65 ir reikia numesti svorio, Dietologė atsako: sveriu 50 kg, norėčiau sverti 40 kg | 123nuoma.lt

Klausimai gydytojai dietologei | 123nuoma.lt
  1. By Lithuanian Dec 24, Numesti svorio gali būti kova, ypač jei jūs darote ją teisę.
  2. Svorio metimo stovyklos karnatakoje
  3. Vyriškas modelis numesti svorio
  4. Prarasti riebalai visur
  5. Hayley Westoby © Instagram nuotr.

Kaip nepersivalgyti? Būna, kad tris dienas suvartoju po kalorijų, vėliau prisivalgau iki soties ir tada kankina savigrauža. Rugpjūtį svėriau 50 kg, dabar jau 55 kg. Ūgis — cm, — Aistė. Tikiuosi, turėjai omeny kcal, o ne kcal?

65 ir reikia numesti svorio

Tokios energinės vertės gali būti užkandis, bet ne dienos kaloražas. Persivalgymo išvengsi tik reguliariai valgydama.

Vyrų nuomonė. Ar gražaus moters kūno turi būti daug? Autorius: Žmonės.

Ar gerai elgsiuosi, jei nuo 18 valandos nevalgysiu? Keletą kartų bandžiau — tikrai jaučiausi lengvesnė.

65 greitai būdų, kaip numesti svorio kad faktiškai dirba...

Auginu vaiką, tad streso, lakstymo, namų ruošos darbų netrūksta. Pusryčių nevalgau, pietus — apie 15 val. Nuo 18 val. Mano ūgis — cm, svoris — 70 kg. Patarkite, ką daryti, kad jis būtų kg — Asta. Vaikas, buitis atima daug laiko, tačiau privalai jo rasti ir sau. Pabandyk reguliariai maitintis bent savaitę: valgyk pusryčius, pietus, vakarienę. Nebūtina ruošti pagal sudėtingus receptus.

Galima visai skaniai ir greitai ko nors išsivirti. Dar lengviau, jei vaikas jau valgo tokį pat maistą, kaip ir tu. Jei eini ilsėtis 21 val. Bet jei vėliau, vakarienė gali būti ir po 18 val. Atmink: pavalgyti reikia likus trims valandoms iki miego.

Esu tvirtai pasiryžusi pakeisti figūrą, nes po gimdymo priaugau 5 kg. Labai norėčiau jų atsikratyti, nes reikia vos ne dviem dydžiais didesnių drabužių.

riebalu deginimo treniruote

Aišku, vaiką augindama galėčiau sportuoti, bet ne visada laiko lieka, nes vaikas labai irzlus, tad lieka kokia nors dieta, kad numesčiau nereikalingą svorį. Mano ūgis — cm, o svoris — 85 kg, — Renata.

Pagalvok apie galimybę atvykti individualios konsultacijos. Tavo atveju virtualūs patarimai neduos norimų rezultatų. Esu 50 metų, ūgis —svoris — 63—64 kg. Labai norėčiau sverti 59—60 kg. Kokios mitybos turėčiau laikytis? Valgau neriebiai, saikingai, 65 ir reikia numesti svorio dažniausiai atsisakau, — Rūta. Lengvos vakarienės nereikėtų atsisakyti. Siūlyčiau pamėginti sportuoti.

Mano ūgis — cm, svoris — 59—62 kg. Jau 2 mėnesius sportuoju ir mažiau valgau, tačiau svoris nekrinta ir labai svyruoja. Ką dar turėčiau daryti, kad jis mažėtų? Svorio svyravimas — normalus reiškinys. Tikslinga būtų atlikti kūno sudėties analizę, išaiškinti riebalinio audinio ir raumenų santykį.

Sveiki, esu cm, sveriu 65—67 kg. Sportuoju 4—5 kartus per savaitę, sveikai maitinuosi, tačiau svoris vis tiek nenori kristi.

Jums gali patikti

Ką patartumėte? Normalu, kad svoris nenori kristi, nes esi pasiekusi žemiausią normalaus svorio ribą. Tolesnis liesėjimas skatintų mitybos nepakankamumą.

Esu nėščia. Gal galėtumėte rekomenduoti dietą šiuo laikotarpiu?

65 ir reikia numesti svorio

Esu apkūni ir bijau priaugti dvigubai svorio, — Diana. Kad galėčiau ką nors pasiūlyti, turiu įvertinti tavo svorio pokyčius, nėštumo laikotarpį, maitinimosi įpročius ir kt. Geriausia būtų atvykti į konsultaciją. Mano ūgis — apie cm, svoris — 85—87 kg: nei pirmyn, nei atgal.

65 ir reikia numesti svorio

Vaikštau palyginus daug, patiriu nemažai streso. Kojos ir užpakalis standūs. Jaučiuosi stambi, pilvas visiškai nemažėja. Nežinau, ką daryti Reikia aiškintis antsvorio priežastis: analizuoti mitybos įpročius, maisto pasirinkimą. Turiu žinoti daugiau ir apie fizinį krūvį pvz. Pradėk nuo bendrų sveikos mitybos principų. Sveiki, mano ūgis — cm, sveriu 66 kg, tačiau norėčiau sverti apie 60 kg. Stengiuosi valgyti kuo mažiau saldumynų, nes jaučiu tam silpnybę.

