30 svarų svorio metimas, geriausias

Emocinis valgymas – kas tai?

Ar tai reiškia, kad reikės valgyti tik termiškai neapdorotus produktus? Jokių gyvūninės kilmės produktų? Ar man nebus leista apskritai nieko valgyti, tik gerti daržovių sultis ir vandenį su citrina?

Jokiu būdu, tikina shape.

  • Kaip apie nusprendžiant kartu su sveikos mitybos įpročius paremti nustatant tikslus svorio išvykimo?
  • Emocinis valgymas — kas tai?

Visų pirma, net ir pačių griežčiausių dietų laikomasi tik laikinai. Jos skirtos sutvarkyti mitybos režimą, produktų pasirinkimą ar net sveikatą. Vis dėlto, laikantis šios dietos galima bus patenkinti ir saldaus ar pikantiško maisto potraukį.

Kitaip tariant, susireguliuosite mitybą, bet didelių apribojimų nejausite. Šiame pasaulyje tobulų dalykų nebūna — nėra nei tobulų kūnų, nei tobulo darbo, nei tobulo gyvenimo — tad kodėl manome, kad turėtų egzistuoti kažkokia tobula dieta?

Nuorodos kopijavimas

Didelė tikimybė, kad išbandę šį iššūkį, jūs suprasite, kad galite pasiekti bet kurį užsibrėžtą tikslą — sulieknėti, sustiprėti, geriau jaustis. Štai nuo ko reikėtų pradėti.

Visų pirma, susipažinkite su švarios mitybos taisyklėmis. Svarbiausias tikslas yra valgyti daugiau neapdoroto maisto ir kuo mažiau greitojo, apdoroto maisto. Tai reiškia, jokio maisto iš šaldiklio — vien tik švieži produktai.

Rusas Chabibas Nurmagomedovas per savo karjerą mišriuose kovos menuose MMA ne kartą turėjo problemų, bandydamas numesti svorį iki lengvo svorio kategorijos ribos — svarų apie 70,3 kg. Ruso problemos viso pasaulio žiniasklaidos dėmesį pritraukė šių metų kovo 4 d.

Kiekvienai dienai numatyti lengvai suprantami patarimai — pavyzdžiui, ko reikėtų visiškai atsisakyti, kaip pasigaminti sveikesnius, šviežius patiekalus. Taip pat vieną dieną per savaitę bus galima atsipalaiduoti labiau bet ne visiškai ir šiek tiek pamaištauti.

FREE Home Workout To Build Muscle (No Equipment)

Taigi, siūlome apsilankyti parduotuvėje ir susipirkti produktus, kurių jums reikės ateinančioms iai dienų. Pateiksime pavyzdžių, kokius patiekalus ir užkandžius galite pasigaminti, kad jaustumėtės puikiai, gerai miegotumėte, kad oda taptų skaistesnė, nepūstų pilvo, o kūnas ir protas pasiruoštų geriausiems metams jūsų gyvenime.

Susitvarkykite šaldytuvą ir spinteles ©  Shutterstock Pirmas žingsnis siekiant praktiškai bet kokio tikslo yra atsikratyti visko, kas blaško, ir kas trukdo siekti užsibrėžto tikslo. Kalbant apie švarios mitybos dietą, visų pirma reikia apsišvarinti — išvalyti šaldytuvą ir maisto podėlį ar spinteles. Atsikratykite šaldytų buritų ir perdirbtų pusfabrikačių su sūriu. Taip pat zefyrų ir karamelinių spragėsių. Net geležinės valios žmogus gali susvyruoti, po ilgos darbo dienos grįžęs namo ir šaldytuve radęs visą šitą gėrį.

Ištuštėjusį šaldytuvą užpildykite sveikais, neapdorotais, bet apetitą žadinančiais produktais. Nusistatykite dabartinius ir tolesnius tikslus Tikslų nusistatymas padeda išsiaiškinti priežastis, kodėl apskritai norite jų siekti.

Svarai į Kilogramai lentelė

Kodėl norite švariai maitintis? Ar per pastaruosius metus priaugote svorio? O gal gavote naują darbą ir stresą malšinate maistu? O gal visada jaučiatės pervargę? Gal daug sportuojate ir trūksta jėgų?

numesti svorio jokio deserto riebalų deginimo priemonė tagalog

Beje, pasak ekspertų, tokia strategija, kai matome visą paveikslą ir nepametame galutinio paskirties taško iš akių, gali padėti pasiekti bet kokio užsibrėžto tikslo. Susiplanuokite valgiaraštį Ar imtumėtės kelti sunkiausią svarmenį, visų pirma neapšilę? Ko gero ne.

mėnesinis kalendorinis svorio metimas cukraus žemės svorio netekimas

Tokio paties požiūrio reikalauja ir dietos. Pradėkite nuo valgiaraščio ir pirkinių sąrašo. Susiplanuokite, ką valgysite pusryčiams, pietums ir vakarienei, taip pat, kokius švarius ir sveikus užkandžius valgysite tarp valgių, nepamirškite ir sveiko deserto. Daugiau spalvų Atėjo laikas didesnei vaisių ir daržovių įvairovei. Nors įprastų spalvų ir rūšių vaisiai ir daržovės patenkina maistinių medžiagų ir skonių bei įvairovės poreikį, vis dėlto paragaukite kitokių nei įprasta spalvų daržovių — jose dar daugiau maistinių medžiagų.

