Ar galima numesti svorio sulaukus 50 metų?.

ar galima numesti svorio sulaukus 50 metų?

Kaip kovoti su svoriu, kai tau per 40 metų? Moteris Parengė Kristina Karnickaitė Alfa.

Jums gali patikti

Taigi, tik pagalvok, kas tavęs laukia po metų kitų! Kai buvai dvidešimties ar trisdešimties metų amžiaus, prarasti svorio buvo ne taip ir sunku. Tereikėjo valgyti kiek mažiau, o sportuoti daugiau. Tačiau kai sukanka keturiasdešimt, viskas pasikeičia.

Žmonės arba mano, kad tu laukiesi, arba galvoja, kad tu visiškai nesirūpini savimi, nors tu net nepakeitei mitybos ir taip pat stengiesi valgyti nedaug ir sveikai. Taigi, kur šuo pakastas?

  1. Kokiame amžiuje jau galime tikėtis prasidedančios menopauzės ir kokie pagrindiniai veiksniai tai nulemia?
  2. Pagyvenusių žmonių mityba - Sveikas Žmogus

Kaip teigė daktarė Pamela Peeke, atšventus keturiasdešimtmetį, pirmas dalykas, apie kurį reikia pagalvoti, tai naujas mitybos planas.

Parastai moterys, sulaukusios tokio amžiaus jau moka gaminti sveikai ir skaniai visai savo šeimai, jos būna pagimdžiusios kelis vaikus ir dėl įtemto gyvenimo grafiko nespėja kaip reikiant pasirūpinti savo grožiu. Tikriausiai kiekviena yra išbandžiusi net griežčiausias dietas ir pastebėjo, kad tai, kas anksčiau padėdavo atsikratyti kilogramų, dabar nebeveikia. Pasak daktarės Peeke, taip yra dėl to, kad bėgant metams kūno pajėgumas mesti svorį mažėja.

Kūnas atsikrato vis mažiau kalorijų, jų deginimo greitis mažėja, žmogaus raumenys traukiasi, jėgų stinga, aktyvumas taip pat krenta.

Kaip kovoti su svoriu, kai tau per 40 metų?

Daktarė primena, kad atsikratyti svorio vis tiek įmanoma, tačiau reikalingos kur kas didesnės pastangos. Pirmiausia, lėtėja medžiagų apykaita, taigi, tenka ne tik skirti jėgų sportui, tačiau ir visais įmanomais būdais greitinti apykaitą.

ar galima numesti svorio sulaukus 50 metų?

Maža to, būtina išsiaiškinti, kiek kalorijų reikalauja kasdienė veikla. Juk papildomos kalorijos akimirksniu virsta riebaliniu sluoksniu. To pasiekti nebuvo lengva, tačiau buvau kantri. Peeke teigė, kad nuo keturiasdešimties moterys privalo atsakingai mąstyti apie savo ateitį ar galima numesti svorio sulaukus 50 metų?

Mityba pagal amžių

keisti ne tik mitybą, tačiau ir gyvenimo būdą. Pasak jos, po keturiasdešimtojo gimtadienio, keičiasi moters hormonų pusiausvyra, kūno struktūra, nuotaikos, lipido, odos ir plaukų būklė. Visi šie pasikeitimai organizmą ruošia senatvei. Taigi, moteris turi suprasti, kad ne tik maistą, tačiau ir grožio priemones teks keisti.

Keturiasdešimtmečių medžiagų apykaita yra vidutiniškai dešimčia procentų lėtesnė nei dvidešimtmečių.

Kai kurių moterų medžiagų apykaita, kinta iškart po nėštumo.

Apie nereikalingus kilogramus – ne tik moterims

Taip pat metams bėgant, netenkama raumenų masės, taigi, reikia pasistengti, norint raumenis sustiprinti ir neleisti riebalams užimti raumenų vietos. Kuo mažesnė raumenų masė, tuo mažiau kalorijų gali sudeginti kūnas. Jei ir toliau bus suvartojamas toks pat kalorijų kiekis, svoris augs kiekvieną dieną.

Ar galima numesti svorio nesportuojant

Papildomas svoris tikėtina kaupsis ant juosmens. Tai — ne tik neestetiška, tačiau ir pavojinga sveikatai. Gali padidėti kraujo spaudimas, gresia širdies ir kraujagyslių ligos, didėja rizika susirgti diabetu ir vėžiu. Taigi, jei manai, kad, norint suliesėti po keturiasdešimties, pakaks tik dar labiau sumažinti porcijas — klysti. Badavimas ir maisto medžiagų stygius tik dar labiau lėtina medžiagų apykaitą.

Šią patarlę žino daugelis. Viskas prasideda nuo tavo mąstymo. Juk jei tau keturiasdešimt, turi elgtis ir atrodyti tarsi tau būtų keturiasdešimt, o ne dvidešimt, tiesa. Kiekviena moteris, kuri nori aplenkti laiką, turi kažkokių neišsakytų lūkesčių, psichologinių problemų. Jei suvoksi, kad keturiasdešimties gražiai ir seksualiai atrodysi, jei būsi sveika ir moteriška, tuomet nepersistengsi lieknėdama.

Valdyk save Moterys, kurioms per keturiasdešimt, sunkiai pasisavina kaloringą maistą, tuomet ir sveikata nedžiugina. Svarbiausia, vengti valgymo vakarais ir vėlai po pietų. Reiktų didžiausią maisto dalį suvartoti iki trijų valandų dienos.

Svarbu susidoroti su stresu, vengti emocinio valgymo ir nelepinti savęs kaloringais patiekalais. Jei žinai, kad tavęs laukia sunkūs išbandymai, susiplanuok dieną ir valgymo planą iš ryto.

Stenkis jo laikytis. Porcijos Moterys po keturiasdešimties, norėdamos atsikratyti svorio, turėtų pirmiausia mažinti maisto porcijas. Tai lengviau bus padaryti, jei įsigysi naujas lėkšteles ir puodelius. Tuomet į lėkštę ar dubenį įsidėsi mažiau maisto.

Kalorijas skaičiuoti — nemenkas išbandymas, naudoti mažesnius indus — patogu ir nesudėtinga. Sportuok Brandžios moters sporto režimas turi būti kur kas aktyvesnis, nei jaunos moters.

ar galima numesti svorio sulaukus 50 metų?

Penkis ar šešis kartus per savaitę reiktų sportuoti sporto klube po 45 minutes. Pusvalandis jėgos pratimų, turėtų tapti rutina du kartus per savaitę.

Kilok sunkumus, vaikščiok, sportuok, tiek ryte, tiek dieną, tiek vakare. Jei neturi galimybės pabėgti į sporto salę, vaikščiok dienos metu, kuo daugiau laiko, praleisk judėdama. Keisk gyvenimo būdą Jei nepasiseka numesti svorio per pirmus mėnesius ar net pusmetį, nepulk į paniką.

Tu tikrai ne riebalų nuostolių kanbera. Laikykis dietos ir sportuok metus, kitus.

ar galima numesti svorio sulaukus 50 metų?

Gyvenk sveikai, niekada nenuleisk rankų. Tikrai jausiesi verta dėmesio ir puikios ateities.

ar galima numesti svorio sulaukus 50 metų?

Galbūt jus domina