Ar praleidžiant svorį

ar praleidžiant svorį

O pavasarį, nusimetę šiltą paltą, liūdnai konstatuojame faktą — ir vėl priaugome svorio. Nereikėtų pradėti save dėl to graužti. Gydytojai pataria susitelkti ne į problemą, o į sprendimą — pradėkite lieknėti tiesiog šiandien.

Efektyvus svorio (antsvorio) metimas

Deja, jei tai būtų taip paprasta Neišmanant žmogaus fiziologijos, biocheminių procesų, vykstančių oganizme, galų gale, netgi psichologijos pagrindų, svorio mažinimas, o vėliau ir jo palaikymas, tampa neįveikiama užduotimi, o bandymai ne retai turi ir neigiamą poveikį sveikatai.

Nei viena dieta nepadės sureguliuoti Jūsų svorio visam gyvenimui. Reikėtų nepamiršti, kad kalorijų kiekis turi būti apskaičiuojamas kiekvienam individualiai. Laikantis dietų, kalorijų kiekis dažniausiai būna per mažas, dėl to lėtėja medžiagų apykaita, o nustojus laikytis dietos svoris sugrįžta ir dažnai su kaupu. Be to, daugelio dietų metu maistas būna nesubalansuotas, dažnai tenka atsisakyti daugelio produktų, todėl organizmas negauna visų reikalingų medžiagų, o kai kurių gauna netgi per daug, kaip pavyzdžiui, laikantis baltymais praturtintų dietų.

Ar tiesa, kad soliariumai padeda mesti svorį?

Ką jau kalbėti apie patiriamą stresą, nuotaikos nebuvimą, energijos stoką, o vėliau apie slenkančius plaukus, lūžinėjančius nagus bei suvytusią odą — vaizdas veidrodyje, kaip buvo tikėtasi, visai nedžiugina.

Laikantis griežtų dietų, svoris krenta gan ar praleidžiant svorį, bet neapsirikite — tirpsta ne riebaliukai, netenkate Jums taip reikalingos liesosios masės. Prisiminkite — greičiau nei 3 — 4 kg riebalinio audinio per mėnesį neįmanoma netekti.

ar praleidžiant svorį

Su liesąja kūno mase mažėja ir skysčių kiekis organizme, o tai ir vėl gi lėtina medžiagų apykaitą. Moterys turėtų nepamiršti, kad dėl per didelio riebalų kiekio netekimo gali sutrikti ir menstruacijų ciklas, kas gali įtakoti nevaisingumą. Kiekvieną kartą sveriantis patiriamas stresas.

ar praleidžiant svorį

Nors to streso Jūs galbūt nepastebite, jis veikia hormoninę sistemą ir taip vėlgi lėtina medžiagų apykaitą, be to, neretai mažėja ir motyvacija.

Dažnas nesusimąsto, kad svoris dienos bėgyje gali svyruoti net iki 2 kilogramų, moterims ciklo metu svoris taip pat kinta. Be to, svarbu svertis tuo pačiu metu. Objektyvesnius apčiuopiamus pokyčius pajusite sverdamiesi maždaug kas savaitę, geriausia ryte nevalgius ir negėrus.

Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Jei keisdami mitybą pradėjote sportuoti, nenustebkite, jei svarstyklių rodyklė kiek pakils. Tai įvyksta todėl, kad pradėjus sportuoti, liesosios masės staiga padaugėja, o pastaroji, kaip žinia yra kelis kartus sunkesnė už riebalinį audinį, todėl riebaliukų mažėjimas ne taip greitai pastebimas. Tokiu atveju moterys išsigąsta, kad svoris dar padidėjo, tad meta ir laikytis dietos ir sportuoti.

Kad taip neįvyktų, pradėję sportuoti, išsimatuokite su metru kūno apimtis, ir vėliau kas 2 — 4 savaites tai kartokite — tai bus objektyviausi ir labiausiai motyvuojantys skaičiai.

Kas vyksta organizme praleidus kurį nors valgymą

Jei yra galimybė, neblogai būtų kartus per mėnesį pasekti ir kūno masės analizatoriaus matmenis. Daugelis mano geriantys pakankamai skysčių, nes į suvartojamų kiekį įtraukia ir kavą bei arbatą ar net kofeino turinčius saldintus gaiviuosius gėrimus.

Bet nepagalvoja, kad jie veikia atvirkščiai — šalina skysčius iš organizmo, todėl jais piktnaudžiaujant, vandens reikia gerti papildomai. Apsisprendus lieknėti, labai svarbu yra apsilankyti pas patyrusį gydytoją dietologą, kuris, įvertinęs Jūsų kūno masės sudėtį nustatoma su kūno masės analizatoriumi konsultacijos metu ir atlikęs reikalingus sveikatos tyrimus ir pateiks mitybos rekomendacijas.

Mitybos korekcijai profesionalūs gydytojai dietologai ar praleidžiant svorį taiko kognityvinę elgesio terapiją, sudarinėja individualius mitybos planus, kurių nesunku ir paprasta laikytis, nejaučiamas alkis, o svarbiausia — į mitybos planą yra įtraukiami Jūsų mėgstami ir įvairūs produktai.

Ar Tu turėtum praleisti pusryčius?

Be to jaučiamės sotesni, todėl nekyla noras persivalgyti vakare. Reikalinga žinoti, kad laikantis populiarių baltyminių dietų bei vartojant baltyminius papildus, galimos labai liūdnos pasekmės, nes baltymų perteklius gali negrįžtamai pažeisti inkstus. Tai turi būti pagrindinis tikslas. Labai dažnai daug dalykų padarome ne sąmoningai sau norėdami pakenkti, o dėl nežinojimo.

Kartais gal nežinome, kad sergame kokia klastinga liga, nes ne visi gerai pažįstame savo organizmą, taip pat neturime visų reikalingų maisto parinkimo ir derinimo žinių bei įgūdžių. Prieš pradėdami lieknėti, turime bent minimaliai išsitirti sveikatą.

Todėl, apsisprendus lieknėti, patartina rinktis dideles klinikas, turinčias komandą specialistų, kurie žinodami ir įvertindami mūsų sveikatos būklę, sudarys saugią lieknėjimo programą.

Laikomės dietos: didžiausios lieknėjančių klaidos

Turintys didelį antsvorį ar sveikatos problemų turėtų konsultuotis ne tik su dietologu, bet ir su kitais gydytojais. Gydytojos dietologės Lauros Romeraitės teigimu, būna atvejų, kai žmogui svoris auga, nes jis serga kokia klastinga liga, bet to nežino.

ar praleidžiant svorį

Būna atvejų, kai žmogus turi kardiologinių arba endokrinologinių problemų, todėl jis negali sportuoti taip, kaip jam pačiam to norėtųsi — tokiam pacientui būtina sudaryti specialią mankštų programą salėje ir vandenyje ir ar praleidžiant svorį mankštos yra atliekamos gydymo įstaigoje su specialisto priežiūra.

Kartais pacientui nepakanka valios valgyti mažesnėmis porcijomis.

ar praleidžiant svorį

Tuomet gali prireikti ir psichologo patarimų. Be to, lieknėjimas neapsiriboja vien mityba ir sportu. Taip pat yra reikalinga atlikti specialias kūno priežiūros procedūras šalčio lipolizę, vakuuminį masažą, 10 dienų riebalų deginimas, kūno įvyniojimus ir pan.

Nuorodos kopijavimas Laikomės dietos: didžiausios lieknėjančių klaidos Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Galbūt jus domina