Pavyzdžiui, paragaukite violetinių morkų — galbūt jos taps nauju mėgstamiausiu jūsų patiekalu.

svorio metimo rutuliukai numesti svorio, kai įsimyli

Pasiruoškite užkandžių Valgiaraštis yra geras dalykas, bet kai ketvirtą valandą popiet užeina nenumaldomas noras suvalgyti sausainį su šokoladiniu riešutų kremu neapsimeskite, kad niekada taip nenusidėjoteverčiau turėti atsarginį planą.

Kadangi tai švarios mitybos iššūkis, nerekomenduojame valgyti šokoladinio kremo — jį pakeisti galite, pavyzdžiui, pjaustytu obuoliu su cinamonu ir riešutų sviestu 30 svarų svorio metimas daržovių lazdelėmis ir krekeriais su gvakamolės padažu. Atsisakykite perdirbto greitmaisčio Vaivorykštės spalvų dribsniai, dietinis gazuotas gėrimas, šokoladu glaistyti sausainiai — tokių produktų valgyti negalima, jie kenkia ne tik figūrai, bet ir sveikatai. Turėkite omenyje, kad perdirbtas maistas ne tik toks, kuriame daug maistinių dažų ir cukraus — net ir sveikesnės alternatyvos, tokios kaip, pavyzdžiui, avinžirnių traškučiai ar dribsniai su vitaminais vis tiek yra perdirbtas maistas.

30 svarų svorio metimas traškučiai neabejotinai yra geresnis pasirinkimas nei bulvių traškučiai, vis dėlto rekomenduojame vieną mėnesį apskritai vengti traškučių lentynų. Pasimėgaukite mėgstamiausia kava Dievinate moką su baltuoju šokoladu? O gal karijų riešutų skonio latę su klevų sirupu? Koks bebūtų jūsų mėgstamiausio nuodėmingo gėrimo pavadinimas — šiandien galite juo pasimėgauti.

Nors įvairių skonių kavos gėrimuose paprastai būna nemažai cukraus, mes suprantame, kad jei esate pratę prie moliūgų pyrago prieskoniais gardintos latės su plakta grietinėle, paprasta kava su sojų pienu vargu ar ją atstos.

Bent jau rinkitės liesą pieną, ir mažiausią gėrimo puodelį iš siūlomų, kad bendras kalorijų kiekis būtų kuo mažesnis nors dėl pieno produktų riebumo jaudintis neverta — žr. Mėgaukitės šia diena riebalų degintojas burnos džiūvimas džiaukitės gyvenimu. Maistą gaminkite — švari mityba nereiškia, kad maisto negalima termiškai apdoroti ©  Shutterstock Griežčiausiose švarios mitybos gairėse nurodoma, kad reikia valgyti kaip žaliavalgiai — 30 svarų svorio metimas neapdorotą maistą.

Tačiau šio iššūkio metu tikrai nereikės visą mėnesį maitintis vien salotomis ir žaliaisiais kokteiliais. Maistą galima virti, troškinti, gaminti garuose, kepti orkaitėje. Svarbiausia, nevalgykite perdirbtų produktų, pusfabrikačių, stenkitės nekepti produktų keptuvėje. Šį norą galima puikiausiai numalšinti naminiais vaisių ir daržovių traškučiais.

  • Kaip redaktorius prarado 30 svarų - Svorio Metimas - Kaip redaktorius prarado 30 svarų - Svorio Metimas - Turinys: Brian Boye buvo per geras darbas.
  • Bendri negalavimai Viršsvoris ir svorio netekimas Dažniausia viršsvorio priežastis — per didelio kalorijų kiekio suvartojimas, nepaisant to, ką teigia pacientas.

Pavyzdžiui, trumpai apkepkite orkaitėje pjaustytus, druska ir šlakeliu aliejaus pagardintus lapinius kopūstus. Svarbu, ką dėsite ant viršaus. Taigi, vietoj storapadės picos su vištiena ir kumpiu, pasigaminkite plonapadį picos pyragą su daržovėmis ir šviežiu rikotos sūriu. Galėsite mėgautis antra ir trečia porcija ir nepersivalgysite. Baltymų batonėlis Baltymų batonėliai kritikuojami dėl to, kad jų sudėtyje pilna produktų, kuriuos sunku net ištarti.

