Ar mažas intensyvumas sudegina daugiau riebalų?, Riebalų deginimas: balansas tarp krūvio ir intensyvumo - DELFI Gyvenimas

8 mitai apie kalorijų deginimą

Ar riebalų deginimo zona tikrai išdegina riebalus greičiau?

ar mažas intensyvumas sudegina daugiau riebalų?

Priežastis paprasta. Riebalai yra lėtai deginantys degalai, kuriuos reikia deguoniui paversti į naudingą energiją, todėl puikiai tinka ilgam, pastoviam, lėtu fiziniu krūviu, kaip antai pakartotinis pakėlimas ar dviratis toli.

ar mažas intensyvumas sudegina daugiau riebalų?

Dauguma žmonių turi pakankamai laikomų kūno riebalų, kad dega mažo aktyvumo dienas ir dienas, be energijos išeikvojimo, bet jei norite greitai eiti, dirbti viską ar sudeginti daugumą kalorijų per minutę, turite pasikliauti greito degimo angliavandenių glikogeno energijai. Riebalų konvertavimas į degalus užtrunka ilgiau ir reikalauja daug deguonies. Griežčiausiai tai vadinama aerobiniu metabolizmu.

ar mažas intensyvumas sudegina daugiau riebalų?

Kita vertus, aukšto intensyvumo mokymasis HIT dažniausiai naudojamas anaerobiniam metabolizmui arba glikolizei, kad būtų greitai paversta saugoma glikogeno energija pratimui. Šis procesas gali atsitikti, kai deguonis yra beveik be deguonies.

  • Tikra kalorijų deginimo krosnis, kurią verta prisiminti - DELFI
  • Tiesa apie "riebalų deginimo zoną"
  • Štai ką šiuo klausimu išties sako mokslas.
  • 8 mitai apie kalorijų deginimą | 123nuoma.lt
  • Norint to pasiekti ji reguliariai atlieka 60 minučių trukmės mažo intensyvumo ištvermės kardio treniruotes ant steperio.
  • SVORIO METIMAS. MITAI IR REALYBĖ

Anaerobinio metabolizmo trūkumas yra tai, kad jo kiekis yra ribotas, o kai išeina iš laikomo glikogeno, paprastai maždaug po dviejų valandų žymės, turėsite sulėtinti ir pradėti naudoti aerobinį metabolizmą arba užpildyti glikogeno atsargas lengva suskaidyti angliavandenius. Norėdami dar labiau apsunkinti riebalų deginimo zonos teoriją, jums reikia pripažinti, kad, kai mes naudojame, mes naudojame energijos sistemų derinį visą treniruotę. Sportininkai retai reaguoja tik į aerobinę ar anaerobinę zoną.

Kad talija būtų gražesnė, reikia daryti šoninius pasilenkimus. A, jūs rimtai čia???

Dabar į realų klausimą. Jei jūsų tikslas yra svorio mažėjimas, o kalorijų deginimas yra tai, kaip jūs bandote numesti svorį, geriau sportuoti intensyviau kartus per savaitę ir sudeginti daugiau kalorijų iš riebalų ir saugomų glikogenų. Nors tiesa, kad mažo intensyvumo "riebalų deginimo zonoje" riebalų kalorijų procentas yra didesnis, vis tiek degina ar mažas intensyvumas sudegina daugiau riebalų?

kalorijų ir daugiau kalorijų iš riebalų, esant didesniam intensyvumui. Kalorijos, sudegintos riebalų deginimo zonoje Vis dar nėra įsitikinęs, kad riebalų deginimo zona tikrai neuždega daugiau riebalų?

ar mažas intensyvumas sudegina daugiau riebalų?

Padarykime matematiką. Toliau pateiktoje diagramoje pateikiama informacija apie riebalų kalorijas, kurias išleido svarų moterys tipinės pratybos metu.

Kaip ir bet koks kitas judėjimas ar aktyvi veikla, dviračio pedalų mynimas degina kalorijas. Tinkamai minant - degina kaip krosnis ir tirpdo riebalus. Jei treniruotė intensyvesnė, per tą patį laiką galima sudeginti kilokalorijų. Na o profesionalūs plento dviratininkai per vieną varžybų etapą sudegina iki kilokalorijų. Sveikatingumo klausimais konsultuojantis specialistas pataria, kad norintys sudeginti kuo daugiau kalorijų turėtų minti intensyviau, o ketinantys deginti riebalus - šiek tiek lėčiau, bet ilgesnį laiko tarpą.

Šiame pavyzdyje moteris degina daugiau kalorijų ir daugiau riebalų kalorijų didesniu intensyvumu. Kalorijos, sudegintos žemu ir dideliu intensyvumu Mažas intensyvumas.

Galbūt jus domina