Ką man daryti toliau?

Gydytojų nuomonė: kokie geriausi būdai mesti svorį po menopauzės

Šaunuolė, kad riboji saldumynus! Bet nežinodama, ką darai ne taip, negaliu suteikti konkrečių nurodymų. Mano ūgis — cm, svoris — 50 kg. Norėčiau sverti 40 kg, — Elena. Nežinau tokio gydytojo ar įstaigos, kur galėtų padėti tau pasiekti tokį svorį. Jei svertum norimus 40 kg, tavęs lauktų liūdna pabaiga. Greičiau kreipkis į Valgymo sutrikimų centrą.

Sveiki, man 16 metų, ūgis — cm, svoris — 80 kg. Norėčiau svorį sumažinti iki 67 kg. Prieš porą metų pavyko atsikratyti 15 kg. Džiaugiuosi, kad jie negrįžo. Kaip patartumėte sulieknėti? Tiesa, sportuoju 3 kartus per savaitę, stengiuosi taisyklingai maitintis, tačiau svoris nekinta, — Akvilė.

Svarbiausia, kad kilogramai neaugtų. Jeigu maitiniesi tinkamai, svoris susireguliuos. Sveriu 56 kg, ūgis — cm, man 21 metai. Kokia mityba tiktų labiausiai? Ir kaip save priversti valgyti rytais? Darbas įtemptas nuo ryto iki vakaro. Pietauju 14 val. Grįžusi iš darbo pavalgau riebalų deginimo stebuklo gėrimas val.

Noriu subalansuoti mitybą ir numesti svorio, bet kaip tai padaryti, jei nėra laiko nei sportuoti, nei taisyklingai maitintis? Įvertinus tavo duomenis, atrodo, kad svorio mesti nereikia, nes kūno masės indeksas yra normalus 22,4. Kad toliau nekiltų svorio bei sveikatos problemų, rekomenduoju koreguoti mitybą. Pabandyk tiesiog prisiversti iš 65 ir reikia numesti svorio ką nors užkąsti. Labai vėlai vakarieniauji ir jei iškart eini miegoti, virškinamasis traktas, užuot ilsėjęsis, visą naktį dirba.

Tad normalu, kad iš ryto jis sujok dėl svorio lieknėjimas 24 ir nenori dirbti, t. Naktį turi vykti fiziologinis badavimas. O kai valgoma vėlai vakare, gliukozės kiekis nuolat aukštas, tad ir nespėji išalksti iki ryto.

Norėčiau sureguliuoti mitybą ir atsikratyti kelių kilogramų, bet nežinau, kaip pradėti. Mano ūgis — cm, o svoris — 65—67 kg. Kadaise svėriau 60 kg, norėčiau ir vėl tiek sverti, bet, žinoma, nekenkdama sveikatai. Ačiū už atsakymą, — Monika. Deja, ko nors konkretaus negaliu pasiūlyti, nes trūksta duomenų apie tavo amžių. Mano svoris — 52,9 kg, ūgis — cm. Svoris lyg ir normalus, tačiau pilvukas taip neatrodo, be to, kompleksuoju dėl kojų. Nenoriu, kad kiltų kokių nors valgymo sutrikimų, tačiau kūno linijos manęs netenkina, prarandu pasitikėjimą savimi, jokie drabužiai netinka.

Nuo pavasario bėgioju, vasarą kiekvieną rytą mankštinausi, stengiausi reguliuoti mitybą. Rezultatai buvo matomi. Tačiau atėjus rudeniui laiko bėgioti sumažėjo, o dėl gyvenimo būdo neišeina sureguliuoti mitybos: būna, ko nors greitai užkandu, o pavalgyti taip ir neatsiranda laiko. Kaip atsikratyti t9s svorio metimas nebadaujant?

Pilvo dydį galima kontroliuoti fiziniais pratimais ir mityba. Stenkis nepraleisti valgymų, neišalkti. Vienas iš dienos patiekalų turi būti šiltas, geriausia — ką tik paruoštas. Valgyk lėtai, gerai kramtyk. Stenkis valgyti ramioje aplinkoje. O svarbiausia — mylėk savo kūną, neieškok netobulybių, nes tavo svoris idealus. Sveriu 62 kg, ūgis — cm. Atrodytų, viskas gerai, tačiau mano svoris kaupiasi ties talija ir šlaunimis.

Anksčiau sverdavau 54 kg, svoris buvo gražiai pasiskirstęs, bet dabar niekaip 65 ir reikia numesti svorio numesti priaugtų kilogramų, taip pat jau atsiranda strijų. Ką daryti?

65 ir reikia numesti svorio

Nes pati sau tokia nepatinku, dėl to atsirado nepasitikėjimas savimi. Nesu sportuojanti, tad pasikliaunu mityba ir nebežinau, kaip sau padėti. Kaip numesti priaugtus kilogramus, kad jie nebegrįžtų? Galėčiau tau padėti, jei nors kiek žinočiau apie tavo maitinimosi įpročius.

Pirmiausia pabandyk vadovautis sveikos mitybos piramide.

Galbūt jus domina