Taip pat dėl to, kad juose per daug kalorijų ir baltymų. Bet dabar galima įsigyti sveikų batonėlių, pagamintų be jokio pridėtinio cukraus ar saldėsių, tik iš natūralių riešutų ir džiovintų vaisių. Valgykite kaip vegetarai Nors norint maitintis švariai, nebūtina tapti vegetaru, vis dėlto augalinės mitybos nauda įrodyta moksliškai, tad sumažinę mėsos kiekį nepralošite.

Šį mėnesį bent vieną dieną per savaitę nevalgykite mėsos jei pastebite, kad be mėsos jaučiatės gerai, galite jos nevalgyti kelias dienas per savaitę. Mėsą pakeiskite augaliniais, daug baltymų turinčiais produktais lęšiais, pupelėmis, avinžirniais ir pan.

paros ritmas ir svorio metimas svorio metimas naudojant svarmenis

Sveikesni pusryčiai Norite subalansuotų pusryčių, bet ir reikia sunaudoti šaldytuve laikomas supjaustytas daržoves?

Pasigaminkite itališką daržovių omletą — fritatą.

lieknėjantys išsipūtę jaunikliai geriausi šaldyti desertai svorio metimui

Šio patiekalo neįmanoma sugadinti, nes jis gaminamas iš neapdorotų produktų — kiaušinių ir bet kokių turimų daržovių pavyzdžiui, špinatų, 30 svarų svorio metimas, raudonos saldžiosios paprikos ir pan. Skanu, sveika ir švaru.

Siūlome pasigaminti lėtpuodyje, pavyzdžiui, skanų, sotų troškinį iš šviežių daržovių ir vištienos. Ko gero jau atsirinkote skaniausias daržoves ir patiekalus gal tai lapinių kopūstų salotos arba traškučiai? Ko gero manote, kad reikėtų ir valgyti tik tuos patiekalus, kurie patinka. Žinoma, ir toliau valgykite mėgstamus žalėsius, bet nebijokite jų maišyti su kitomis sodriai žaliomis daržovėmis — brokoliais, šparaginėmis pupelėmis, žaliaisiais žirneliais ir pan.

Visada rinkitės visagrūdžius produktus Jei vis dar nežinote, ką geriau rinktis — ar kvietinius, ar visagrūdžius gaminius, turėkite omenyje, kad geriausi yra visagrūdžiai produktai. Juose daug polifenolių ir antioksidantų, kurių perdirbtuose grūduose nebelieka. Be to, jie ilgam suteikia sotumo jausmą. Taigi, visagrūdės duonos sumuštinis su tokiais švariais produktais, kaip avokadas, pomidoras ir raudonasis svogūnas, yra sveikintinas pasirinkimas.

Nusiteikite mažinti alkoholio vartojimą Dauguma švarios mitybos programų griežtai draudžia vartoti alkoholį, tad metas būtų prie to pradėti pratintis. Geriausias pasirinkimas šį mėnesį būtų riebus fetos sūris ar kietas čederio sūris. Paragaukite naujų rūšių vaisių ©  Shutterstock Nors ko gero jau atradote ir mėgstamiausią vaisių ar kelisvis dėlto parduotuvėje ar turguje ištirkite vaisių skyrių ir išbandykite ką nors naujo.

Jei kasdien valgote žalius obuolius, paragaukite kriaušių. Vitamino C normą užtikrinate valgydami apelsinus? Paragaukite 30 svarų svorio metimas arba persimonų. Mandarinus patogu neštis užkandžiams, nes juos lengva nulupti. Patikrinkite lėkštės turinį — ar mityba subalansuota. Kai sėdate pietauti ar vakarieniauti, įvertinkite, kiek maistinių medžiagų yra jūsų lėkštėje.

prieštarauja

Kiek joje baltymų, angliavandenių ir riebalų? Jei vienų medžiagų gerokai daugiau nei kitų pavyzdžiui, per daug greitai įsisavinamų angliavandenių, ir per mažai liesų baltymųtai gali atsiliepti cukraus kiekiui kraujyje ir energijos kiekiui. Suteikite gyvenimui saldumo Pripažinkime, visiškai atsisakyti pridėtinio cukraus gali būti nelengva, ypač smaližiams.

