoje blokuojamas apetitas. Kitos naudingos L-karnitino savybės Visos L-karnitino savybės jį daro nepamainomu pagalbininku gražaus kūno statyboje. Pagreitindamas riebiųjų rūgščių patekimą į ląsteles bei jų pavertimą į energiją, L-karnitinas perjungia organizmą į riebalų naudojimo energijai režimą netgi esant mišrioms aerobinėms-anaerobinėms apkrovoms.

Tai padeda taupyti raumeninį glikogeną, tokiu būdu apsaugant nuo raumenų masės praradimo deginant riebalus. Šio papildo dėka padidintas baltymo sintezės proceso aprūpinimas energija leidžia jį priskirti netik prie riebalus deginančių papildų, tačiau ir prie anabolizuojančių papildų grupės. Mitybos papildymas L-karnitinu: padidina organizmo ištvermingumą; pagerina energetinę organizmo būsena bei imunitetą; pristabdo aterosklerozės vystymasi ir šiektiek sumažina arterinį spaudimą esant hipertenzijai; mažina poodinių riebalų kiekį; sąlygoja greitesnį atsistatymą po krūvių, nes spartina medžiagų apykaitą ląstelėse, kurios metu vitaminai, mineralai ir kitos būtinos medžiagos sparčiau patenka į jas o iš jų sparčiau pašalinami toksinai.

Kodėl aš negaliu numesti svorio 60 metų

L-karnitinas turi aibę kitų savybių, kurios gali praversti, net jei jūsų tikslas nėra riebalų deginimas. Karnitinas ir širdis Karnitinas labai efektyvus širdies pagalbininkas, nes būtent širdis du trečdalius jai reikiamos energijos svorio metimo kontrolės punktai iš riebalų deginimo.

Širdis turi nuolat dirbti ir nuolat gauti energijos, todėl, sergantiems širdies-kraujotakos ligomis labai praverstų karnitinas.

Karnitinas ir kraujagyslės Karnitinas padeda sumažinti blogojo cholesterolio lygį bei trigliceridų perteklių.

deginti riebalų cukrų

Būtent šios medžiagos yra vienas iš pagrindinių įvairias kraujagyslių ligas sukeliančių faktorių. Karnitinas pristabdo aterosklerozės vystimąsi ir šiektiek sumažina arterinį spaudimą esant hipertenzijai. Ši liga iššaukia karnitino trūkumą organizme, kas ženkliai sumažina ląstelių aprūpinimą energija. AIDS simptomai — raumenų silpnumas, nuovargis, susilpnėjęs imunitetas — analogiški karnitino trūkumo simptomams. Todėl, sergantiems AIDS rekomenduojama vartoti karnitiną.

Naujausi įrašai

Karnitinas ir kepenų- inkstų nepakankamumas Natūraliai karnitinas išskiriamas kepenyse, inkstuose ir galvos smegenyse. Daugiausia jo išskiria kepenys. Sergantiems ūmiomis kepenų-inkstų ligomis, ypač sumažėja natūralus karnitino išskyrimas. Todėl, sergančiųjų kepenų-inkstų ligomis racione būtinas karnitinas.

Karnitinas ir infekcijos Įvairias ūmias infekcines ligas lydi intoksikacija ir temperatūros padidėjimas iki kritinių ribų. Tai sąlygoja labai sunkų vidaus organų darbą. Vienu laipsniu pakilusi temperatūra padidina širdies susitraukimų dažnį net dešimčia kartų per minutę. Širdžiai dirbant padidintomis apkrovomis būtina papildoma energija.

Galbūt jus domina