Ar numesite svorio, kai sergate?

12 netikėtų priežasčių, kodėl negalite numesti net kilogramo

Nuorodos kopijavimas

Autorius: Žmonės. Arbūzai turi daug virškinimą skatinančios ląstelienos ir mangano, kuris padeda greičiau deginti riebalus. O juose esantys sveikieji angliavandeniai ir fruktozė malšina saldumynų norą, magnis gerina nuotaiką bei teikia energijos.

Arbūzai nekaloringi: g — tik 32 kcal. Jei kartą per savaitę darysite arbūzų iškrovos dieną, išvalysite organizmą ir pašalinsite druskų perteklių, inkstuose nesusidarys akmenų.

Kas yra daktaras Kovalkovas

Arbūzai puikiai malšina troškulį, šalina skysčių perteklių ir yra nekaloringi, todėl ypač tinka dietinei mitybai. Tiesa, valgant gausiai arbūzų, su šlapimu netenkama ir daug mineralinių druskų kalio ir magniotad laikantis arbūzų dietos, minėtų mineralų reikėtų vartoti papildomai. Arbūzuose gausu pektinų, kurie greitina virškinimą ir šalina iš organizmo nuodingąsias medžiagas. Anot mitybos specialistų. Arbūzuose esanti folio rūgštis kartu su vitaminu C — puiki profilaktikos priemonė nuo sklerozės.

Kovalkovo maitinimo sistemos pranašumai

Šių vaisių patartina valgyti, jei yra padidėjęs cholesterolio kiekis kraujyje, sergate mažakraujyste, turite polinkį į tulžies pūslės ir šlapimtakių akmenligę. Ypač gerai arbūzų valgyti, jei organizmas linkęs kaupti skysčius, per karščius, jei tinsta kojos, brinksta paakiai ir audiniai dėl inkstų, širdies ir kraujagyslių ligų.

Fotolia nuotr. Kaip laikytis dietos?

Arbūzų dieta: net tik padeda lengvai numesti svorio, bet ir išvalo organizmą

Pirma diena. Jokio kito maisto nevalgykite. Galite gerti negazuotą mineralinį vandenį ir nesaldintą žolelių arbatą žaliąją, žemuogių erškėtuogių ir pan.

kaip numesti svorio taip lengva sveiko svorio metimas per dvi savaites

Antra diena. Arbūzų porciją padidinkite dar 60 g.

3 kg svorio per 1 savaitę prarasti neapykantą, o ne svorį

Jei nekamuos pilvo pūtimas, sunkumo jausmas ar kiti negalavimai, dietą ar numesite svorio. Trečia diena.

kada prasideda riebalų nuostoliai kaip prarasti kūno riebalus ir celiulitą

Į valgiaraštį įtraukite ir kitų produktų: šiek tiek daržovių troškinio, grikių košės ar liesų pieno produktų. Tuščiu skrandžiu išgerkite stiklinę vandens su citrinų sultimis. Ar numesite svorio straipsniai.

KAIP NUMESTI SVORIO - VLOG№4

Galbūt jus domina