Nors cukraus perteklius kenkia sveikatai, visai atsisakyti saldaus skonio nebūtina. Pusryčių uogas su natūraliu jogurtu, tirštąjį 30 svarų svorio metimas ar rytinę kavą galite pasiskaninti natūraliu saldikliu, pavyzdžiui, stevija. Svarbiausia nevartoti rafinuoto baltojo cukraus. Pakeiskite pusryčių patiekalų ingredientus ©  Shutterstock Švarios mitybos esmė paprasta ­ — valgomas paprastesnis maistas.

psichologas.lt –> psichologija

Galima pradėti nuo pusryčių stalo. Vietoj perdirbtų pusryčių dribsnių su saldikliais ir cheminiais kvapikliais, rinkitės skaldytas avižas 30 svarų svorio metimas išsivirkite iš jų košę ir pagardinkite augaliniu pienu pvz. Taip pat galite gardinti šviežiomis ar šaldytomis uogomis, šviežiais ar džiovintais vaisiais. Pasimėgaukite dubeniu makaronų Argi švari mityba nėra smagi?

nf1 svorio metimas hara hachi bu svorio metimas

Juk galima valgyti net makaronus! Svarbiausia nuo pat pradžių iki galo rinktis sveikus produktus: viso grūdo makaronus arba lęšių ar, pavyzdžiui, grikių makaronus, daug mėgstamiausių daržovių pavyzdžiui, troškintų paprikų ir svogūnų, ant grotelių keptų vyšninių pomidorųo vietoj grietinėlės padažo apšlakstykite viską alyvuogių aliejumi sveika širdžiaišlakeliu citrinų sulčių ir žiupsneliu parmezano.

Taip pat galite pasigaminti naminį pomidorų padažą iš pomidorų pastos arba pomidorų savo sultyse ar šviežių pomidorų — kai jų sezonas ir vandens bei druskos ir šlakelio natūralaus saldiklio. Šaldytas maistas palengvina gyvenimą Be abejonės, šaldyti pusfabrikačiai, kuriuose labai daug druskos ir įvairių keistų ingredientų, nėra tinkamas pasirinkimas taip pat ir ledai, deja. Tačiau šaldytų produktų skyriuje juk būna dar ir šaldytų uogų bei pupelių ar žirnelių — tokie produktai sveikintini, nes juose išlieka ir maistinės medžiagos, ir skonis.

Jie tokie pat sveiki kaip švieži, ir ko gero sveikesni už nesezoninius vaisius ir daržoves.

sprendimai

Diversifikuokite baltymų šaltinius Baltymų klausimas gali būti sudėtingas, priklausomai nuo to, kokia jūsų mitybos sistema ar esate vegetarai, veganai ar visavalgiaibet jei jūs atviri įvairiam maistui, galite valgyti įvairesnius baltymų turinčius produktus.

Pavyzdžiui, vieną dieną valgykite lašišos filė, kitą — kalakuto krūtinėlę, trečią — fermentuotos sojų masės tempės gabalėlius. Susilaikykite nuo pirktinių padažų ir pagardų Pirktiniai padažai — kečupas, barbekiu padažas, totoriškas padažas ir kt. Juose yra cukraus, konservantų, aliejų ir hidrintų riebalų. Šį mėnesį jų nevartokite, o jei norisi padažo, pasigaminkite patys.

Svarai į Kilogramai konvertavimas

Pomidorų padažą, pavyzdžiui, lengvai pasigaminsite iš pomidorų pastos, vandens ir šlakelio druskos jei reikia, galima pagardinti lašeliu natūralaus saldiklio — agavų ar klevų sirupo. Patiekalus skaninkite šviežiomis prieskoninėmis žolelėmis Šviežios žolelės tokios kaip rozmarinai, čiobreliai, petražolės, krapai, bazilikai ir kt. Pasigaminkite kinišką patiekalą namuose!

Svarbiausia, kad patiekalas būtų be pridėtinių skonio stipriklių ir kitų blogybių.

populiacijoje

Gaminkite iš kuo šviežiausių turimų produktų. Pasigaminkite vieną porciją deserto Paskutinę šio iššūkio atsipalaidavimo dieną atšvęskite su trenksmu ir pasigaminkite vieną porciją savo mėgstamo deserto. Svajojate apie šokoladinį ar moliūgų pyragą? Per pastarąsias svorio metimo bičiulių ieškiklis dienų ko gero buvote ne kartą ir ne du išsukę iš doros kelio ir patenkinote vieną kitą nenumaldomą troškimą.

Vis dėlto tikimės, kad likote ištikimi savo tikslui išmokti maitintis švariau. Dabar laikas pritaikyti išmoktą įgūdį įsiklausyti į kūno siunčiamus signalus ir toliau keisti savo mitybą. Idealiu atveju, jūs įgijote kelis sveikos mitybos įpročius ir atsikratėte kelių žalingų su maistu susijusių įpročių.

Iš tiesų, vanduo yra galbūt pats svarbiausias katalizatorius mažinant svorį ir išlaikyti jį išjungti.

Tačiau jei visą laiką svajojote apie bulvių traškučius, iššūkio pabaigos proga galite save jais pavaišinti. Jei likusį laiką valgysite brokolius, vištieną ir braškes, keli traškučiai, manome, nepakenks.

Galbūt jus domina