22 svarų svorio metimas

Atsikratykite 60 svarų. Lieknėjantis Jevgenijus Bychkovskis

Kaip sveikatos trenerė ir sertifikuota dietologė, vienas didžiausių skundų, kuriuos girdžiu dėl svorio metimo, yra tai, kad norint atlikti viską, ką tikiesi, reikia daug pastangų ir energijos.

Pietų paplūdimio dietos receptai Ricotta Creme

Tikrai darau. Aš neketinau vieną dieną valgyti įdarytos plutos picos, o kitą dieną valgyti ekologiškas, ne GMO salotas. Jaučiame motyvaciją iš tikrųjų pakeisti savo gyvenimą. Mes pradedame sudaryti maisto prekių pirkinių sąrašus su visais savo valgiaraščiais, suplanuotais solidžiam mėnesiui iš anksto. Mes atnaujiname savo narystę sporto salėje ir iškart pradedame registruotis į 5 valandos ryto fitneso užsiėmimus ir asmenines treniruotes po pietų.

Lieknėjantis Jevgenijus Bychkovskis

Mes tikrai tai darome! Reikia tik kelių savaičių, kaip numesti svorio 50 moterų pasijusi užvaldytas. Čia yra trys būdai, kaip aš sutelkiau dėmesį į savo normalumą: 1.

lieknėjimo centrai Noidoje

Susiaurinau savo dėmesį. Vien todėl, kad tai gyvenimo būdo pokytis, dar nereiškia, kad turime pakeisti viską savo gyvenime iš karto. Kai mes stengiamės sukurti sveikesnius įpročius, tam reikia fizinių ir psichinių pastangų.

Ar visi gali numesti 60 kg?

Todėl susitelkiau ties vienu įpročiu vienu metu. Užuot iškart pradėjęs laikytis dietos, pradėjau maisto žurnalą ir stebėjau, ką jau valgau. Aš leidžiau sau laiko priprasti prie maisto produktų registravimo programų. Atkreipiau dėmesį į maisto produktų, kuriuos paprastai valgiau, kalorijas ir makroelementus.

msm nauda numetus svorio

Po poros savaičių sėkmingai stebėdamas savo maistą, aš pakeičiau savo maisto pasirinkimą. Tai buvo labai laipsniškas procesas. Tai buvo progresas.

Svarai į Kilogramai lentelė

Bandymas mesti svorį norint atrodyti gerai dėl ypatingo įvykio reiškia, kad jūs skubate procesą. Kai pradėjau, aš tiesiog vaikščiojau su savo šunimi aplink savo apylinkes.

kulniukai praranda svorį

Man buvo prioritetas tai daryti kiekvieną dieną. Po mėnesio nuoseklaus mano vaikščiojimo rutinos, aš prisijungiau prie sporto salės, esančios šalia mano namų. Aš perėjau savo vaikščiojimo įprotį į naują sporto salės aplinką ir pradėjau ten vaikščioti ant bėgimo takelio.

kaip sudeginti riebalus nuo kūno

Tai paskatino naudoti kitas mašinas, kelti svarmenis ir sukurti sau stiprią treniruočių rutiną. Aš nusistatau ribas, naudodamasi informacija apie sveikatą. Internetas yra nuostabi vieta, kupina nemokamų patarimų. Deja, daugeliui iš mūsų tai gali būti ir nuodas, sukeliantis paralyžių jei nesame atsargūs.

Nusistačiau ribas sau, kai 22 svarų svorio metimas rinkti informaciją.

2. Aš nusistatau ribas, naudodamasi informacija apie sveikatą.

Vienintelis laikas, kai leisdavau būti informacijos rinkėju, klausydavosi transliacijų, kiekvieną rytą eidamas į darbą ir skaitydamas sveikatos knygas iš bibliotekos. Jokių su sveikata susijusių televizijos laidų, labai mažai dokumentinių maisto produktų, jokių interneto straipsnių ir jokių naujienlaiškių registracijų.

Ribos yra būtinos, kad dauguma iš mūsų jaustųsi saugūs ir pasitikintys tuo, ką jau žinome, kad galėtume imtis veiksmų. Susijusi klasė.

Galbūt jus domina